BEG airport status
Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom Ugradnjom novog nosećeg rotora koji nema ležajeve pojednostavljeno je održavanje a koristan teret povećan je za 150 kg / Foto: Airbus Helicopters

Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom

Na helikopterskoj izložbi Heli-Expo 2019. koja se održava u Atlanti, SAD, kompanija Erbas Helikopters prvi put je prikazala novu verziju svog najbolje prodavanog lakog dvomotornog helikoptera H145. Ova najnovija nadogradnja višenamenskom H145 donosi novi, inovativni petokraki noseći rotor, koji povećava koristan teret helikoptera za 150 kg istovremeno pružajući nove nivoe udobnosti, jednostavnosti i sposobnost povezivanja:

– Izuzetno smo srećni što našim kupcima ovde u Atlanti možemo da predstavimo novi H145 pošto ova nadogradnja duguje mnogo njihovim povratnim informacijama koje su nam godinama pružali o samom vazduhoplovu – rekao je Bruno Even, generalni direktor kompanije Erbas Helikopters.

– Naši timovi su naporno radili da tržištu brzo donesu niz inovacija za koje verujemo da će doprineti uspehu u operacijama naših klijenata. Njihovo poverenje u H145 i sve njegove prethodne varijante tokom poslednjih decenija učinili su ga fantastičnim helikopterom koji je danas postao, i želim da im zahvalim za njihovu neprekidnu podršku. –


 
Novi petokraki noseći rotor helikoptera H145 donosi značajno povećanje ukupnih performansi, maksimalna poletna masa je povećana na 3800 kg a koristan teret je sada jednak masi prazne letelice. Jednostavnost dizajna novog nosećeg rotora koji nema ležajeve takođe će olakšati održavanje, dodatno poboljšati nivo operativnosti i pouzdanosti H145, istovremeno poboljšavajući udobnost za putnike i posadu. Smanjeni prečnik rotora omogućiće korišćenje H145 u ograničenim zonama.

Za klijente i korisnike novi H145 uvodi nove nivoe povezivanja kroz integraciju bežičnog sistema za komunikaciju wACS (wireless Airborne Communication System) koji omogućava besprekoran i siguran prenos podataka koji su prikupljeni u helikopteru, u realnom vremenu uključujući i prenos podataka tokom trajanja leta.

EASA sertifikacija novog H145 planirana je za početak 2020. a prve isporuke će uslediti kasnije iste godine. Ova nadogradnja će takođe biti ponuđena sadašnjim kupcima H145 kao opcija obnavljanja kako bi se postigla ista poboljšanja koja se tiču korisnog tereta, pojednostavljenja održavanja i udobnosti postojeće verzije helikoptera H145.

Komentari

B

Vidim po slici da predviđaju i novi način „slaganja“ rotora kada je u hangaru (ili nosaču helikoptera), ne znam koliko je to značajna stavka ali u članku nije pomenuta.

Odgovori
L

titanijumska glava glavnog rotora na H145 je nasledjena od BO105 kao jedan od najpouzdanijih delova. Koliko sa slika vidim koncept je kompletno drugaciji, nadam se da je promena uradjena na bolje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

vesko na: Montenegro airlines nabavlja Embraer E195 do travnja (aprila) 2020

Alene ,Alene prije neku godinu si tvrdio da ni jedan avion iz klase hundred seater-a nece biti ekonomican i isplativ a danas druga prica na istu temu.Alene kad ce Adria da pokupuje sve kompanije u regionu posto si i to predvidjao prije par godina na ovom portalu?Kad ce Etihad da preuzme Montenegro airlines?Samo na Balkanu…

14. Nov 2019.Pogledaj

Drina na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

@Ivan Serdarev Sta ti uopste znas o stanju o Vojsci Srbije, moralu i obucenim posadama. Jasno je i tebi da ovo nije ni 1991. ni 1995. ni 1999-a godina, odatle tolika nervoza i mrznja koja izbija iz tvog komentara. Mogu ti reci samo jedno, '99-e kada smo bili sami samcati moral nam je bio do…

14. Nov 2019.Pogledaj

Dragan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Ako se ima želja, kreativnost, odriješene ruke i dovoljno pameti može se napraviti posao u bilo kojoj oblasti ako se tome posvetimo maksimalno. Nije avio prevoz atomska fizika da se ne može naći model koji ne spaljuje pare ko kotlovnica, ne kažem da se mogu zaraditi milioni ali bar biti na nuli i donijeti benefite…

14. Nov 2019.Pogledaj

Petronije na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

@ Alen Digresija: mala greska, ne pise se conditio vec condicio :) mislim da je to jedini primer da se umesto ti pise ci. Koliko se secam rimskog prava conditio je neki zacin :) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sine_qua_non

14. Nov 2019.Pogledaj

Drina na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

@Mayer@altec Pa, najoblje da citamo o modernizaciji aviona ratnog vazduhoplovstva Luksemburga ili Holandije. Logicno je da se vise pise o onome sto je aktuelno u Srbiji vezano za nasu Vojsku. Nabavka sistema i letelica za VS, mahom ruskog porekla, vojne vezbe i modernizacija letelica za VS, u zadnje vreme nasi piloti i raketasi vezbaju sa…

14. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend