BEG airport status
LYBE 1523:30 Z NIL=
Montenegro airlines: Naši rezultati i ukupan doprinos opravdavaju podršku vlasnika "Direktni doprinos kompanije crnogorskoj turističkoj i ukupnoj privredi veći je od 150 miliona eura na godišnjem nivou."

Montenegro airlines: Naši rezultati i ukupan doprinos opravdavaju podršku vlasnika

Za deset meseci ove godine, Montenegro airlines je prevezao 593.939 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 17.048 putnika ili blizu 3,00% više u odnosu na isti period prošle, stoji u jučerašnjem saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

– Pri tome je važno istaći da je porast broja putnika recipročan porastu obima saobraćaja u odnosu na prošlu godinu, koji takođe iznosi oko 3%, dok je prosječna popunjenost putničke kabine veća u odnosu na isti period prošle godine. To znači da su operativni resursi pažljivo i odgovorno planirani i utrošeni.

Montenegro airlines je tokom oktobra ove godine prevezao 52.983 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 3.912 putnika ili blizu 8,00% više u odnosu na oktobar 2018. godine. Na ovaj način nastavljamo sa odličnim komercijalnim rezultatima, koji su bolji u odnosu na prethodnu godinu i za sada su najbolji u 25-ogodišnjoj istoriji poslovanja. – ističe se u saopštenju.

lk / Foto: Montenegro Airlines

Izvršni direktor Montenegra Živko Banjević rekao je da je veoma zadovoljan postignutim rezultatima, pre svega, kako je naveo, imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima sve jače konkurencije na tržištu.

– U posljednje vrijeme smo svjedoci bankrotstva nekoliko velikih evropskih avio-kompanija, zbog otežavajućih okolnosti i izazova u komercijalnoj avijaciji koji su doveli do maltene tektonskih poremećaja na evropskom i svjetskom tržištu. Montenegro airlines nije pošteđen od svega toga, naprotiv, nikada nije bilo teže baviti se ovim poslom, a opet su uz podršku vlasnika postignuti odlični rezultati.

Istovremeno smo svjedoci toga da veliki broj zemalja u svijetu iz pomenutih razloga pomaže svoje avio-kompanije, pri čemu je interes jedan jedini, ekonomski. Za svo to vrijeme se u Crnoj Gori podrška vlasnika nacionalnoj avio-kompaniji predstavlja mahom u negativnom kontekstu, pa se u javnosti maltene stiče pogrešan utisak da smo na državnom budžetu, da samo uzimamo i ništa ne doprinosimo. Zbog toga koristimo priliku da opet istaknemo sljedeće činjenice. Montenegro airlines sam prihoduje između 70 i 80 miliona eura godišnje, tako da smo po obrtu u samom vrhu među državnim preduzećima. Već od toga se 15-20% potroši direktno u Crnoj Gori. Kada se na to doda direktni doprinos kompanije crnogorskoj turističkoj i ukupnoj privredi koji je utvrđen istraživanjem tržišta, ispostavlja se da je ukupan doprinos Montenegra na godišnjem nivou veći od 150 miliona eura. Priliv iz te mase u budžet u velikoj mjeri premašuje ostvarenu podršku. Što se crnogorske privrede tiče, ne radi se samo o prihodu, već i o tome da veći broj putnika i turista podrazumijeva i veći broj radnih mjesta kao i porast obrta u privrednim granama koje direktno podržavaju razvoj turizma. – istakao je Banjević u saopštenju kompanije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

g

Svake godine putujem na more sa Montenegro airlines, moram da kazem da su uvek maximalno profesionalni. Nadam se da ce jos vise da rastu i da unapreduju svoje usluge.
Ono sto ne bih voleo da im se desi jeste AirSerbia i drzava koja ce da ih očerupa.
Srecno!!

Odgovori
D

Da ih očerupa? Pa zar je preostalo bilo šta sa tolikim dugom?

s

A realnost je – nisu pokrili ni medjugodisnju inflaciju i % rast operativnih troskova…
Uporedjivanje sa prethodnim godinama skoro uvek lepo izgleda, ali uvek nedostaje onaj deo “inflation adjusted“.
Na primer, u USA $10.000 iz 2014. vredi kao danas $11.000, i to sa inflacijom koja je daleko manja nego u drzavama Balkana…

x

Od kada su se pojavili vesti u vezi sa izvestajem revizora, ukupnim dugovanjima itd. Montenegro airlines je poceo intezivno da se bavi kriznim PRom i stvaranjem alternativne slike o kompaniji i parametrima njenog poslovanja. Sve to ima naravno veze i sa koncesijom za aerodrome.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milovanov Srbislav na: [INTERVJU] APS – Aviation Parts Service: Prva konferencija, 10 godina borbe za generalnu avijaciju u Srbiji

BB Vasa ideja je vrlo interensatna Ali moram vam reci da nama kad je GA upitanju mi u srbiji imamo preko dvadeset vazduhoplova visoke kategorije /cesne setejsn falkona 900 / i to skoro nove Priznacete da za jednu malu Srbiju to je vise nego dovoljno Sto se tice Klipnih jednomotornih i dvomotornih vazdukoplova posedujemo preko…

15. Feb 2020.Pogledaj

Milovanov Srbislav na: SEAS 2020 – Najveća vazduhoplovna konferencija u regionu 19. i 20. marta u Beogradu

Svaka cast Ovakve konferencije su potrebne i u drugim privrednim granama Pogotovo tamo gde su zastupljena najnovija tehnoloska dostignuca kao sto je u vazduhoplovstvu Jedna mala sugestija Vidim da u ovoj najavi ucesnika nepominjete Privrednu Komoru Srbije kao ucesnika ili sponzora Mislim da bi trebali ovu moju malu sugestiju uzeti u obzir Ako ste vec…

15. Feb 2020.Pogledaj

Petar Vojinovic na: Vijetnam najverovatnije nabavlja školsko-borbene avione Jak-130

Dušane, Vreme je da malo pauzirate odgovore svim učesnicima u diskusiji. Odmorićete par nedelja. Kad se vratite odgovaraćete svima kojima želite u jednom komentaru, ne pojedinačno svakom učesniku u diskusiji. Hvala na doprinosima do sada i razumevanju.

15. Feb 2020.Pogledaj

Tzv stručnjak na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

Ovo je istina malo tko da ne odleti negdje nakon sezone, i sad se zapitajte zašto baš nakon sezone Jer je to jedino vrijeme kad mogu Božić ipak žele provesti s obitelji A ostatak je građevinski radovi, promjena opreme, uređenje apartmana, bojanje, itd a na obalu nema Ikea , pa je sve koncetrirano u većim…

15. Feb 2020.Pogledaj

Pavle na: Boing i američka Mornarica rade na projektu Loyal Wingman, u istraživanjima koriste i bespilotne EA-18G ‘’Growler’’

Dakle, rat je izgubljen za Japan padom a bombe na Hirosimu, u trenutku. Onih milion vojnika koje je imao Japan na kontinentu su se posle suncanja vratili kuci? Hoce li iko sa najcitiranijeg portala da ogranici lupetanja ovog .P.D. Ili da se uci istorija, vojne vestine na svim nivoima po njemu? I ne samo to...

15. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend