BEG airport status
Prvo sletanje Rajanera na „Banjaluku“, Uspostavljena linija Stokholm-Banjaluka-Stokholm U narednoj godini očekuje se 100.000 putnika / Foto: Vedran Ševčuk, mondo.ba

Prvo sletanje Rajanera na „Banjaluku“, Uspostavljena linija Stokholm-Banjaluka-Stokholm

Avion kompanije Rajaner na letu iz Stokholma sleteo je danas nakon 10 časova na Aerodrom Banjaluka čime je avio-prevoznik zvanično uspostavio liniju do banjalučkog aerodroma i Bosne i Hercegovine, prenosi „mondo.ba“.

Kako piše, avion Rajanera koji će saobraćati na liniji Stokholm-Banjaluka-Stokholm na banjalučkom aerodromu dočekali sugradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić, premijerka RS Željka Cvijanović, kao i načelnici opštine Laktaši, Prijedor i Prnjavor, ministar trgovine i turizma RS Predrag Gluhaković i ministar saobraćaja i veza Neđo Trninić:

– Prema procjenama rukovodstva Aerodroma Banjaluka ovi letovi omogućiće da sljedeće godine kroz aerodrom prođe preko 100.000 putnika.

Prvi let iz Banjaluke za Stokholm je rasprodat, a letovi između aerodroma u Mahovljanima i aerodroma Skavsta u Stokholmu obavljaće se utorkom i subotom. –

Prvi let iz Banjaluke za Stokholm rasprodat / Foto: Vedran Ševčuk, mondo.ba
„Vlada pregovara sa kompanijama koje su zainteresovane da lete iz Banjaluke“ / Foto: Vedran Ševčuk, mondo.ba

Tim povodom, direktor Aerodroma Banjaluka Duško Kovačević istakao je značaj otvaranja te linije i naglasio da se očekuje da aerodrom naredne godine ugosti 100.000 putnika, dok je Cvijanovićeva objasnila da Vlada pregovara sa još nekim kompanijama koje su zainteresovane da lete iz Banjaluke.

Ona je dodala i da se nada da Aerodrom Banjaluka im odlične šanse da privuče putnike iz regije koji su ranije išli na druge aerodrome poput onih u Sarajevu, Beogradu i Zagrebu.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Super, konačno da je počelo. Pokušao sam i ja da napravim neku kombinaciju za Mančester ili Liverpul ali za malo mi nije odgovaralo…

Međutim, ako uđete na sajt banjalučkog aerodroma, vidjećete da tih letova nema http://banjaluka-airport.com/en/home/

utorkom nema letova, tako piše… Nisu još ažurirali sajt od silnog uzbuđenja…

U novije vrijeme svi mi primamo infomracije primarno preko interneta, pa to smatram za veći propust.

Ako uđete na FR24 vidjećete da tamo letovi imaju, kažem letovi a ne let, jer popodne ide još jedan za Memmingen… Baš maloprije ulazim u jednu firmu i pitam: a gdje je inžinjer? a oni vele leti večeras za Memingen…
Značiće to dosta ovoj regiji

Odgovori
Ve

Kad bi otvorili Bergamo kao što su iz Niša to bi bio posao. Wizz iz TZ ga je najavljivao , ali još nije otvorio. Bergamo je HUB Ryanaira i odatle je sva Evropa na dohvat ruke. Ovo što oni sada otvaraju i što će otvarati u narednom periodu su samo gastarbajterske linije od kojih samo gastosi i imaju koristi.

ID

Sjajno.
Samo još da se kaže kolike su subvencije…

Odgovori
De

Nema subvencija.

Be

@ID

Je li ti mozda nešto znaš ili samo zlonamjerno pitaš?

Valjda je u interesu Ryanaira da širi svoju kompaniju!?

Sramo ta je da Tuzlanski aerodrom ima veći promet nego Banjalučki. Nadam se da će se to za 1-2 godine promeniti! Znam par ljudi koji lete do Tuzle pa onda autom idu do BL.

BB

Vidjećeš kad otvore liniju do Beča pa kad Beli dođe u rodni grad, ja ga častim ćevapima…

Be

@BB

Drzim te za riječ.

Kuća mi je na Laušu, tako da ću navratiti kad stignem na aerodrom.

Vl

Do Beča Mi nećemo, ali Bratislavu zašto da ne?

Posebno kad nam Aerodrom Zagreb iz sve snage pomaže da razvijemo Aerodrom Banja Luku.

https://www.exyuaviation.com/2018/10/zagreb-airport-operator-to-seek.html

mi

Alen Scuric Purger:
„Banja Luka se pak okrenula prijevozniku koji nije prisutan ni u jednoj zračnoj luci u BiH. Kako Tuzla ima Wizz, Sarajevo Norwegian, Eurowings, flydubai, Air Arabiu i Pegasus, a Mostar Eurowings, Banja Luka je postupila logično i FINANCIJSKI MOTIVIRALA Ryanair za dolazak“

https://tangosix.rs/2018/21/08/kolumna-alena-scurica-sarajevo-regionalni-centar-za-bliski-istok-tursku/

ID

@ Beli
Ih, nema subvencija? Zašto bih bio zlonameran? Aerodrom treba da ima održivu svrhu, a ne samo da leči malograđanske komplekse.
Tuzlanski aerodrom debelo dotira Wizz,ako nisi znao.
Isto je i u BL. Nije to sporno,ako se isplati. Ali čim nema jasnih podataka, zna se. Lično bih voleo da u BL dolaze turisti,ali više mislim da to može biti diaspora mnogo pre.

Ba

@Beli

Zlonamjerno pita. Uvodi red na internetu čovjek. Narod se spontano okuplja oko server sale da mu pruži podršku- osjete koliko je pametan- zrači!

Kamo puste sreće da su se Mile i kompanija izuli za neke masne subvencije- ovo bi krenulo prije 10 godina i bilo takav sjajan katalizator razvoja mnogih drugih stvari. Sredstva data za privlačenje par dobrih linija/prevoznika bila bi multiplilkator koji bi se vrlo brzo isplatio kroz turizam, i vjerovatno bolje prilike za ulaganje u privredu.

Mnogi od vas to ne znaju- ali u BL je teško naći slobodan ležaj veći dio januara, a od maja do kraja avgusta, hoteli su popunjeni 80%. Dolazio sam skoro- pola Slovenije je dole za vikend, omiljena je turistička destinacija. Dobre linije bi omogućile da se kapaciteti drže uposlenim i van sezone. Ugostitelji i hotelijeri godinama priželjkuju da neko iz Vlade RS ili ministarstava agresivno nastupi sa nekim subvencijama. Taman rizikovali i pogriješili.

Al’ nemože od dušebrižnika. Čim se vidi da je nešto mrdnulo sa mrtve tačke i neće u stečaj- dižu se k’o Toza Vampir! A što u svakoj Vladi imaju vozni park koji odhrani pola Bavarske- to nikome ne smeta. Uhljebi u kojekakvim ministarstvima se broje u stotinama, ali nedaj Bože da je samo neko dao subvenciju za fabriku, avio kompaniju, remontovao avion, ili kupio pušku- to nikako, to moderan svjet ne radi- kako na zapadu toga nema?

Poslje ovoga još se samo čeka dolazak na Zalužane RX-a i PereZ-ja da izvedu performans bacanja na pistu kako bi svojim tjelima (i znanjem) zaštitili narod od korupcije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Motorista na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Aleksa A šta će saćasti lanseri na Rafalu? Ako dođe do toga da sa Rafalima vršimo neposrednu podršku trupama na zemlji, onda smo u gadnom problemu.

10. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.

10. Oct 2024.Pogledaj

Dassault Rafale na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…

10. Oct 2024.Pogledaj