BEG airport status
Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom Ugradnjom novog nosećeg rotora koji nema ležajeve pojednostavljeno je održavanje a koristan teret povećan je za 150 kg / Foto: Airbus Helicopters

Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom

Na helikopterskoj izložbi Heli-Expo 2019. koja se održava u Atlanti, SAD, kompanija Erbas Helikopters prvi put je prikazala novu verziju svog najbolje prodavanog lakog dvomotornog helikoptera H145. Ova najnovija nadogradnja višenamenskom H145 donosi novi, inovativni petokraki noseći rotor, koji povećava koristan teret helikoptera za 150 kg istovremeno pružajući nove nivoe udobnosti, jednostavnosti i sposobnost povezivanja:

– Izuzetno smo srećni što našim kupcima ovde u Atlanti možemo da predstavimo novi H145 pošto ova nadogradnja duguje mnogo njihovim povratnim informacijama koje su nam godinama pružali o samom vazduhoplovu – rekao je Bruno Even, generalni direktor kompanije Erbas Helikopters.

– Naši timovi su naporno radili da tržištu brzo donesu niz inovacija za koje verujemo da će doprineti uspehu u operacijama naših klijenata. Njihovo poverenje u H145 i sve njegove prethodne varijante tokom poslednjih decenija učinili su ga fantastičnim helikopterom koji je danas postao, i želim da im zahvalim za njihovu neprekidnu podršku. –


 
Novi petokraki noseći rotor helikoptera H145 donosi značajno povećanje ukupnih performansi, maksimalna poletna masa je povećana na 3800 kg a koristan teret je sada jednak masi prazne letelice. Jednostavnost dizajna novog nosećeg rotora koji nema ležajeve takođe će olakšati održavanje, dodatno poboljšati nivo operativnosti i pouzdanosti H145, istovremeno poboljšavajući udobnost za putnike i posadu. Smanjeni prečnik rotora omogućiće korišćenje H145 u ograničenim zonama.

Za klijente i korisnike novi H145 uvodi nove nivoe povezivanja kroz integraciju bežičnog sistema za komunikaciju wACS (wireless Airborne Communication System) koji omogućava besprekoran i siguran prenos podataka koji su prikupljeni u helikopteru, u realnom vremenu uključujući i prenos podataka tokom trajanja leta.

EASA sertifikacija novog H145 planirana je za početak 2020. a prve isporuke će uslediti kasnije iste godine. Ova nadogradnja će takođe biti ponuđena sadašnjim kupcima H145 kao opcija obnavljanja kako bi se postigla ista poboljšanja koja se tiču korisnog tereta, pojednostavljenja održavanja i udobnosti postojeće verzije helikoptera H145.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BB

Vidim po slici da predviđaju i novi način „slaganja“ rotora kada je u hangaru (ili nosaču helikoptera), ne znam koliko je to značajna stavka ali u članku nije pomenuta.

Odgovori
LS

titanijumska glava glavnog rotora na H145 je nasledjena od BO105 kao jedan od najpouzdanijih delova. Koliko sa slika vidim koncept je kompletno drugaciji, nadam se da je promena uradjena na bolje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: “Ruski helikopteri“ razvijaju nove kompozitne lopatice za helikopter Ansat

Neverovatno kako svaka tema ode u of,samo niko o temi da napiše nešto,i oko klikera bi se posvadjali.

01. Dec 2022.Pogledaj

Srbofil na: “Ruski helikopteri“ razvijaju nove kompozitne lopatice za helikopter Ansat

@Strela Zbog ovakvih i slicnih komentara pocinjem ozbiljno da se brinem za mentalno zdravlje svoje nacije. Ako nastavimo sa tim sovjet-diznilend bajkama, odosmo nepovratno "na smetliste istorije" sto bi rekao jedan njihov "drug".

01. Dec 2022.Pogledaj

Strela na: “Ruski helikopteri“ razvijaju nove kompozitne lopatice za helikopter Ansat

@Petrovic Dusan A koja je to ruska jedinica bila na svim navedenim frontovima obkoljena i uništena? Odakle podatak da se je rat završijo tamo i da je neko izgubijo taj rat konkretno ruska vojska? Na temu, Rusija je jedna od glavnih zemalja u svetu koja pravi surovinu za nano cestice. Te cestice imaju siroku primenu…

01. Dec 2022.Pogledaj

Yoda na: “Ruski helikopteri“ razvijaju nove kompozitne lopatice za helikopter Ansat

Postoje neke dokazane zakonitosti kada je u pitanju razvoj ili propast nekog društva - i to ne zavisi od navijanja, propagande itd... Temperatura je tolika kolika je, a subjektivni osećaji su različiti...

01. Dec 2022.Pogledaj

Petrovic Dusan na: “Ruski helikopteri“ razvijaju nove kompozitne lopatice za helikopter Ansat

@Milovanov Srbislav @rajko Sta treba da se desi da shvatite da je Rusija izgubila rat od ukrajinske vojske koja je naoruzana ne samo zapadnim oruzjem? Izgubili su bitku za Gostomelj i Kijev u martu i morali da pobegnu. Izgubili su bitku za Harkovsku oblast. Potopljena je krstarica"Moskva" i oslobodjeno Zmijsko ostrvo. Izgubili su bitku za…

01. Dec 2022.Pogledaj