BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći Putnici promenili dva aviona, čekaju treći / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći

Kako Tango Six saznaje iz više izvora, let nikotarifne kompanije Vizer W6 4091 za Dortmund planiran za 06:30 još nije realizovan jer je na dve različite letelice došlo do tehničkih problema sa pneumatikom. Kako na redovno planiranom avionu, tako i na zamenskom.

Trenutno treći avion dolazi po putnike.

Prvi klasični medij koji je javio o problemu, Kurir, preneo je impresije i navodne informacije putnika:

– Gladni smo i žedni! Ovde ima 200, 300 ljudi, let je pun! Čekamo od šest sati! Ovo je katatrofa. –

Međutim, kako Tango Six saznaje, putnici su dobili osveženje i hranu u skladu sa procedurom kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Nije samo procedura kompanije i njihov dobar gest, nego obaveza po EU direktivi koju su kao EU prevozilac duzni da postuju. Svi putnici imaju pravo i na nadoknadu koja za ovakvo kasnjenje treba da bude do 250 eur.

Odgovori
Go

Koliko ja razumem EU direktive, one se odnose samo na letove koji pocinju u EU, tako da se u ovom slucaju ne primenjuju, vec sve zavisi od dobre volje kompanije i nekih drugih zakona (nasih? svetskih normi?).

Ne

Stavka 2, dakle svi wizzair letovi potpadaju pod to. Ovo je sa eu zvanicnog portala.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline

Odgovori
Bo

Svi lepo pošaljite upozorenje mejlom Wizz-u, a ako ne isplate odštetu onda direktoratu

Odgovori
sa

Letovi kompanija iz EU spadaju pod gorenavedeni zakon i u ovom slucaju Wizzair treba da isplati odstetu svim putnicima.
Ja sam ostvario pravo putem refundacijaavionskekarte.eu. Treba ih kazniti zbog ovako neljudskog odnosa prema putnicima, koliko god niskobudzetna kompanija bila u pitanju.

Odgovori
Ma

Wizz je raspad sistema u odnosu na Ryan. Od 4 leta koja sam rezervisao uposlednjih mesec dana dva su kasnila po sat vremena, a dva su otkazana. Ni na aerodromu u Becu, ni na aerodromu u Nisu nisu formirali priority liniju. U Becu sam sa detetom od godinu dana usao poslednji u avion, zato sto nikog nije bilo da preuzme kolica. Na kraju ih nisu ni obelezili, mogla su da ostanu na aerodromu i nikom nista. U Nisu smo se sinoc 20 minuta smrzavali na minusu u onom plasticnom bunkeru zbog kasnjenja aviona.

Tako da, sto se tice usluge na liniji Bec-Nis, oni su svetlosnu godinu iza Ryana na liniji Bratislava-Nis. Jedino je osoblje u avionu bilo u redu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

OpFor777 na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Znao je NATO sta ih moze čekati ako stelt F-117 svaku noć šalju istoj ruti, pa su opet poslali. I oni prave greške, nisu bezgrijesni. Ja lično ne verujem bas nešto u ovoj Kubovskoj teoriji, već više u teoriji da je ovaj bivši pilot, malo ili puno našminkao njegove memoare, čisto zbog lične reputacije i…

19. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Za one sto su pitali "sta ce nam?", eto sta ce nam. Treba nam i dva veca. Nego, jesu se i ostali predsednici slikali sa unesrecenima?

19. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Bas bravo. Poksavamo da nabavimo Meteor rakete koji imaju dupo manji domet od ruske R37M, a ni to ne mozemo. Jos jedan dokaz o epskom promasaju nabavke preskupih, a vec zastarelih francuskih krseva

19. Mar 2025.Pogledaj

Zare na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Ovo znaci samo jedno , da drzava mora da ulozi u kupovinu novih aviona , helihoptera , obuku novih pilota. Ali i da izgradi nove heliodrome pri svakom vecem gradu , obnovi unustene aerodrome poput Sjenice ili adaptira sportske . Da mogu da prihvate helihoptere i avione u slucaju potrebe.

19. Mar 2025.Pogledaj

Sunny Boy na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Evropska namenska industrija ce sledecih godina imati ozbiljno povecane narudzbine, koje sadasnji kapaciteti nece moci da ispune. Mozda tu treba pokusati da se udje kao isporucilac komponenti, licencni proizvodjac opreme ili u zajednicka ulaganja, a sto da ne, i ponuditi svoju opremu kako evropskim zemljama, tako i onima koje ce na ovaj nacin imati manji…

19. Mar 2025.Pogledaj