BEG airport status
LYBE 1906:00 Z VRB°01KT 9999 FEW007 17/14 Q1007 NOSIG=
Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom Ugradnjom novog nosećeg rotora koji nema ležajeve pojednostavljeno je održavanje a koristan teret povećan je za 150 kg / Foto: Airbus Helicopters

Erbas Helikopters predstavio novu verziju helikoptera H145 sa petokrakim nosećim rotorom

Na helikopterskoj izložbi Heli-Expo 2019. koja se održava u Atlanti, SAD, kompanija Erbas Helikopters prvi put je prikazala novu verziju svog najbolje prodavanog lakog dvomotornog helikoptera H145. Ova najnovija nadogradnja višenamenskom H145 donosi novi, inovativni petokraki noseći rotor, koji povećava koristan teret helikoptera za 150 kg istovremeno pružajući nove nivoe udobnosti, jednostavnosti i sposobnost povezivanja:

– Izuzetno smo srećni što našim kupcima ovde u Atlanti možemo da predstavimo novi H145 pošto ova nadogradnja duguje mnogo njihovim povratnim informacijama koje su nam godinama pružali o samom vazduhoplovu – rekao je Bruno Even, generalni direktor kompanije Erbas Helikopters.

– Naši timovi su naporno radili da tržištu brzo donesu niz inovacija za koje verujemo da će doprineti uspehu u operacijama naših klijenata. Njihovo poverenje u H145 i sve njegove prethodne varijante tokom poslednjih decenija učinili su ga fantastičnim helikopterom koji je danas postao, i želim da im zahvalim za njihovu neprekidnu podršku. –


 
Novi petokraki noseći rotor helikoptera H145 donosi značajno povećanje ukupnih performansi, maksimalna poletna masa je povećana na 3800 kg a koristan teret je sada jednak masi prazne letelice. Jednostavnost dizajna novog nosećeg rotora koji nema ležajeve takođe će olakšati održavanje, dodatno poboljšati nivo operativnosti i pouzdanosti H145, istovremeno poboljšavajući udobnost za putnike i posadu. Smanjeni prečnik rotora omogućiće korišćenje H145 u ograničenim zonama.

Za klijente i korisnike novi H145 uvodi nove nivoe povezivanja kroz integraciju bežičnog sistema za komunikaciju wACS (wireless Airborne Communication System) koji omogućava besprekoran i siguran prenos podataka koji su prikupljeni u helikopteru, u realnom vremenu uključujući i prenos podataka tokom trajanja leta.

EASA sertifikacija novog H145 planirana je za početak 2020. a prve isporuke će uslediti kasnije iste godine. Ova nadogradnja će takođe biti ponuđena sadašnjim kupcima H145 kao opcija obnavljanja kako bi se postigla ista poboljšanja koja se tiču korisnog tereta, pojednostavljenja održavanja i udobnosti postojeće verzije helikoptera H145.

Komentari

B

Vidim po slici da predviđaju i novi način „slaganja“ rotora kada je u hangaru (ili nosaču helikoptera), ne znam koliko je to značajna stavka ali u članku nije pomenuta.

Odgovori
L

titanijumska glava glavnog rotora na H145 je nasledjena od BO105 kao jedan od najpouzdanijih delova. Koliko sa slika vidim koncept je kompletno drugaciji, nadam se da je promena uradjena na bolje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Al-41F1 na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Mayer Boga pitaj sta se tu stvarno desilo i koji su okviri dogovora. Mozda je pojedinacna cena smanjena, ali ce drzava platiti neki offset, ulagati negde, platiti neke propratne troskove...verovatno je prica za narod posto se dosta ljudi, barem iz prica ovih sto ih ja znam, pocelo buniti na trosenje drzave u ovakvim projektima, dok…

18. May 2019.Pogledaj

Marko na: Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula

Ne znam zasto nema komentara, ali kritika i dalje stoji. Meni je van pameti da narod koji ima prosecnu platu 400e (medijana je sigurno znacajno ispod 400) subvencionse Er Srbiju, ljude iz dijaspore ili biznismene, odnosno firme koje posluju u Srbiji. Poslovnim ljudima je sve jedno da li ce platiti kartu 60 ili 140e. A…

18. May 2019.Pogledaj

BB na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

Ameri bi bili u prednosti kada bi rusi napadali ameriku avionima, a to se neće desiti. Amerima treba proizvodnja da bi se isplatile dividende vlasnicima fabrika oružja. Ako rusi prihvate tu trku, onda će izgubiti (kao što su već jednom). Osim toga, ako imaš provjerene projekte, u slučaju dugoročnog sukoba, žestoko se podižu kapaciteti proizvodnje…

18. May 2019.Pogledaj

Апок na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Mayer Ниси ти добро гледао. Ево ти конкретно- поклопац извлачећих степеница испод кабинског поклопца. А можеш да погледаш и леђа и назубљне панеле на истим. Премази су чудо али нитни нормално да има. Имаш још боље слике из прозводње ЛМа пре бојења ту се тек види.

18. May 2019.Pogledaj

Štrumfgoda na: [REPORTAŽA] Prikaz sposobnosti Vojske Srbije i Ministarstva unutrašnjih poslova „Odbrana slobode“

Ne želim se svađati s vama oko broja hrvatskih tenkova, no nije baš tako kako pišete. 48+24 je "modernizirano" (pod navodnicima, jer nije to ništa posebno) na standard M84A4, a godišnje 4-10 tenkova prođe redovitu reviziju. Ima ih još 30-ak koji su ostali na starom standardu i stoje konzervirani, plus jedan dio za kanibalizaciju dijelova.…

18. May 2019.Pogledaj

Send this to a friend