BEG airport status
Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine "Nacionalni avio-prevoznik je u tekućoj godini, uspostavljanjem direktnih letova ka čak devet novih destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, zabeležio najsnažniju ekspanziju od kada posluje pod imenom Er Srbija." / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine

Srpska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je u oktobru prevezla 240.696 putnika što je za 13,37 odsto više u odnosu na 212.314 prevezenih u oktobru prošle godine

– To je ujedno i najbolji rezultat za ovaj mesec od pokretanja kompanije Er Srbija. Popunjenost kapaciteta za prevoz putnika na letovima iz Beograda povećana je za 3 procentna poena na 75 odsto. Nastavili smo sa izuzetno dobrim operativnim rezultatima iz letnje sezone i u oktobru, koji je do sada tradicionalno važio za mesec sa manjim intenzitetom saobraćaja.

Dobri rezultati ostvareni su i u čarter saobraćaju gde je čarter brend Aviolet prevezao za 30,13 odsto više putnika u odnosu na oktobar prošle godine.

„Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto.“

Leteli smo ka čak 45 destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, u poređenju sa 37 destinacija iz srpske prestonice ka kojima su saobraćali u istom periodu prošle godine. Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima i uvereni da će se isti trend nastaviti i u narednom periodu. Nove destinacije, pokrenute u junu kao rezultat pažljivog strateškog planiranja, pokazale su se kao pravi potez koji je generisao značajan rast. Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto. – izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

E

Pitanje koliko tih dodatnih 28k putnika je iz Nisa. Rast u Beogradu je verovatno oko 7-10% sto je dobro uzimajuci u obzir da treba onih novih 8 linija sa Tesle tek da se konsoliduje

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

alizar na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Idealno bi bilo zasad nabaviti dva KC-390 i bili bi mirni narednih 50 godina..

21. Jan 2021.Pogledaj

Mehaničar na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

@robotech 2 C295 ili 2 Spartans za vojsku i uzeti B737-800 ili A321 u Quick change verzijama gde mogu da prevoze i putnike ili kargo. Kada nisu potrebni vojsci za prevoz putnika, mogu da se iznajmljuju kao cargo charteri.

21. Jan 2021.Pogledaj

Robotech na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Ne treba mnogo mudrovati, nego se okrenuti proverenim stvarima. Mozda cak i prepisati od Madjara. Jedan polovan A319 (Koji se sad zbog krize verovatno moze naci za bagatelu) ,i dva nova Spartana ili Kc-390. Sve ukupno ne bi trebalo da predje 120 mil. a bili bi mirni bar narednih 30 godina, ako ne i vise.

21. Jan 2021.Pogledaj

Saratoga na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Uvek i jedino je dobro dosla ruska vazduhoplovna tehnika.Srbija moze da bira,jer nije pod uslovljavanjem ni jednog saveza,a novi Il-112V bi bio i vise nego dostojna zamena vremesnim An-26

21. Jan 2021.Pogledaj

Boža M na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Meni je Spartan favorit. Čudno mi je da Amerikanci tvrde da je skuplji u eksploataciji od C-130J. Koji je mogući razlog?

21. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend