BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći Putnici promenili dva aviona, čekaju treći / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći

Kako Tango Six saznaje iz više izvora, let nikotarifne kompanije Vizer W6 4091 za Dortmund planiran za 06:30 još nije realizovan jer je na dve različite letelice došlo do tehničkih problema sa pneumatikom. Kako na redovno planiranom avionu, tako i na zamenskom.

Trenutno treći avion dolazi po putnike.

Prvi klasični medij koji je javio o problemu, Kurir, preneo je impresije i navodne informacije putnika:

– Gladni smo i žedni! Ovde ima 200, 300 ljudi, let je pun! Čekamo od šest sati! Ovo je katatrofa. –

Međutim, kako Tango Six saznaje, putnici su dobili osveženje i hranu u skladu sa procedurom kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Nije samo procedura kompanije i njihov dobar gest, nego obaveza po EU direktivi koju su kao EU prevozilac duzni da postuju. Svi putnici imaju pravo i na nadoknadu koja za ovakvo kasnjenje treba da bude do 250 eur.

Odgovori
Go

Koliko ja razumem EU direktive, one se odnose samo na letove koji pocinju u EU, tako da se u ovom slucaju ne primenjuju, vec sve zavisi od dobre volje kompanije i nekih drugih zakona (nasih? svetskih normi?).

Ne

Stavka 2, dakle svi wizzair letovi potpadaju pod to. Ovo je sa eu zvanicnog portala.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline

Odgovori
Bo

Svi lepo pošaljite upozorenje mejlom Wizz-u, a ako ne isplate odštetu onda direktoratu

Odgovori
sa

Letovi kompanija iz EU spadaju pod gorenavedeni zakon i u ovom slucaju Wizzair treba da isplati odstetu svim putnicima.
Ja sam ostvario pravo putem refundacijaavionskekarte.eu. Treba ih kazniti zbog ovako neljudskog odnosa prema putnicima, koliko god niskobudzetna kompanija bila u pitanju.

Odgovori
Ma

Wizz je raspad sistema u odnosu na Ryan. Od 4 leta koja sam rezervisao uposlednjih mesec dana dva su kasnila po sat vremena, a dva su otkazana. Ni na aerodromu u Becu, ni na aerodromu u Nisu nisu formirali priority liniju. U Becu sam sa detetom od godinu dana usao poslednji u avion, zato sto nikog nije bilo da preuzme kolica. Na kraju ih nisu ni obelezili, mogla su da ostanu na aerodromu i nikom nista. U Nisu smo se sinoc 20 minuta smrzavali na minusu u onom plasticnom bunkeru zbog kasnjenja aviona.

Tako da, sto se tice usluge na liniji Bec-Nis, oni su svetlosnu godinu iza Ryana na liniji Bratislava-Nis. Jedino je osoblje u avionu bilo u redu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj