BEG airport status
Izvršni direktor Montenegro erlajnsa: Bilans uspeha kompanije najbolji u poslednjih 10 godina; U 2018. ostvaren prihod od skoro 80 miliona evra Zbog značajnih finansijskih rashoda, kompanija na kraju godine ipak poslovala sa gubitkom od 1,97 miliona evra / Foto: Montenegro erlajns

Izvršni direktor Montenegro erlajnsa: Bilans uspeha kompanije najbolji u poslednjih 10 godina; U 2018. ostvaren prihod od skoro 80 miliona evra

Kako je konstatovano na sednici Odbora direktora kompanije Montenegro erlajns, poslovni prihodi crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika za 2018. godinu bili su za 245 hiljada evra veći od poslovnih rashoda, što je skoro dva i po puta bolji odnos nego u 2017. i blizu šest puta u odnosu na 2016, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, finansijske rezultate kompanije prezentovao je izvršni direktor kompanije Živko Banjević ističući da je u pitanju „najbolji bilans uspjeha u poslednjih 10 godina, od transformacije Društva iz d.o.o. u a.d.“:

– Ovakav bilans uspjeha dolazi u godini u kojoj je kompanija ostvarila i rekord u broju prevezenih putnika. Podsećanja radi, prošle godine prevezli smo 645.000 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što predstavlja najbolji rezultat u 25-ogodišnjoj istoriji kompanije.

Iako je poslovni rezultat kompanije za 2018. godinu pozitivan, ona je zbog značajnijih finansijskih rashoda poslovala sa gubitkom od 1,97 miliona evra, što je daleko manje nego u 2017. kada je Društvo bilo u gotovo bezizlaznoj situaciji sa gubitkom od 11,47 milona eura iz 2016. godine. Nakon mjera koje je preuzela nova upravljačka i rukovodna struktura, uz podršku Vlade Crne Gore, poslovanje je stabilizovano i u relativno kratkom roku dovedeno do rezultata sa gotovo 6 puta manjim gubitkom na kraju 2018. Taj iznos je gotovo marginalan u odnosu na blizu 80 milona eura ostvarenih prihoda u prošloj godini.

Postignuti rezultati u prethodne dvije godine najbolje se ogledaju u činjenicama da je kompanija u tom periodu prevezla više od 1,2 miliona putnika, prihodovala oko 150 miliona eura od čega je blizu 30 miliona ostalo u državi, kao i da je indirektan doprinos crnogorskoj turističkoj i ukupnoj privredi iznosio između 250 i 300 milona eura. –

U prethodne dve godine kompanija prevezla više od 1,2 miliona putnika / Foto: Montenegro erlajns

Ovi podaci jasno ukazuju na osnovne razloge očuvanja nacionalne avio-kompanije, ističu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da ostvareni rezultat posebno dobija na značaju imajući u vidu veliki porast cene avio-goriva od 27% u prošloj godini u odnosu na 2017:

– Evidentno je da bi kompanija u 2018. godini poslovala sa ukupnim pozitivnim rezultatom i pored značajnih finansijskih rashoda, koji se prije svega odnose na kursne razlike na koje se nije moglo uticati, da su iole bili bolji uslovi na tržištu avio-goriva.

Zbog te nepredviđene okolnosti morali smo da izdvojimo cijelih 3,2 milona eura više u odnosu na plan za prošlu godinu. Ukoliko cijene na tržištu avio-goriva ostanu na nivou prvog kvartala 2019, možemo se nadati pozitivnom rezultatu na kraju ove godine, koja će po svim pokazateljima biti bolja od prethodne. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Eu

    Crnogorci blago vama

    Odgovori
    ik

    Ovi su rekorderi po ovakvim objavama. Sve sjajno probija se rekord bla bla bla a oni nikad zaduženiji. Objave za malu decu

    Odgovori
    AL

    245.000 evra na 645.000 putnika, znaci dobri su 30 centi po putniku. Neko stvarno lud mora biti da udje u ovaj biznis trenutno. Bolje autobus zaradi i to neupredivo, a ulaganja su stotinu puta manja

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

    Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

    Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

    Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

    11. Apr 2025.Pogledaj

    Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

    11. Apr 2025.Pogledaj