BEG airport status
LYBE 1907:30 Z 020°03KT 320V050 CAVOK 12/06 Q1024 NOSIG=
Crna Gora domaćin EASA foruma: Poverenje u vazduhoplovstvo i održivost ključna pitanja Forum je okupio 100 predstavnika vazduhoplovnih vlasti iz 47 zemalja / Foto: ACV

Crna Gora domaćin EASA foruma: Poverenje u vazduhoplovstvo i održivost ključna pitanja

Crna Gora je zemlja domaćin sedmog Foruma o međunarodnoj saradnji, koji organizuje EASA. Skup koji se održava u Budvi okuplja oko 100 predstavnika vazduhoplovnih vlasti iz 47 zemalja i tokom tri dana baviće se brojnim aktuelnim temama iz vazduhoplovstva, kao što su porast vazdušnog saobraćaja, ispunjavanje ekoloških zahteva, zadržavanje poverenja javnosti u sigurnost vazdušnog saobraćaja i dalja regionalna i tehnička saradnja, saopšteno je iz Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore.

– To što se Forum prvi put održava u jednoj zemlji na Zapadnom Balkanu, dokaz je važnosti i značaja koji EASA posvećuje ovom regionu.

Nalazimo se na raskršću, jer se trenutno dešava mnogo promena u vazduhoplovstu. Nedavne nesreće sa vazduhoplovom Boing 737 MAX uticale su na poverenje javnosti u vazduhoplovstvo. Naša je dužnost da održimo to poverenje i to je posao za sve nas. Drugo važno pitanje kojim se bavimo je održivost i zaštita životne sredine. U Evropi čak postoje kampanje koje osuđuju letenje avionom, zbog negativnog uticaja na životnu sredinu. – saopštio je na otvaranju Foruma izvršni direktor EASA-e Patrik Ki.

„Na vazduhoplovnim vlastima je da održe poverenje u vazduhoplovstvo“ – Patrik Ki / Foto: ACV

Na otvaranju Foruma, učesnike je pozdravio i ministar održivog razvoja i turizma Crne Gore Pavle Radulović, koji se osvrnuo na značaj razvoja vazdušnog saobraćaja u kontekstu Crne Gore kao turističke destinacije:

Znamo da je saobraćaj važna karika u razvoju punih turističkih potencijala, a posebno važan nam je vazdušni saobraćaj, kao najbrže rastući vid transporta. Pri tom, ne mislim samo na avio dostupnost i otvorenost, već takođe i na sigurnost i bezbjednost vazdušnog saobraćaja u Crnoj Gori. Upravo u toj sferi veliku ulogu ima naš domaćin, Agencija za civilno vazduhoplovstvo, čijim naporima danas imamo respektabilnu vazduhoplovnu vlast. – rekao je Radulović.

Vazdušni saobraćaj ključan za Crnu Goru / Foto: ACV

Direktor Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore Dragan Đurović podsetio je da je u prethodnom periodu usvojeno više od 130 normativnih akata, kojim su u pravni sistem Crne Gore implementirani propisi Evropske unije u oblasti vazdušnog saobraćaja:

Agencija za civilno vazduhoplovstvo kao sistemska osnova funkcionisanja civilnog vazdušnog saobraćaja, za deceniju postojanja učinila je da Crna Gora postane ravnopravan i uvažen partner u međunarodnim vazduhoplovnim asocijacijama. – zaključio je Đurović.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Tonči Peović je do 2009. bio direktor ZL Dubrovnik. Nakon toga je vođenje ZL Dubrovnik preuzeo Roko Tolić. Od 2.8.2018. na čelu ZL Dubrovnik je Frano Luetić.

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Hvala na opširdnom odogovoru. Iskreno sam uživao u čitanju. Prvo par detalja: Ljubljana i Brač nisu u koncesiji nego su prodani, Ljubljana je u vlasništvu strane kompanije, Brač domaćeg turističkog poduzeća. Jednako tako u privatnom vlasništvu je i Lošinj. Istinski shvaćam vaše oduševljenje liberalnim kaptializom. Ja sam kapitalista već skoro 30 godina, nemam dana rada…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend