BEG airport status
LYBE 1907:30 Z 020°03KT 320V050 CAVOK 12/06 Q1024 NOSIG=
BESPLATNA ATPL TEORIJA: Aero Mond upisuje prvu klasu studenata pilota – ATPL teorija besplatna za sve upisane do 1. oktobra Studenti koji se prijave i upišu na kompletno školovanje po modularnom programu od potpunih početnika do CPL/IR sa ATPL teorijom do 1. oktobra dobiće besplatno kompletnu ATPL teoriju / Foto: Aero Mond

BESPLATNA ATPL TEORIJA: Aero Mond upisuje prvu klasu studenata pilota – ATPL teorija besplatna za sve upisane do 1. oktobra

Nova škola letenja u Srbiji Aero Mond, bazirana u Smederevskoj Palanci, upisuje od danas svoju prvu klasu modularnog ATPL kursa za buduće pilote. Ono što će ih odvojiti od ostatka konkurencije je da će svi kandidati koji se prijave na obuku do 1. oktobra dobiti potpuno besplatnu ATPL teoriju. Takođe, Aero Mond je prva škola letenja u Srbiji koja će svoju ATPL teoriju realizovati u potpunosti putem Distance learning koncepta.

Svi zainteresovani mogu popuniti formular na kraju ovog posta i organizator obuke iz škole letenja Aero Mond će vas kontaktirati za zakazivanje obilaska prostorija u Smederevskoj Palanci kao i za sve dodatne informacije.

 
Iza škole letenja Aero Mond stoje suosnivači i partneri Dušan Bojković, Milan Radosavljević i kapetan instruktor na avionima Boing 777 i 787 Nenad Isaković. Bojković i Radosavljević su piloti koji su Aero Mond pokrenuli kao ideju pre nekoliko godina dok će adut škole svakako biti Isaković koji je kao jedan od najiskusnijih srpskih komercijalnih pilota zaposlen u Boingu ali i kao intervjuer je imao iskustva u avio-kompaniji Emirati:

– Naša želja i misija je da tržištu Srbije i regije ponudimo novu školu letenja koja će pilote školovati kvalitetno, temeljno i profesionalno. Osnovna letačka obuka biće bazirana na aerodromu Rudine kod Smederevske Palanke.

Prva inovacija koju uvodimo je učenje na daljinu. Svi polaznici naše škole učiće ceo ATPL program teorije isključivo putem Distance learninga što znači da će u učionici provesti samo zakonski minumum vremena koji iznosi 10% od ukupnog kurikuluma. Ovim ćemo podići kvalitet praćenja kandidata kroz njegovo savlađivanje teorije, u realnom vremenu odgovarati na nedoumice i brzo i efikasno otklanjati tačke na kojima mogu provesti više vremena nego što je to potrebno. – objašnjava Bojković.

Osnivači škole letenja Aero Mond: „Spremni smo da Srbiji ponudimo nešto potpuno novo“ / Foto: Aero Mond

Drugi bitan adut Aero Mond škole letenja biće jedinstven pristup praćenju kandidata kroz obuku i njihova posebna priprema za intervjue i assesmente koji ih čekaju u avio-kompanijama:

– Ja ću se baviti praćenjem kandidata kroz školovanje i pred kraj njihove ATPL obuke lično ću ih pripremati i savetovati kako da se ponašaju na najstresnijem delu ulaska u njihovu buduću avio-komaniju – intervjuima.

Svoje višedecenijsko iskustvo kapetana instruktora u najvećim svetskim avio-kompanijama primeniću na pripremu naših kandidata jer sam ja, na primer u Emiratima, upravo bio zadužen za tu fazu zapošljavanja pilota. Želja mi je da svaki naš đak iz Aero Mond škole letenja izađe zaista spreman. Ne samo formalno, ne samo po zakonskim minumima, već da zna kako da „preživi“ prvi kontakt sa trening kapetanima koji će ga intervjuisati. – kaže kapetan Isaković.

Iz škole letenja Aero Mond kažu da će blizina najvećeg servisa generalne avijacije na Balkanu Gas Aviationa garantovati ispravnost i raspoloživost flote letelica za osnovnu obuku. Uskoro im, kako kažu, stiže i FNTP trenažer.

Studenti koji se prijave i upišu na kompletno školovanje po modularnom programu od potpunih početnika do CPL/IR sa ATPL teorijom do 1. oktobra dobiće besplatno kompletnu ATPL teoriju. Popunite formular ispod i organizator obuke škole letenja Aero Mond će Vas kontaktirati, zakazati obilazak škole i odgovoriti na sva dodatna pitanja:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

Je li ovo vrijedi samo za drzavljane Srbije ?

Odgovori
D

Ovo važi sa sve koji se upišu u školu, ne samo za državljane Srbije.
Ukliko ste zainteresovani, popunite gornji formular, pa ćemo Vas kontaktirati i odgovoriti na sva eventualna pitanja kako u vezi sa obukom, tako i u vezi sa trenutnom akcijom.

L

Moze li 4 godine unapred da se prijavi?😅

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Tonči Peović je do 2009. bio direktor ZL Dubrovnik. Nakon toga je vođenje ZL Dubrovnik preuzeo Roko Tolić. Od 2.8.2018. na čelu ZL Dubrovnik je Frano Luetić.

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Hvala na opširdnom odogovoru. Iskreno sam uživao u čitanju. Prvo par detalja: Ljubljana i Brač nisu u koncesiji nego su prodani, Ljubljana je u vlasništvu strane kompanije, Brač domaćeg turističkog poduzeća. Jednako tako u privatnom vlasništvu je i Lošinj. Istinski shvaćam vaše oduševljenje liberalnim kaptializom. Ja sam kapitalista već skoro 30 godina, nemam dana rada…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend