BEG airport status
Naftna Industrija Srbije danas uspostavlja redovno snabdevanje avio-gorivom u Srbiji Vikend bez novog goriva nije napravio veće probleme u avio-saobraćaju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Naftna Industrija Srbije danas uspostavlja redovno snabdevanje avio-gorivom u Srbiji

NIS će nastaviti da redovno snabdeva aerodrome u Beogradu i Nišu od danas u 18 časova, saopšteno je iz te kompanije.

– Kompanija NIS pokrenula je proizvodnju avio-goriva u Rafineriji nafte Pančevo i uspostaviće redovno snabdevanje ovim derivatom aerodroma u Beogradu i Nišu danas, u nedelju 8. septembra, od 18 časova.

Do kratkotrajnog redukovanja isporuka avio-goriva došlo je u subotu 7. septembra nakon zastoja u proizvodnji u pančevačkoj rafineriji. Kompanija NIS odmah je preduzela sve mere i uložila maksimalne napore kako bi tržište bilo snabdeveno avio-gorivom i u toku jučerašnjeg dana obezbedila je dopune goriva za vazduhoplove u odgovarajućim količinama.

NIS još jednom koristi priliku da se izvini svim potrošačima zbog nastale situacije i kompanija je o nastavku redovnih isporuka shodno procedurama obavestila i klijente na aerodromima u Beogradu i Nišu. – stoji u saopštenju.

Zbog problema sa rafinerijom u Pančevu juče je došlo do prekida snabdevanja „Nikole Tesle“ i „Konstantina Velikog“. Otkazanih letova nije bilo ali je nekoliko kompanija moralo da na alternativnim aerodormima dopunjuje gorivo.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

No

T6, svaka cast za newsfeed :)

Ono sto mene, kao laika, interesuje je: zasto drvlje i kamenje na NIS… Zar nije ova cela „kriza“ u stvari zbog aerodroma, koji nema(ju) adekvatnu rezervu…

Odgovori
Al

NIS bi kao glavni (i koliko je meni poznato jedini) snabdevac gorivom na aerodromu morao da ima dovoljno veliku rezervu da u ovakvim slucajevima nema ometanja saobracaja. Izgleda da nemaju tu rezervu, valjda iz razloga sto nema konkurencije.

Pr

Bruka da u 21. veku u Evropi neki aerodrom bude bez goriva. I to medju najskupljima u Evropi, jer smo tako u mogucnosti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milos77 na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Konacno da i vi tako zborite. Ranije ste osudjivali Svaki oboreni Suhoj kao kantu iako je oboren od daleko ozbiljijeg PVO nego ijedan americki F pre toga. To sve bez da ulazimo temu losih ili dobrih taktika koriscenja aviona.

09. May 2025.Pogledaj

Dr urgentaš na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Ja ponavljam da suhoje nisu zveknuli 2-3 puta jeftiniji Kinezi sa 150km daljine....rafal je prvi put osetio barut sa sve spectrom i meteorima i prošao je za mene očekivano...0/0. Doduše ima dobar marketing, koliko para su maznuli za ovu propast od aviona.

09. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

@ Miloš77 Rusima je nakon 2014 i popijanja sankcija sve postalo skupo. Nakon početka famoznog svo-a je postalo nemoguće za napraviti. Govorimo o potpuno novoj tehnici, ne sovjetskoj koju i dalje proizvode poput T-80 i T-90.

09. May 2025.Pogledaj