BEG airport status
LYBE 1908:00 Z 010°04KT 340V060 CAVOK 13/06 Q1024 NOSIG=
Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno "Najveći porast zabilježen je u redovnom saobraćaju, gdje je broj putnika bio 92.787, što je za 4.26% više nego u istom mjesecu prošle godine." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno

Za prethodnih osam meseci crnogorski nacionalni avio-prevoznik prevezao je 466.500  putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11.382 putnika više nego za isti period prethodne godine – saopštili su iz Montenegro Airlinesa.

– Najveći porast zabilježen je u redovnom saobraćaju, gdje je broj putnika bio 92.787, što je za 4.26% više nego u istom mjesecu prošle godine.

Crnogorska nacionalna avio-kompanija, Montenegro Airlines, dosadašnjim komercijalnim pokazateljima za osam mjeseci 2019. godine premašuje prošlogodišnje rekordne rezultate. Tokom ljetnje sezone letimo ka 30 redovnih i čarter destinacija, u 15 država, u konkurenciji od preko 50 inostranih avio-kompanija. I pored izražene konkurencije, naš udeo zimi je na crnogorskim aerodromima preko 30% a ljeti oko 25% ukupnog prometa. – stoji u saopštenju

Damantij pojedinim medijima

– Kroz svoje komercijalne i poslovne rezultate Montenegro Airlines najbolje demantuje negativne i zlonamjerne informacije koje pojedini mediji plasiraju u vezi sa poslovanjem ove kompanije, i to na način koji više liči na lobistički nastup u cilju gašenja crnogorskog avio-prevoznika nego objektivnog informisanja javnosti.

Za 25 godina od svog osnivanja, prevezli smo 9,5 miliona putnika. Od januara 2017. godine do danas, crnogorska nacionalna avio-kompanija je prevezla blizu 1,7 miliona putnika. Direktni i indirektni efekti našeg poslovanja na crnogorsku turističku i ukupnu  privredu, samo u posljednje dvije i po godine iznose preko pola milijarde eura.

I dok je evidentno da postoje problemi u vezi naslijeđenih dugova, što je pitanje koje se rješava na relaciji sa resornim ministarstvima, tekuće poslovanje je i pored velikih tržišnih izazova stabilizovano. Ostvaruju se odlični poslovni rezultati i završava inovirana komercijalna strategija, koja bi trebalo da definiše pravce razvoja u narednih 3-5 godina po pitanju destinacija i strukture flote. Na taj način će biti ostvareni bolji poslovni rezultati, i što je najvažnije, veći broj putnika i turista iz različitih djelova Evrope i svijeta će posjetiti Crnu Goru. – stoji u saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

m

Не видим да су било шта демантовали.
Само су покушали да заспинују, али доста „млако“ за „спин-стандард 2019“.

Odgovori
S

Da se zna i da imate najskuplje karte na svetu,za voznju od 25 minuta Podgorica-Beograd i Tivat-Beograd kao i ER Srbija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Ja istinski ne znam jel vi uoće čitate što sam vam napisao ili slijepo vidite samo ono što vjerujete i do vas ne dolaze riječi. Ajde pokušat ću još jednom: Širokotrupni avion, pa bio on i na liniji od sat vremena, jest analitički argument sam po sebi. On znači bitno veće kapacitete na pojedinoj liniji,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend