BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Prvi Erbasovi helikopteri za Helikoptersku jedinicu MUP-a Srbije sleću danas u Beograd Od danas se u Srbiji nalazi ukupno tri H145M / Foto: Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Prvi Erbasovi helikopteri za Helikoptersku jedinicu MUP-a Srbije sleću danas u Beograd

Kako je Tango Six prvi javio, Erbas nastavlja sa isporukama helikoptera H145M Srbiji.

Danas se oko 14 časova očekuje sletanje prva dva helikoptera namenjenih za policiju odnosno Helikoptersku jedinicu MUP-a Srbije.

Na aerodrom Nikola Tesla prvi će sleteti helikopter sa privremenom nemačkom registracijom rezervisanom za Erbas D-HADO. Za njim iz Graca, kao u slučaju prve isporuke za RV i PVO, sleteće D-HCBV.

Na fotografiji su budući YU-SAR i YU-ICE koji je namenjen za korišćenje od strane Žandarmerije. Na D-HADO odnosno YU-SAR na desnoj strani vidi se dizalica za izvlačenje ljudi / Foto: Tango Six

Prva dva helikoptera dobiće registracije YU-MED i YU-SAR. Kako je Tango Six već prvi rekonstruisao, registarske oznake otkrivaju i njihove uloge. MED će biti namenjen medicinskom transportu dok će SAR biti zadužen za dežuranje u civilnom sistemu Traganja i Spasavanja vazduhoplova u nevolji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Bilo bi lepo da napravite neku vrstu kataloga sa kratkim opisom, fotkama, mestom baziranja za sve helikoptere ove serije. Znam da je piano, ali čisto kao pregled. Pozdrav.

Odgovori
Ek

Ko bombona

Odgovori
Pe

Vidjeni oko 15h na surcinu…. Prelepi

Odgovori
ni

lepo

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj