BEG airport status
BESPLATNA ATPL TEORIJA: Aero Mond upisuje prvu klasu studenata pilota – ATPL teorija besplatna za sve upisane do 1. oktobra Studenti koji se prijave i upišu na kompletno školovanje po modularnom programu od potpunih početnika do CPL/IR sa ATPL teorijom do 1. oktobra dobiće besplatno kompletnu ATPL teoriju / Foto: Aero Mond

BESPLATNA ATPL TEORIJA: Aero Mond upisuje prvu klasu studenata pilota – ATPL teorija besplatna za sve upisane do 1. oktobra

Nova škola letenja u Srbiji Aero Mond, bazirana u Smederevskoj Palanci, upisuje od danas svoju prvu klasu modularnog ATPL kursa za buduće pilote. Ono što će ih odvojiti od ostatka konkurencije je da će svi kandidati koji se prijave na obuku do 1. oktobra dobiti potpuno besplatnu ATPL teoriju. Takođe, Aero Mond je prva škola letenja u Srbiji koja će svoju ATPL teoriju realizovati u potpunosti putem Distance learning koncepta.

Svi zainteresovani mogu popuniti formular na kraju ovog posta i organizator obuke iz škole letenja Aero Mond će vas kontaktirati za zakazivanje obilaska prostorija u Smederevskoj Palanci kao i za sve dodatne informacije.

 
Iza škole letenja Aero Mond stoje suosnivači i partneri Dušan Bojković, Milan Radosavljević i kapetan instruktor na avionima Boing 777 i 787 Nenad Isaković. Bojković i Radosavljević su piloti koji su Aero Mond pokrenuli kao ideju pre nekoliko godina dok će adut škole svakako biti Isaković koji je kao jedan od najiskusnijih srpskih komercijalnih pilota zaposlen u Boingu ali i kao intervjuer je imao iskustva u avio-kompaniji Emirati:

– Naša želja i misija je da tržištu Srbije i regije ponudimo novu školu letenja koja će pilote školovati kvalitetno, temeljno i profesionalno. Osnovna letačka obuka biće bazirana na aerodromu Rudine kod Smederevske Palanke.

Prva inovacija koju uvodimo je učenje na daljinu. Svi polaznici naše škole učiće ceo ATPL program teorije isključivo putem Distance learninga što znači da će u učionici provesti samo zakonski minumum vremena koji iznosi 10% od ukupnog kurikuluma. Ovim ćemo podići kvalitet praćenja kandidata kroz njegovo savlađivanje teorije, u realnom vremenu odgovarati na nedoumice i brzo i efikasno otklanjati tačke na kojima mogu provesti više vremena nego što je to potrebno. – objašnjava Bojković.

Osnivači škole letenja Aero Mond: „Spremni smo da Srbiji ponudimo nešto potpuno novo“ / Foto: Aero Mond

Drugi bitan adut Aero Mond škole letenja biće jedinstven pristup praćenju kandidata kroz obuku i njihova posebna priprema za intervjue i assesmente koji ih čekaju u avio-kompanijama:

– Ja ću se baviti praćenjem kandidata kroz školovanje i pred kraj njihove ATPL obuke lično ću ih pripremati i savetovati kako da se ponašaju na najstresnijem delu ulaska u njihovu buduću avio-komaniju – intervjuima.

Svoje višedecenijsko iskustvo kapetana instruktora u najvećim svetskim avio-kompanijama primeniću na pripremu naših kandidata jer sam ja, na primer u Emiratima, upravo bio zadužen za tu fazu zapošljavanja pilota. Želja mi je da svaki naš đak iz Aero Mond škole letenja izađe zaista spreman. Ne samo formalno, ne samo po zakonskim minumima, već da zna kako da „preživi“ prvi kontakt sa trening kapetanima koji će ga intervjuisati. – kaže kapetan Isaković.

Iz škole letenja Aero Mond kažu da će blizina najvećeg servisa generalne avijacije na Balkanu Gas Aviationa garantovati ispravnost i raspoloživost flote letelica za osnovnu obuku. Uskoro im, kako kažu, stiže i FNTP trenažer.

Studenti koji se prijave i upišu na kompletno školovanje po modularnom programu od potpunih početnika do CPL/IR sa ATPL teorijom do 1. oktobra dobiće besplatno kompletnu ATPL teoriju. Popunite formular ispod i organizator obuke škole letenja Aero Mond će Vas kontaktirati, zakazati obilazak škole i odgovoriti na sva dodatna pitanja:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

Je li ovo vrijedi samo za drzavljane Srbije ?

Odgovori
D

Ovo važi sa sve koji se upišu u školu, ne samo za državljane Srbije.
Ukliko ste zainteresovani, popunite gornji formular, pa ćemo Vas kontaktirati i odgovoriti na sva eventualna pitanja kako u vezi sa obukom, tako i u vezi sa trenutnom akcijom.

k

Obucavati se za pilota u Evropi je trenutno daleko bolje nego u SAD. U SAD ceo paket atpl obuke kosta $70K sa 250 sati.

Da bi dobili posao kopilota u SAD treba imati minimum od 1500 sati. Ako bi hteli da platite kostalo bi jos $130K. Druga opcija je raditi kao instruktor 5-6 godina

L

Moze li 4 godine unapred da se prijavi?😅

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Avio-mehanicar na: [SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni. Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju. Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije…

07. Jun 2021.Pogledaj

T. H. na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@Drina Ja sam navijao za grcke F-16 . Samo jednosede. Kompletna obuka da bude u americi. Avione za air policing. Ne za rat. To se neki "sprdaju" sa vama. Koji bre lider regiona sa 12 aviona. Jedino Srbi kao veliki ljubitelji oruzja mogli bi to poverovat. Tu niko ne pita koliko je to sve skupo.…

07. Jun 2021.Pogledaj

Zorica Markovic na: Suhoj Superdžet 100: Spreman da ponovo ne bude prodat Srbiji, uprkos podvalama domaćih medija

Petre ovi vasi ironicno/sarkasticni tekstovi su me u proslosti cesto iritirali ali kako prolazi vreme postaju mi sve vise i vise simpaticni. Skroz realna analiza, sve pohvale, ali vam oprostiti necu sto ste hotlinkovali informer pa sam ga nesvesno otvorio. Sad imam zabelezeno u istoriji da sam posetio to ruglo.

07. Jun 2021.Pogledaj

Mateus na: [SEAS 2021 premijera] Prezentacija Nenada Miloradovića o aktuelnim i budućim projektima u segmentu vazduhoplovne i PVO tehnike

Tehnološki gledano jeste danas VS za nijansu opremljenija jer je sve to na kašičicu da pacijent ne bi doživeo ono najgore. Medjutim pored tehnologije ima još mnogo stvari koje se treba meriti iz onog vremena. Ne treba zaboraviti da smo tada bili pod nevodjenim sankcijama i pored toga uspeli smo da nato bude primoran za…

07. Jun 2021.Pogledaj

Miloš77 na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

@Živojin Banković Sećam se dobro slika iz magazina sredinom devedesetih MiG-29K sa krilima na sklapanje za nosače aviona. AirInternacional ili AirForces. Da li su to sve bili jednosedi? Taj palubni K je poleteo jos 1988 ili 89te. p.s. Hvala na ispravci.

07. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend