BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći Putnici promenili dva aviona, čekaju treći / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći

Kako Tango Six saznaje iz više izvora, let nikotarifne kompanije Vizer W6 4091 za Dortmund planiran za 06:30 još nije realizovan jer je na dve različite letelice došlo do tehničkih problema sa pneumatikom. Kako na redovno planiranom avionu, tako i na zamenskom.

Trenutno treći avion dolazi po putnike.

Prvi klasični medij koji je javio o problemu, Kurir, preneo je impresije i navodne informacije putnika:

– Gladni smo i žedni! Ovde ima 200, 300 ljudi, let je pun! Čekamo od šest sati! Ovo je katatrofa. –

Međutim, kako Tango Six saznaje, putnici su dobili osveženje i hranu u skladu sa procedurom kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Nije samo procedura kompanije i njihov dobar gest, nego obaveza po EU direktivi koju su kao EU prevozilac duzni da postuju. Svi putnici imaju pravo i na nadoknadu koja za ovakvo kasnjenje treba da bude do 250 eur.

Odgovori
Go

Koliko ja razumem EU direktive, one se odnose samo na letove koji pocinju u EU, tako da se u ovom slucaju ne primenjuju, vec sve zavisi od dobre volje kompanije i nekih drugih zakona (nasih? svetskih normi?).

Ne

Stavka 2, dakle svi wizzair letovi potpadaju pod to. Ovo je sa eu zvanicnog portala.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline

Odgovori
Bo

Svi lepo pošaljite upozorenje mejlom Wizz-u, a ako ne isplate odštetu onda direktoratu

Odgovori
sa

Letovi kompanija iz EU spadaju pod gorenavedeni zakon i u ovom slucaju Wizzair treba da isplati odstetu svim putnicima.
Ja sam ostvario pravo putem refundacijaavionskekarte.eu. Treba ih kazniti zbog ovako neljudskog odnosa prema putnicima, koliko god niskobudzetna kompanija bila u pitanju.

Odgovori
Ma

Wizz je raspad sistema u odnosu na Ryan. Od 4 leta koja sam rezervisao uposlednjih mesec dana dva su kasnila po sat vremena, a dva su otkazana. Ni na aerodromu u Becu, ni na aerodromu u Nisu nisu formirali priority liniju. U Becu sam sa detetom od godinu dana usao poslednji u avion, zato sto nikog nije bilo da preuzme kolica. Na kraju ih nisu ni obelezili, mogla su da ostanu na aerodromu i nikom nista. U Nisu smo se sinoc 20 minuta smrzavali na minusu u onom plasticnom bunkeru zbog kasnjenja aviona.

Tako da, sto se tice usluge na liniji Bec-Nis, oni su svetlosnu godinu iza Ryana na liniji Bratislava-Nis. Jedino je osoblje u avionu bilo u redu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj