BEG airport status
Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema Etihad planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera / Foto: Etihad ervejz

Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema

Kompanija Etihad ervejz saopštila je danas da je restrukturirala prethodno planirane narudžbine od Erbasa i Boinga, a što je posledica finansijskih problema sa kojima se taj avio-prevoznik u poslednje vreme suočava, prenosi Rojters.

Kako piše, iz Etihada je saopšteno da će isporuku od pet Erbasovih aviona A350-1000 i 26 A321neo, kao i šest Boingovih 777-9 letelica preuzeti „tokom narednih godina“, dok će sve preostale narudžbine tokom vremena biti podložne „reprogramiranju, restrukturiranju ili smanjenju“.

Prema Etihadovim dokumentima, ali i zvaničnim sajtovima ta dva proizvođača, Etihad je prethodno obavio narudžbinu 26 Erbasovih A321neo, 40 A350-900 i 22 A350-1000 letelica, kao i Boingovih osam 777-8 i sedamnaest 777-9 aviona, piše Rojters i dodaje:

– Taj avio-prevozik rekao je da planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera, ali nije precizirao koliko letelica će biti primljeno. Kako se navodi na zvaničnom sajtu Boinga, Etihad je do sada primio 28 od 71 naručenih B787 Dreamlinera. –

Vest o restrukturiranju narudžbina Etihad je objavio istog dana kada je i Erbas najavio gašenje svog A380 programa.

Podsetimo, kompanija Etihad ervejz u 2017. godini poslovala je sa finansijskim gubitkom u iznosu od 1.52 milijarde dolara, što predstavlja njen drugi uzastopni finansijski gubitak. Shodno tekućem redefinisanju poslovnog modela, Etihad eviejšn grupa (EAG) početkom jula prošle godine najavila je novu organizacionu strukturu i operativni model kako bi sprovela svoj mandat dok započinje sledeća faza transformacije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TT na: Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

BPD Srbije je $88.634 billion (nominal, 2025 est.), Hrvatski $96.03 billion (nominal, 2025f). Takodje po MMfu rashodi Srbije su bili 24 milijardi 2022., sada su vrv znatno veci ali ne mogu naci tacan podatak. Nema potrebe frljanjem podacima kada se isti mogu proveriti za 5 sekundi.

22. Apr 2025.Pogledaj

TT na: Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

@DUSAN Protiv koga ce Svajcarska da koristi svoje avione, protiv Kine?

22. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

Samo su kompletni idioti mogli da kupe Rafale a ne savršene I mnogo bolje Suhoj-e, duplo jeftiniji, jeftiniji pri eksploataciji i održavanju, a Rafali ce leteti samo kada zločinci Frenciki dozvole, inače buc na daljinu.

22. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

Dobro bre ljudi procitajte tekst. Slika je samo ilustracija gde su izlozene neke inertne i vezbovne stvari. Na njima to i pise. Sa nekog inostranog prikaza ko zna cijeg aviona. A kod nas su te rakete primecene od strane tzv. "spotera" odnosno ljudi koji su sa kamerama snimili avion koji leti pa na njemu navedenu…

22. Apr 2025.Pogledaj