BEG airport status
[NAJAVA] Vazduhoplovni savez Srbije organizuje 16. Evropsko prvenstvo u paraglajdingu u diciplini prelet 2020. godine u Nišu Srbija će u skladu sa obavezama realizovati i Predevropsko prvenstvo od 29. jula do 3. avgusta na Svrljiškim planinama / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

[NAJAVA] Vazduhoplovni savez Srbije organizuje 16. Evropsko prvenstvo u paraglajdingu u diciplini prelet 2020. godine u Nišu

Vazduhoplovni savez Srbije dobio je od Svetske vazduhoplovne federacije nadležnost organizovanja 16. Evropskog prvenstva u paraglajdingu u disciplini prelet koje će biti održano 2020. godine u Nišu, saopšteno je iz Saveza.

Kako navode, država koja organizuje Evropsko prvenstvo u obavezi je da prethodno održi Predevropsko prvenstvo, kako bi pripremljenost za takmičenje prve katergorije bila na kvalitetnom nivou:

– S tim u vezi, Vazduhoplovni savez Srbije zajedno sa Paraglajding klubom „Grunf“ iz Niša i Кlubom slobodnog letenja „Ares“ iz Beograda, uz podršku Opštine Pantelej iz Niša, organizuje od 29. jula do 3. avgusta ove godine Predevropsko prvenstvo na poletištima na Svrljiškim planinama, koja će za godinu dana dočekati i evropske reprezentativce.

Predevropsko prvenstvo će ujedno biti i Državno prvenstvo Srbije u disciplini prelet, kao i Državno prvenstvo Bosne i Hercegovine i Državno prvenstvo Mađarske. Ove dve države, koje su od ranije upoznate sa terenima i letenjem u Nišu, odlučile su da svoja najviša državna takmičenja održe u Srbiji. –

Na ovogodišnjem Predevropskom prvenstvu registrovano više od 160 pilota iz 20 zemalja / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

U šest takmičarskih dana, u periodu od 29. jula do 3. avgusta, nastupiće oko 130 pilota, koji će poletati sa nekih od poznatih paraglajding poletišta u Opštini Pantelej i Niškoj banji, ističu iz Saveza i dodaju:

– Prethodno je na ovom području održan Svetski kup u paraglajdingu 2017. godine, najmasovnije i najjače paraglajding takmičenje u svetu. Kada je reč o ovogodišnjem Predevropskom prvenstvu, već sada je registrovano 160 pilota, te će organizatori imati težak zadatak da selektuju dozvoljeni broj pilota za učešće.

Iako će biti potrebni izuzetni napori u realizaciji ovog takmičenja, piloti će imati priliku da lete u odličnoj konkurenciji, a Opština Pantelej i Grad Niš raduju se novim brojnim gostima iz preko 20 država koje su trenutno prijavljene. –

Trenutno u toku pripreme infrastrukture-poletišta i pristupni putevi / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

Ovim povodom danas je u gradskoj opštini Pantelej održana i konferencija za medije, na kojoj je predsednik Opštine Bratimir Vasiljević najavio spomenuta takmičenja značajna za Grad Niš, ističući da su trenutno u toku pripreme infrastrukture-poletišta i pristupni putevi, navode iz Saveza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

    29. Apr 2025.Pogledaj

    Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

    29. Apr 2025.Pogledaj

    Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

    29. Apr 2025.Pogledaj

    XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

    Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

    29. Apr 2025.Pogledaj