BEG airport status
Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom Ugradnjom novog nosećeg rotora koji nema ležajeve pojednostavljeno je održavanje a koristan teret povećan je za 150 kg / Foto: Airbus Helicopters

Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom

Na helikopterskoj izložbi Heli-Expo 2019. koja se održava u Atlanti, SAD, kompanija Erbas Helikopters prvi put je prikazala novu verziju svog najbolje prodavanog lakog dvomotornog helikoptera H145. Ova najnovija nadogradnja višenamenskom H145 donosi novi, inovativni petokraki noseći rotor, koji povećava koristan teret helikoptera za 150 kg istovremeno pružajući nove nivoe udobnosti, jednostavnosti i sposobnost povezivanja:

– Izuzetno smo srećni što našim kupcima ovde u Atlanti možemo da predstavimo novi H145 pošto ova nadogradnja duguje mnogo njihovim povratnim informacijama koje su nam godinama pružali o samom vazduhoplovu – rekao je Bruno Even, generalni direktor kompanije Erbas Helikopters.

– Naši timovi su naporno radili da tržištu brzo donesu niz inovacija za koje verujemo da će doprineti uspehu u operacijama naših klijenata. Njihovo poverenje u H145 i sve njegove prethodne varijante tokom poslednjih decenija učinili su ga fantastičnim helikopterom koji je danas postao, i želim da im zahvalim za njihovu neprekidnu podršku. –


 
Novi petokraki noseći rotor helikoptera H145 donosi značajno povećanje ukupnih performansi, maksimalna poletna masa je povećana na 3800 kg a koristan teret je sada jednak masi prazne letelice. Jednostavnost dizajna novog nosećeg rotora koji nema ležajeve takođe će olakšati održavanje, dodatno poboljšati nivo operativnosti i pouzdanosti H145, istovremeno poboljšavajući udobnost za putnike i posadu. Smanjeni prečnik rotora omogućiće korišćenje H145 u ograničenim zonama.

Za klijente i korisnike novi H145 uvodi nove nivoe povezivanja kroz integraciju bežičnog sistema za komunikaciju wACS (wireless Airborne Communication System) koji omogućava besprekoran i siguran prenos podataka koji su prikupljeni u helikopteru, u realnom vremenu uključujući i prenos podataka tokom trajanja leta.

EASA sertifikacija novog H145 planirana je za početak 2020. a prve isporuke će uslediti kasnije iste godine. Ova nadogradnja će takođe biti ponuđena sadašnjim kupcima H145 kao opcija obnavljanja kako bi se postigla ista poboljšanja koja se tiču korisnog tereta, pojednostavljenja održavanja i udobnosti postojeće verzije helikoptera H145.

Komentari

B

Vidim po slici da predviđaju i novi način „slaganja“ rotora kada je u hangaru (ili nosaču helikoptera), ne znam koliko je to značajna stavka ali u članku nije pomenuta.

Odgovori
L

titanijumska glava glavnog rotora na H145 je nasledjena od BO105 kao jedan od najpouzdanijih delova. Koliko sa slika vidim koncept je kompletno drugaciji, nadam se da je promena uradjena na bolje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jordan na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

@Peruni Popunjenost jedinica kopnene vojske sam spomenuo iz prostog razloga zato što mislim da je iluzorno govoriti o uvođenju novih sistema (bez zamene postojećih) u situaciji kada nemate dovoljno ljudi ni za ono što trenutno imate. Ako imate budžet za 150 ljudi u divizionu PVO pri brigadama KoV, onda ne možete da ih opremite sa…

22. Sep 2020.Pogledaj

Srbofil na: Trupna PVO ruske vojske dobija artiljerijsko-raketne sisteme Pancir-SM-SV

@Wolfgang Ma naravno, ali to nema veze sa preterivanjem koje je Dusan izneo. Za pocetak da ni SSSR nije znao bas nista da napravi nego su "sve kopirali SAD", sto je budalastina(a ja bas nisam fan SSSRa, komunizma jos manje), niti se kvalitet modernizacije i uopste sposobnost moze meriti na osnovu performansi ranih varijanti nekog…

22. Sep 2020.Pogledaj

Boki na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U rujnu (septembru) velika rezanja u regiji

Pozdrav Alene, Direktor Aerodroma Banja Luka je najavio dolazak još jednog LCC prevoznika na BL aerodrom. Koji bi to prevoznik mogao biti i koji prevoznik bi bio najbolji za Banjalucki Aerodrom ? Lp

22. Sep 2020.Pogledaj

Banja Luka na: Još jedan snimak kokpita vojnog aviona RV i PVO Vojske Srbije: Jutjuber detaljno snimio do sada u javnosti retko viđen kokpit aviona T-71

@POW/LJPZ To je standardna oprema za otvaranje staklenih površina letjelice koja je dodata u verziji TD (Trklja Drvena). Stare verzije aviona su imale gumeni lastiš- (arhaično i nepraktično rješenje koje je izbilo oba oka brojnim pilotima prilikom zatvaranja prozora)- i samo jedan ventilator u kabini. Osim toga, TD- ima ovaj kvalitetni etison u tovarnom djelu-…

22. Sep 2020.Pogledaj

Wolfgang na: Trupna PVO ruske vojske dobija artiljerijsko-raketne sisteme Pancir-SM-SV

>> Zasto ne verovati da je Rusija pravna drzava? Zato sto ako se tamo bavite ozbiljnim opozicionim radom slosi vam se u avionu pa prezivite samo zato sto se jedna strana sila angarzuje oko vas, inace bi ste skoncali bez da se ikada otkrije o cemu se radi. A radi se, verovali ili ne o…

22. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend