BEG airport status
LYBE 2002:30 Z 080°04KT 9999 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu Statistika pokazuje i pad u broju putničkih i kargo aviona, kao i količini prevezene robe / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ u 2018. opslužio više od 350 hiljada putnika; Porast od 20 hiljada u odnosu na prethodnu godinu

U protekloj godini na niškom aerodromu registrovan je 351.581 putnik, što je porast od 6% ili 20 hiljada putnika u odnosu na 2017, pokazuje zvanična statistika objavljena na sajtu aerodroma.

Kako je prikazano, tokom prethodne godine na niški aerodrom sletelo je i 1417 putničkih aviona, što je za 76 aviona ili 5% manje u odnosu na 2017. godinu.

Iz statistike se dalje može videti da je zabeležen i pad veći od 50% u kargo saobraćaju. Naime, tokom prethodne godine „Konstantin Veliki“ je bio odredište za 37 kargo aviona, dok ih je u 2017. evidentirano 85.

Najznačajniji pad primetan je u prometu kargo robe budući da je 2018. registrovano 688 tona robe, što je za 73% manje u odnosu na 2017. godinu.

U prethodnoj godini došlo je i do korekcija određenih linija, pa je tako krajem marta ukinuta linija do Ajndhovena, a kako je objavljeno na sajtu „Konstantina Velikog“ , najavljeno gašenje Viz erove linije do Malmea, zvanično je juče stupilo na snagu. Takođe, objavljeno je i da od 31. marta ove godine, Rajan er ukida svoju liniju do Dizeldorfa.

Prethodne godine otvorena i nova Viz erova linija do Beča / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Sa druge strane, tokom 2018. godine povećan je i broj letova tokom letnje sezone ka određenim postojećim destinacijama, a sredinom novembra uvedena je i nova linija do Beča, na kojoj se saobraća tri puta nedeljno.

Kako je v.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević izjavio krajem 2018, „Konstantin Veliki“ je u budžetu države za ovu godinu, te je u planu nastavak modernizacije aerodroma, povećanje broja putnika, kao i otvaranje novih linija.

    Komentari

    M

    Ovo je najbolji pokazatelj koliko je sposobna vlada. Eto sta se desava kad partijski poltroni dodju na poziciju upravljanja.

    Umesto rasta od preko 100% i novih linija, imamo realan pad i ukidanje linija.

    U Cargu katastrofa totalna! Biblijski pad od 73%! Moze li gore od toga!

    Bravo za vladu i gospodina AVAV-a!

    Nislije – pamet u glavu za sledece izbore!

    Odgovori
    A

    Ukidanje linija nema apsolutno nikakve veze sa promenom vlasnika aerodroma, vec sa poslovnom politikom aviokompanija. Viz je isto tako otvorio novu liniju do Beca.
    Ne znam cemu to politicko agitovanje na ovom sajtu.

    V

    A da vidimo ove godine za koliko hiljada ce manje da ima putnika

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend