BEG airport status
LYBE 1706:30 Z 160°03KT 0700 0300SE R12/0900N R30/0400D FZFG VV003 M02/M02 Q1030 TEMPO 0300=
Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine "Nacionalni avio-prevoznik je u tekućoj godini, uspostavljanjem direktnih letova ka čak devet novih destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, zabeležio najsnažniju ekspanziju od kada posluje pod imenom Er Srbija." / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine

Srpska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je u oktobru prevezla 240.696 putnika što je za 13,37 odsto više u odnosu na 212.314 prevezenih u oktobru prošle godine

– To je ujedno i najbolji rezultat za ovaj mesec od pokretanja kompanije Er Srbija. Popunjenost kapaciteta za prevoz putnika na letovima iz Beograda povećana je za 3 procentna poena na 75 odsto. Nastavili smo sa izuzetno dobrim operativnim rezultatima iz letnje sezone i u oktobru, koji je do sada tradicionalno važio za mesec sa manjim intenzitetom saobraćaja.

Dobri rezultati ostvareni su i u čarter saobraćaju gde je čarter brend Aviolet prevezao za 30,13 odsto više putnika u odnosu na oktobar prošle godine.

„Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto.“

Leteli smo ka čak 45 destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, u poređenju sa 37 destinacija iz srpske prestonice ka kojima su saobraćali u istom periodu prošle godine. Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima i uvereni da će se isti trend nastaviti i u narednom periodu. Nove destinacije, pokrenute u junu kao rezultat pažljivog strateškog planiranja, pokazale su se kao pravi potez koji je generisao značajan rast. Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto. – izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

E

Pitanje koliko tih dodatnih 28k putnika je iz Nisa. Rast u Beogradu je verovatno oko 7-10% sto je dobro uzimajuci u obzir da treba onih novih 8 linija sa Tesle tek da se konsoliduje

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Voja na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

U svojoj klasi avion LASTA, vojna oznaka V-54, je odličan avion. Vezano za spašavanje pilota i aviona generalno se može reći da svi klipni avioni ove klase (izuzev nekoliko ruskih) nemaju izbaciva sedišta, dok svi avioni sa turboelisnim motorom imaju izbaciva sedišta. S obzirom na dispoziciju kabinskog prostora postojeća sertifikovana ruska i engleska izbaciva sedišta…

16. Jan 2020.Pogledaj

Milers na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

@Deki Može li malo pristojnosti u komentarima "ti" ili možda "vi" kad već argumenata nema ni na vidiku!? Nije valjda da vam se piše jer vam je dosadno?

16. Jan 2020.Pogledaj

Milers na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

@DuPE Bar jednom dajte neke zvanične podatke jer sve ostalo je vaše "mlaćenje prazne slame".

16. Jan 2020.Pogledaj

Милош na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

Ласта в-54 је добар авион још само да уведу и кобца и то би било супер

16. Jan 2020.Pogledaj

Miloš77 na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

F-14 je nosio i AIM-7 rakete koje su se koristile dugonposle uvodjenja u upotrebu AIM-120 zbog zrelosti oroizvoda i daleko vece bijeve glave. Sa radarom koji je F-14 imao to je opasna kombinacija. Ipak je F-14 (ponarucito D varijante koje Iran nema) bio daleko pokretljiviji u vazduhu i pri manjim brzinama nego neki teškaši poput…

16. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend