BEG airport status
LYBE 2322:30 Z 090°04KT CAVOK 16/09 Q1018 NOSIG=
Crna Gora domaćin EASA foruma: Poverenje u vazduhoplovstvo i održivost ključna pitanja Forum je okupio 100 predstavnika vazduhoplovnih vlasti iz 47 zemalja / Foto: ACV

Crna Gora domaćin EASA foruma: Poverenje u vazduhoplovstvo i održivost ključna pitanja

Crna Gora je zemlja domaćin sedmog Foruma o međunarodnoj saradnji, koji organizuje EASA. Skup koji se održava u Budvi okuplja oko 100 predstavnika vazduhoplovnih vlasti iz 47 zemalja i tokom tri dana baviće se brojnim aktuelnim temama iz vazduhoplovstva, kao što su porast vazdušnog saobraćaja, ispunjavanje ekoloških zahteva, zadržavanje poverenja javnosti u sigurnost vazdušnog saobraćaja i dalja regionalna i tehnička saradnja, saopšteno je iz Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore.

– To što se Forum prvi put održava u jednoj zemlji na Zapadnom Balkanu, dokaz je važnosti i značaja koji EASA posvećuje ovom regionu.

Nalazimo se na raskršću, jer se trenutno dešava mnogo promena u vazduhoplovstu. Nedavne nesreće sa vazduhoplovom Boing 737 MAX uticale su na poverenje javnosti u vazduhoplovstvo. Naša je dužnost da održimo to poverenje i to je posao za sve nas. Drugo važno pitanje kojim se bavimo je održivost i zaštita životne sredine. U Evropi čak postoje kampanje koje osuđuju letenje avionom, zbog negativnog uticaja na životnu sredinu. – saopštio je na otvaranju Foruma izvršni direktor EASA-e Patrik Ki.

„Na vazduhoplovnim vlastima je da održe poverenje u vazduhoplovstvo“ – Patrik Ki / Foto: ACV

Na otvaranju Foruma, učesnike je pozdravio i ministar održivog razvoja i turizma Crne Gore Pavle Radulović, koji se osvrnuo na značaj razvoja vazdušnog saobraćaja u kontekstu Crne Gore kao turističke destinacije:

Znamo da je saobraćaj važna karika u razvoju punih turističkih potencijala, a posebno važan nam je vazdušni saobraćaj, kao najbrže rastući vid transporta. Pri tom, ne mislim samo na avio dostupnost i otvorenost, već takođe i na sigurnost i bezbjednost vazdušnog saobraćaja u Crnoj Gori. Upravo u toj sferi veliku ulogu ima naš domaćin, Agencija za civilno vazduhoplovstvo, čijim naporima danas imamo respektabilnu vazduhoplovnu vlast. – rekao je Radulović.

Vazdušni saobraćaj ključan za Crnu Goru / Foto: ACV

Direktor Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore Dragan Đurović podsetio je da je u prethodnom periodu usvojeno više od 130 normativnih akata, kojim su u pravni sistem Crne Gore implementirani propisi Evropske unije u oblasti vazdušnog saobraćaja:

Agencija za civilno vazduhoplovstvo kao sistemska osnova funkcionisanja civilnog vazdušnog saobraćaja, za deceniju postojanja učinila je da Crna Gora postane ravnopravan i uvažen partner u međunarodnim vazduhoplovnim asocijacijama. – zaključio je Đurović.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

126LAE-Delta na: [FOTO REPORTAŽA] Sloboda 2019: Novi helikopteri, poručnici u MiG-ovima i najrazovrsnija vojna tehnika na jednom mestu do sada

@Mayer @Petrovic Dusan Gospodo, za elektromagnetni impuls vam nije potrebna nuklearna eksplozija.

23. Oct 2019.Pogledaj

126LAE-Delta na: [FOTO REPORTAŽA] Sloboda 2019: Novi helikopteri, poručnici u MiG-ovima i najrazovrsnija vojna tehnika na jednom mestu do sada

@Medo s mora Ako ćemo da budemo objektivni, kalibri klasičnog naoružanja su sledeći: do 12.7mm je pešadijsko malokalibarsko, između 12.7mm i 20mm pešadijsko velikog kalibra, a sve preko 20mm je artiljerijsko.

23. Oct 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li Crna Gora naučila na fijasku Slovenije? – 1. dio

Hvala na pohvalama. I hvala i na ispravci. Al to mi nikako ne ide u uho. Nekako ruka ne moze napisati na "Aerodromu Tivtu". Jednako ne bih napisao ni na Aerodromu Zagrebu. Naravno, u pravu ste genitiv jest Tivtu, Zagrebu... Moj grijeh.

23. Oct 2019.Pogledaj

Send this to a friend