BEG airport status
„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu Statistika pokazuje i pad u broju putničkih i kargo aviona, kao i količini prevezene robe / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu

U protekloj godini na niškom aerodromu registrovan je 351.581 putnik, što je porast od 6% ili 20 hiljada putnika u odnosu na 2017, pokazuje zvanična statistika objavljena na sajtu aerodroma.

Kako je prikazano, tokom prethodne godine na niški aerodrom sletelo je i 1417 putničkih aviona, što je za 76 aviona ili 5% manje u odnosu na 2017. godinu.

Iz statistike se dalje može videti da je zabeležen i pad veći od 50% u kargo saobraćaju. Naime, tokom prethodne godine „Konstantin Veliki“ je bio odredište za 37 kargo aviona, dok ih je u 2017. evidentirano 85.

Najznačajniji pad primetan je u prometu kargo robe budući da je 2018. registrovano 688 tona robe, što je za 73% manje u odnosu na 2017. godinu.

U prethodnoj godini došlo je i do korekcija određenih linija, pa je tako krajem marta ukinuta linija do Ajndhovena, a kako je objavljeno na sajtu „Konstantina Velikog“ , najavljeno gašenje Viz erove linije do Malmea, zvanično je juče stupilo na snagu. Takođe, objavljeno je i da od 31. marta ove godine, Rajan er ukida svoju liniju do Dizeldorfa.

Prethodne godine otvorena i nova Viz erova linija do Beča / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Sa druge strane, tokom 2018. godine povećan je i broj letova tokom letnje sezone ka određenim postojećim destinacijama, a sredinom novembra uvedena je i nova linija do Beča, na kojoj se saobraća tri puta nedeljno.

Kako je v.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević izjavio krajem 2018, „Konstantin Veliki“ je u budžetu države za ovu godinu, te je u planu nastavak modernizacije aerodroma, povećanje broja putnika, kao i otvaranje novih linija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vo

    A da vidimo ove godine za koliko hiljada ce manje da ima putnika

    Odgovori
    Mi

    Ovo je najbolji pokazatelj koliko je sposobna vlada. Eto sta se desava kad partijski poltroni dodju na poziciju upravljanja.

    Umesto rasta od preko 100% i novih linija, imamo realan pad i ukidanje linija.

    U Cargu katastrofa totalna! Biblijski pad od 73%! Moze li gore od toga!

    Bravo za vladu i gospodina AVAV-a!

    Nislije – pamet u glavu za sledece izbore!

    Odgovori
    Ai

    Ukidanje linija nema apsolutno nikakve veze sa promenom vlasnika aerodroma, vec sa poslovnom politikom aviokompanija. Viz je isto tako otvorio novu liniju do Beca.
    Ne znam cemu to politicko agitovanje na ovom sajtu.

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

    Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

    07. Feb 2025.Pogledaj

    Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

    Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

    07. Feb 2025.Pogledaj

    Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

    A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

    07. Feb 2025.Pogledaj

    Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

    Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

    07. Feb 2025.Pogledaj

    Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

    Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

    07. Feb 2025.Pogledaj