BEG airport status
Etihad nudi licitiranje stečenim miljama za premijum sedišta u višoj klasi Nova funkcija će korisnicima omogućiti da licitiraju za bolje sedište koristeći milje kao dodatak već postojećoj opciji sa kreditnim karticama / Foto: Etihad ervejz

Etihad nudi licitiranje stečenim miljama za premijum sedišta u višoj klasi

Kompanija Etihad ervejz poboljšala je svoj sistem prelaska na višu klasu omogućavanjem korisnicima da milje stečene u Etihad gest programu koriste kao vid plaćanja za licitaciju za premijum sedište u višoj klasi, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, nova funkcija će korisnicima omogućiti da licitiraju za bolje sedište koristeći milje kao dodatak već postojećoj opciji sa kreditnim karticama:

– Gosti će moći da vide obaveštenja o svojoj ponudi u realnom vremenu na ekranu, dozvoljavajući istovremeno dve ili više pojedinačnih ponuda. O statusu njihove ponude se obaveštavaju običnim e-mail i SMS porukama. –

Članovi Etihad Guest programa dobiće e-mail poruku sa pozivom da licitiraju za bolje sedište sedam dana pre leta, ili mogu da posete stranicu „Upravljaj rezervacijom“ (Manage Your Booking) na zvaničnom sajtu kompanije ili Etihad Guest sajtu. Aukcija će se obaviti 48 do šest sati pre poletanja, a kada se ona završi, pobednik će odmah biti obavešten. –

Putnici koji učestvuju u licitiranju podstiču se da se za let ipak prijave do 48 sati pre poletanja dok optimizovan sistem i dalje procesira uspešne prelaske na višu klasu, ističu iz Etihada i dodaju:

– Svi zainteresovani mogu se prijaviti putem naše mobilne aplikacije ili na sajtu kompanije putem usluge nazvane „Samouslužni centar“ (Self Service Hub). Ukoliko je ponuda za prelazak na višu klasu prihvaćena, nova karta za ukrcavanje će automatski biti dostupna na mobilnoj aplikaciji Etihad ervejza ili obezbeđena prilikom prijave na let. –

Nacionalni avio-prevoznik Emirata svojim gostima nudi mogućnost licitacije za bolje sedište još od 2012. godine, a budućim poboljšanjima će se omogućiti da članovi Etihad Guest programa sa svojim miljama licitiraju za slobodna susedna sedišta, kao i da prilikom licitiranja kombinuju novac i milje, navode iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Gannicus na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Petrovic Dusan,nisi razumeo moju poentu najbolje i AESA koji im rafal,isti ga koriti i najnoviji Gripen F,to je RBE2AA+,kao i Captor E i svi izraelski radari imaju americka jezgra u sebi i ne mogu bez podrske SADa da naprave AESA radar.Zato ruski AESA ne valjaju,nemaju tehnologiju za te nanoskalne poluprovodnike,koji su vitalni za AESA radar.Kinezi…

    15. May 2025.Pogledaj

    Prolaznik na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Taj navodni gubitak Su-30 potpuno ignorise svih ovih dana dok ide besomucna antizapadna propaganda, jer na tom nivou rasudjivanja, posto je Rafale francuski avion, navodna oboranja dokazuju propast (mrskog) zapada i vrtoglavi uspon Kine, koja im je sada (posle ruskog debakla u Ukrajini) nova sila u koju se kunu...

    15. May 2025.Pogledaj

    Rafal na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    DuPe najbolji pakistanski f16 je blok 52 sa radarom AN/APG-68 dometa detekcije 80km. Kako zamišljate da je realno da je takav avion pored jf17 blok 3 i j10c oborio rafale? Pritom aim120c-5 koju imaju pakistanci je krajnjeg dometa otprilike koliko je i detekcija tog radara oko 80km. jf17 i j10c sa radarima detekcije preko 200km…

    15. May 2025.Pogledaj

    Dejan na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Naspram Gripena i Tajfuna koji su bili izloženi na zemlji ovi Rafali izgledaju kao novi..mislim na prvi pogled izvana!!!

    15. May 2025.Pogledaj