BEG airport status
Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu "Zadržaćemo udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu

Nacionalni avio-prevoznik Crne Gore Montenegro Airlines saopštio je danas da su za devet meseci ove godine prevezli ukupno 540.764 putnika u sve tri kategorije saobraćaja.

– To je za 12.944 putnika ili 2,45% više u odnosu na isti period lani. Samo tokom septembra ove godine prevezli smo 74.390 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 1.633 putnika ili 2,25% više u odnosu na septembar 2018. godine.

Ovi komercijalni pokazatelji su najbolji u istoriji poslovanja naše kompanije, čak i u odnosu na prethodnu godinu koja je bila rekordna po broju prevezenih putnika.

Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebno imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima velike i u određenom obimu i nelojalne konkurencije na tržištu. Takođe, otežavajući faktori u svijetu komercijalne avijacije koji su između ostalog i doveli do bankrotstva nekoliko avio-kompanija kao što su Adria Airways, XL Airways i Aigle Azur, kao i do propasti najstarijeg tur-operatera na svijetu kompanije Thomas Cook, nijesu zaobišli ni nas. Uprkos svemu tome, optimizacijom poslovanja i odgovornim planiranjem saobraćaja, uz razumijevanje i podršku od strane vlasnika, uspjeli smo da ostvarimo još bolji komercijalni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – kazao je Živko Banjević, izvršni direktor kompanije.

– Ukupan direktni i indirektni doprinos Montenegro Airlinesa na godišnjem nivou veći je od 170 miliona eura. Za posljednje dvije i po godine, ta je cifra premašila pola milijarde eura. Rekordni rezultati za septembar odnosno za devet mjeseci ove godine, govore u prilog tome da ćemo ostvariti zacrtani plan i do kraja godine prevesti oko 660.000 putnika i time premašiti prošlogodišnji rekord od 645.000 putnika. Pri tome ćemo zadržati udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija. – stoji u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj