BEG airport status
„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu Statistika pokazuje i pad u broju putničkih i kargo aviona, kao i količini prevezene robe / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu

U protekloj godini na niškom aerodromu registrovan je 351.581 putnik, što je porast od 6% ili 20 hiljada putnika u odnosu na 2017, pokazuje zvanična statistika objavljena na sajtu aerodroma.

Kako je prikazano, tokom prethodne godine na niški aerodrom sletelo je i 1417 putničkih aviona, što je za 76 aviona ili 5% manje u odnosu na 2017. godinu.

Iz statistike se dalje može videti da je zabeležen i pad veći od 50% u kargo saobraćaju. Naime, tokom prethodne godine „Konstantin Veliki“ je bio odredište za 37 kargo aviona, dok ih je u 2017. evidentirano 85.

Najznačajniji pad primetan je u prometu kargo robe budući da je 2018. registrovano 688 tona robe, što je za 73% manje u odnosu na 2017. godinu.

U prethodnoj godini došlo je i do korekcija određenih linija, pa je tako krajem marta ukinuta linija do Ajndhovena, a kako je objavljeno na sajtu „Konstantina Velikog“ , najavljeno gašenje Viz erove linije do Malmea, zvanično je juče stupilo na snagu. Takođe, objavljeno je i da od 31. marta ove godine, Rajan er ukida svoju liniju do Dizeldorfa.

Prethodne godine otvorena i nova Viz erova linija do Beča / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Sa druge strane, tokom 2018. godine povećan je i broj letova tokom letnje sezone ka određenim postojećim destinacijama, a sredinom novembra uvedena je i nova linija do Beča, na kojoj se saobraća tri puta nedeljno.

Kako je v.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević izjavio krajem 2018, „Konstantin Veliki“ je u budžetu države za ovu godinu, te je u planu nastavak modernizacije aerodroma, povećanje broja putnika, kao i otvaranje novih linija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vo

    A da vidimo ove godine za koliko hiljada ce manje da ima putnika

    Odgovori
    Mi

    Ovo je najbolji pokazatelj koliko je sposobna vlada. Eto sta se desava kad partijski poltroni dodju na poziciju upravljanja.

    Umesto rasta od preko 100% i novih linija, imamo realan pad i ukidanje linija.

    U Cargu katastrofa totalna! Biblijski pad od 73%! Moze li gore od toga!

    Bravo za vladu i gospodina AVAV-a!

    Nislije – pamet u glavu za sledece izbore!

    Odgovori
    Ai

    Ukidanje linija nema apsolutno nikakve veze sa promenom vlasnika aerodroma, vec sa poslovnom politikom aviokompanija. Viz je isto tako otvorio novu liniju do Beca.
    Ne znam cemu to politicko agitovanje na ovom sajtu.

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    @Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

    04. Oct 2024.Pogledaj