BEG airport status
Etihad i Panasonik Avioniks najavili rad na razvoju novog wellness rešenja za smanjenje efekata džet lega "Džet let savetnik uzima niz ulaznih podataka od putnika, uključujući hronotip, cirkadijalne ritmove, visinu, težinu, prirodu putovanja i informacije o putovanju, kao što su vreme leta, rute i zone, i daje prilagođene savete" / Foto: Etihad ervejz

Etihad i Panasonik Avioniks najavili rad na razvoju novog wellness rešenja za smanjenje efekata džet lega

Kompanija Etihad ervejz i Panasonik Avioniks korporacija najavili su partnerstvo radi zajedničkog rada na razvoju i testiranju wellness rešenja „Džet leg savetnik“ (Jet Leg Adviser) namenjenog unapređenju doživljaja putnika primenom veštačke inteligencije, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, Etihad će biti prva avio-kompanija koja će testirati novo rešenje Panasonika, osmišljeno u saradnji sa kompanijom Detalitiks (Detalytics), i integrisati ga u aplikaciju namenjenu njegovim putnicima:

– Jedan od najvećih izazova sa kojim se putnici suočavaju kada putuju kroz više vremenskih zona je džet leg. Kako bi pomogao putnicima da se bore protiv toga, „Džet leg savetnik“ uzima niz ulaznih podataka od putnika, uključujući hronotip, cirkadijalne ritmove, visinu, težinu, prirodu putovanja i informacije o putovanju, kao što su vreme leta, rute i zone. Takođe, on upotrebljava i svoj mehanizam veštačke inteligencije kako bi napravio personalizovane džet leg planove sa prilagođenim savetima da im pomogne u smanjenju efekata ovog problema.

Putnici će dobiti kombinaciju generičkih personalizovanih „džet leg rezultata“ i onih zasnovanih na ruti. Prvi uključuju faze pre leta, sam let i posle leta, i daju raspored različitih preporuka i saveta za određeno vreme u svakoj fazi leta o tome šta učiniti da se smanji džet leg, kao što su spavanje, izlaganje svetlu, vežbanje, hidratacija i vrsta hrane za konzumiranje. Drugi podaci koji se odnose na rute sažeto prikazuju koliko ozbiljan džet leg može da bude na toj ruti kao i posebno na njihovom putovanju. –

Osim ovog rešenja, Panasonik sa Etihadom dodatno istražuje i druge inovativne wellness tehnologije budući da se avio-prevoznik sprema za prelazak na novi „Midfield Terminal“ na Međunarodnom aerodromu Abu Dabi, gde će „nove tehnološke karakteristike značajno da poboljšaju doživljaj putnika“, ističu iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Be

    Ma to se alkoholom ublazi ili potpuno eliminira

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miks na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Ameri '99-te nisu pojma imali da naprave distinkciju prave mete od makete. Na tom polju VJ je odradila najbolji posao ikada, tome najbolje svedoči šok u NATO komandi prilikom povlačenja VJ sa Kosova i kasnije saznanje brojnosti raznih sredstava nakon rata. Potrošili su gomilu sredstava na odlične makete, naročito tenkove i druga vozila. Sa avionima…

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Djuka na: Slovenija korak bliže do nabavke nemačkog raketnog sistema PVO IRIS-T SLM

    Hensoldt-ov radar koji ide uz Iris-T SLM, TRML-4D, prati 1500 ciljeva u opsegu 250 km. To je dakle AESA masina masivnih sposobnosti, na nivou stacionarnog radara za osmatranje VAP-a cele jedne pokrajine ili male drzave. Izvesno znatno iznad nivoa FK-3 senzora. Hensoldt ima veoma mnogo iskustva sa radarima, sve nemacke korvete i fregate opremljene su…

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Stojko na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    A sta su Rusi zauzeli za to isto vreme? Inace ,moje misljenje je da jedna moderna armija treba da ima mogucnost udara sa distance a ne da se toga sete posle dve godine rata.

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Zanimljivo je da su Amerikanci jos pre 25 godina lako mogli da uoce makete u napadu na SRJ 1999, dok Rusi i danas to ne mogu. Verovatno je vezano za kvalitet slika sa satelita i obavestajnim podatcima. O tome svedoci i americki pilot koji je ucestvovao u napadu na SRJ 1999 : https://tangosix.rs/2023/30/01/americki-pilot-koji-je-dokrajcio-letece-zvezde-opisuje-kako-su-po-ciljevima-u-jugoslaviji-destvovale-posade-aviona-f-15e-i-rekonstruise-dejstvo-na-putnicki-voz-u-grdelickoj-klisuri/

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Sima na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Ништа ново ни на западу ни на истоку .Само пропаганда и маркетинг ....

    08. Dec 2023.Pogledaj