BEG airport status
LYBE 2918:30 Z 170°05KT CAVOK 11/09 Q1009 NOSIG=
Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu "Zadržaćemo udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu

Nacionalni avio-prevoznik Crne Gore Montenegro Airlines saopštio je danas da su za devet meseci ove godine prevezli ukupno 540.764 putnika u sve tri kategorije saobraćaja.

– To je za 12.944 putnika ili 2,45% više u odnosu na isti period lani. Samo tokom septembra ove godine prevezli smo 74.390 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 1.633 putnika ili 2,25% više u odnosu na septembar 2018. godine.

Ovi komercijalni pokazatelji su najbolji u istoriji poslovanja naše kompanije, čak i u odnosu na prethodnu godinu koja je bila rekordna po broju prevezenih putnika.

Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebno imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima velike i u određenom obimu i nelojalne konkurencije na tržištu. Takođe, otežavajući faktori u svijetu komercijalne avijacije koji su između ostalog i doveli do bankrotstva nekoliko avio-kompanija kao što su Adria Airways, XL Airways i Aigle Azur, kao i do propasti najstarijeg tur-operatera na svijetu kompanije Thomas Cook, nijesu zaobišli ni nas. Uprkos svemu tome, optimizacijom poslovanja i odgovornim planiranjem saobraćaja, uz razumijevanje i podršku od strane vlasnika, uspjeli smo da ostvarimo još bolji komercijalni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – kazao je Živko Banjević, izvršni direktor kompanije.

– Ukupan direktni i indirektni doprinos Montenegro Airlinesa na godišnjem nivou veći je od 170 miliona eura. Za posljednje dvije i po godine, ta je cifra premašila pola milijarde eura. Rekordni rezultati za septembar odnosno za devet mjeseci ove godine, govore u prilog tome da ćemo ostvariti zacrtani plan i do kraja godine prevesti oko 660.000 putnika i time premašiti prošlogodišnji rekord od 645.000 putnika. Pri tome ćemo zadržati udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija. – stoji u saopštenju kompanije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jovan Munitlak na: Prodaja Jat Tehnike: „Kroz stabilnog evropskog partnera otvaraju se mogućnosti infrastrukturnog i tehnološkog razvoja“

Nisam čuo za neku našu prodaju državne imovine do sada da nije ispala ovkava ili onakva muljavina. Nešto me muči stomak , odoh po sodu .

29. Nov 2019.Pogledaj

DDE na: [POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100

Da li iko zna ista o Odrzavanju. Ili znate u stilu kako mali Perica zamislja? Ccccccc MRO (145 ORG) sertifikovana za odrzavanje ima u svom scope of work navedene sve za sta je sposobna da bi odrzavala te tipove aviona. Sad da li je JATT jedina u svetu sertifikovana za SSJ - ne, u evropi…

29. Nov 2019.Pogledaj

DDE na: [POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100

Leteo sa SSJ, i leteo bih opet i letecu! Sjajan avion, vrlo udoban i tih. @ID molim vas nemoj te, bolje cutite kad nista neznate. Upadate u zivo blato. P.S da sad ne dobijem po nosu kako sam... tek da se zna leteo na preko 90 post maintenance test flight. Malko se razumem u avijaciju…

29. Nov 2019.Pogledaj

Sevdić na: [EKSKLUZIVNO] Srbija od Kine kupuje naoružanu bespilotnu letelicu CH-92A

Raketa težine 8kg je beskorisna i ne služi ničemu, žao mi je što ovi stručnjaci troše naš novac na nešto tako malo.

29. Nov 2019.Pogledaj

Mayer na: [EKSKLUZIVNO] Srbija od Kine kupuje naoružanu bespilotnu letelicu CH-92A

>> ovladavanje proizvodnjom kljucnih komponenti za naoruzanje Realno mi necemo nista hardversko proizvoditi (ako se ovde govori o elektronici a neo npr. barutnim punjenjima) nego nabaviti komponente iz inostranstva (eventualno odraditi neki softver) i integrisati ih.

29. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend