BEG airport status
Kompanija Viz er deo evropske kampanje „Ne na mom letu“ u cilju smanjenja broja nepristojnih putnika Kompanija pozvala putnike da učestvuju u kampanji tako što će na svojim društvenim mrežama podeliti hešteg #notonmyflight / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Kompanija Viz er deo evropske kampanje „Ne na mom letu“ u cilju smanjenja broja nepristojnih putnika

Kompanija Viz er pridružila se novoj kampanji Evropske agencije za bezbednost u avio-sabraćaju (EASA) pod nazivom „Ne na mom letu, čiji je cilj smanjenje broja nepristojnih putnika na svim evropskim letovima i zaštita prava putnika na putovanje bez uznemiravanja, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, izvestan broj letova u Evropskoj uniji remete putnici koji se nedolično ponašaju, a najmanje 70% ovih incidenata podrazumeva i neki oblik agresivnosti:

– Mada se broj incidenata na letovima Viz era nije menjao poslednjih godina, u avio-industriji je 2018. godine došlo do porasta nepristojnog ponašanja za 34% u odnosu na prethodnu godinu. Iako je broj nepristojnih putnika veoma mali u odnosu na ukupan broj ljudi koji putuju avionom, uticaj njihovih postupaka na letove i ostale putnike može da bude neproporcionalno velik.

Bahato ponašanje, kao što je preterano konzumiranje alkohola i opijanje, pušenje u toaletu, verbalno ili fizičko nasilje nad posadom ili drugim putnicima, kao i nepoštovanje uputstava osoblja, dovodi do nepotrebnog rizika za normalno obavljanje leta zato što se posada ometa u redovnim dužnostima, a može i da izazove velika kašnjenja. –

U vezi sa novom kampanjom EASA-e, menadžer korporativnih komunikacija Viz era Andraš Rado, pozvao je sve putnike tog avio-prevoznika da se pridruže naporima kompanije u smanjenju broja nepristojnih putnika, tako što će na svojim društvenim mrežama podeliti hešteg #notonmyflight, ističu iz Viz era.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    Cinjenica je da su cene karata wizza i ryr promenile strukturu stanovnistva koje putuje. Neko ko nije mogao da priusti nekada sada moze da putuje avionom. Mnogo ljudi koji nikada nisu putovali ni vozom ni autobusom na duzu relaciju putuju sada avionom. Oni nemaju kulturu putovanja i to je ono sto je problem. Kada se na to dodaju ruralni aerodromi sa kutijama sibica od terminala koji lice vise na autobuske stanice nivo te kulture i ne moze da se podigne. Jednostavno kvantitet i kvalitet ne idu zajedno…

    Odgovori
    Vl

    Nele,
    Složio bih se sa Vama i dotičnim gospodinom iz Wizza, onda kad bude zabranjen unos i točenje alkohola u avion. Drugim recima nikad, zato što je prodaja alkohola unosan biznis i donosi veliki deo novca u profit Kompanija.

    Za preko 30 godina pilotske karijere na prste jedne ruke mogu nabrojati slucajeve kada je nepristojan putnik bio trezan. Toliko o činjenicama iz mog ugla.

    Kad imam vremena pratim letove svoje djece koji žive u Švedskoj. Današnji let je imao putanju kakvu još nisam vidio.
    Ne znam o čemu se radi.

    https://postimg.cc/WFKY6p79

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

    14. May 2025.Pogledaj

    Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

    14. May 2025.Pogledaj

    Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

    14. May 2025.Pogledaj