BEG airport status
LYBE 2720:00 Z 170°08KT CAVOK 03/M01 Q1009 NOSIG=
Brza prodaja Trade Airovog Fokkera F100 Uskoro unificiranje flote Airbusevima

Brza prodaja Trade Airovog Fokkera F100

Trade Air je prodao jedan od svoja dva Fokkera F100, 9A-BTD, star 27,4 godine, kako je i planirao. No i sami su iznenađeni da su avion prodali u samo par dana nakon što su oglasili prodaju. Kompanija je prodala avion u Dubai, gdje je vlasnik kompanije koja investira u gruzijski startup. Marko Cvijin, CEO Trade Aira je vrlo zadvoljan prodajom. Osim ovog F100 gruzijska kompanija će imati i dva Boeinga 737-300.

Trade Air će sada operirati sa tri vlastita aviona: dva A320 i jednim Fokkerom F100 kojeg je zadržala u floti. Flota se odlaskom F100 pomladila, pa joj je sada prosjek 22,5 godina, prihvatljivo za ACMI kompaniju. Pritom najmlađi Airbus A320 ima (9A-BTH) ima 18,6 godina, stariji A320 (9A-BTG) ima 21,8 godina, a preostli Fokker F100 (9A-BTE) ima 27,2 godine. Kompanija će zadržati svoj drugi F100 još dvije-tri godine do isteka resursa, a potom planira unificirati flotu oko A320, pri čemu planira nabaviti još jedan A320. No, ukoliko se ukaže dobra prilika kompanija će i prije isteka resursa prodati F100 i krenuti u nabavku još jednog A320.

Trade Air je u floti imao kraće vrijeme još jedan F100, kojeg je poklonio Zračnoj luci Osijek, a ova ga prodala poslovnom čovjeku koji ga je preselio u Hrvatsko zagorje i sada ga iznajmljuje kao „party avion“ tj. za organizaciju tuluma, proslava i sličnih događaja. Trade Air je u floti imao još i tri L-410 kojima je operirala cargo letove, te jedno kraće vrijeme letove iz Osijeka za Jadran, iz Sarajeva za Zagreb, te dala u leasing Bosnian Airlinesu za letove iz Mostara za Zagreb (2004-2005). Od tih aviona jedan je imao fatalni udes u Italiji, a dva su 2010. prodana.

Osim toga Trade Air koristi L-410 uzet u leasing iz Češke kojima operira PSO linije (jedan od L-410 koji se koriste za te linije je kupljen upravo od Trade Aira). Trade Air već više godina obnaša PSO letove za Republiku Hrvatsku. Postojeći PSO, koji ističe u ožujku (martu) iduće godine, bio je vrijedan 2,3 milijuna EUR godišnje (9,2 milijuna za 4 godine) i održava se na 6 linija (iz Osijeka za Zagreb, Pulu i Rijeku, te iz Splita za Rijeku, Pulu i Dubrovnik) sa ukupno 16 tjednih letova tjedno cijele godine. Sve PSO linije su u code-share sa Croatiom Airlines. Trade Air želi zadržati postojeći PSO no predlaže da se isti obavi sa ATR-42. Ukoliko bi država to prihvatila kompanija razmišlja kupiti takav avion, te bi ga osim na PSO linijama koristila i za ad hoc chartere, kao i za druge komercijalne letove.

Hrvatsko udruženje managera i poduzetnika CROMA, odalo je i posebno priznanje CEO-u Trade Aira, Marku Cvijinu dodjelivši mu u petak u zagrebačkom Westinu godišnju nagradu u kategorija projekt manager. Cvijin je nagrađen među 18 top managera Hrvaske u 10 kategorija.

 

Komentari

L

Cudo nije montenegro kupio 😁

Odgovori
A

Oni svojih 5 prodaju u rujnu (septembru)

A

Trade Air po mom mišljenju ima najlepše obojene avione.

Odgovori
A

Da, da, da… tu se apsolutno slažemo. Kad god sam na MZL Zagreb oduševljen sam ovim avionima.

C

I steta da nisu zadrzali predhodni naziv Sun Adria

A

Ne slažem se.

Trade Air je bio poznat brand, Sun Adria nije. Adrija je stvarala zbunjenost kod naručitelja. Imat dva brenda nema nikakvog smisla. Pokretanjem PSO su se morali odlučit za jedan. I logično je bilo da su zadržali poznatiji brend i ime kompanije.

B

Citalac,
Sve što ima u nazivu „Adria“ propada…

A

Joj da, baš ste u pravu

Adria Airways
Sun Adria
Adriatic Skyways
Adria Wings
Air Adriatic
Transadria
Pan Adria

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Narednik na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

steta sto smo kratki za pare 12 346 pa posle 24 rafala ali to je za nas preskupo

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Italijani i rusi su prvo zajedno razvijali avion onda valjda rusi nisu placali svoj deo kako treba pa se italijani izvukli i poceli svoju verziju da prave . Razlika je u elektronici ali i Kinezi imaju svoju verziju i izgleda da je dobar avion, kinezi sigrno nemaju problem sa rezervnim delovima. Njihov modernizovani J10B i…

27. Feb 2020.Pogledaj

Gunz na: Srbiji isporučen prvi deo artiljerijsko-raketnih sistema PVO Pancir-S1

Negde sam citao da smo kupili S1-M verziju nekada je oznaka S1-E ali to je malo modernizovana verzija za izvoz pre svega. Bolji radar i moze bolje rakete da ispali koje imaju duzi domet ,30km daljina i 18km visina .

27. Feb 2020.Pogledaj

Andrija na: Azerbejdžan u pregovorima oko kupovine italijanskih školsko-borbenih aviona M-346

Znao sam da će odmah ovo pitanje :) Pa očigledno postoji problem kod nabavke ruske opreme. Piše da su uglavnom nabavljali polovne avione od Ukrajine... Setimo se da postoji ozbiljan konflikt između Jermenije i Azerbejdžana, a da je Jermenija ruski saveznik, a ne Azerbejdžan.

27. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Mostar stagnira?

Ako je takva greška objavljena na službenoj stranici onda se još više treba postaviti pitanje vođenja ZL Mostar. Zračna luka Mostar daje popuste od 3 milijuna BAM? Nemoguće. Promet ZL Mostar nije tolik da bi mogla davati tolike popuste. Kao što sam rekao podaci su objavljeni, nisu demantirani i samim time oni su relevantni. Ako…

27. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend