BEG airport status
Etihad nudi licitiranje stečenim miljama za premijum sedišta u višoj klasi Nova funkcija će korisnicima omogućiti da licitiraju za bolje sedište koristeći milje kao dodatak već postojećoj opciji sa kreditnim karticama / Foto: Etihad ervejz

Etihad nudi licitiranje stečenim miljama za premijum sedišta u višoj klasi

Kompanija Etihad ervejz poboljšala je svoj sistem prelaska na višu klasu omogućavanjem korisnicima da milje stečene u Etihad gest programu koriste kao vid plaćanja za licitaciju za premijum sedište u višoj klasi, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, nova funkcija će korisnicima omogućiti da licitiraju za bolje sedište koristeći milje kao dodatak već postojećoj opciji sa kreditnim karticama:

– Gosti će moći da vide obaveštenja o svojoj ponudi u realnom vremenu na ekranu, dozvoljavajući istovremeno dve ili više pojedinačnih ponuda. O statusu njihove ponude se obaveštavaju običnim e-mail i SMS porukama. –

Članovi Etihad Guest programa dobiće e-mail poruku sa pozivom da licitiraju za bolje sedište sedam dana pre leta, ili mogu da posete stranicu „Upravljaj rezervacijom“ (Manage Your Booking) na zvaničnom sajtu kompanije ili Etihad Guest sajtu. Aukcija će se obaviti 48 do šest sati pre poletanja, a kada se ona završi, pobednik će odmah biti obavešten. –

Putnici koji učestvuju u licitiranju podstiču se da se za let ipak prijave do 48 sati pre poletanja dok optimizovan sistem i dalje procesira uspešne prelaske na višu klasu, ističu iz Etihada i dodaju:

– Svi zainteresovani mogu se prijaviti putem naše mobilne aplikacije ili na sajtu kompanije putem usluge nazvane „Samouslužni centar“ (Self Service Hub). Ukoliko je ponuda za prelazak na višu klasu prihvaćena, nova karta za ukrcavanje će automatski biti dostupna na mobilnoj aplikaciji Etihad ervejza ili obezbeđena prilikom prijave na let. –

Nacionalni avio-prevoznik Emirata svojim gostima nudi mogućnost licitacije za bolje sedište još od 2012. godine, a budućim poboljšanjima će se omogućiti da članovi Etihad Guest programa sa svojim miljama licitiraju za slobodna susedna sedišta, kao i da prilikom licitiranja kombinuju novac i milje, navode iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

    16. May 2025.Pogledaj

    Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

    16. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

    16. May 2025.Pogledaj

    Dogma na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Poenta nije sto je oboren Rafale, nego sto ne vredi tih para! Rusi u slucaju Indije su mogli sve sto i rafale pritom da ustede i pokrivaju druge stvari .. ali dobro Indija balansira tako decenijama.

    16. May 2025.Pogledaj

    Rafal na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Milos77 to je ono o čemu i pričam. Rafal reklamiraju kao avion nosivosti 9.5 tona, pa ako je tako onda nije nikakav problem da ponesu dve SCALP rakete i više vv raketa imajući u vidu da mu je i taktički radijus 1850km? Ali naravno franci lazu jer toliki radijus Rafal ima sa 3 rezervoara od…

    16. May 2025.Pogledaj