BEG airport status
[POSAO] Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla raspisalo konkurs za 7 radnih mesta na poslovima nadzora i kontrole sprovođenja koncesije i izvršavanja investicionih aktivnosti Rok za slanje prijava je 09. jun / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSAO] Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla raspisalo konkurs za 7 radnih mesta na poslovima nadzora i kontrole sprovođenja koncesije i izvršavanja investicionih aktivnosti

Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla raspisalo je konkurs za sedam radnih mesta na poslovima nadzora i kontrole sprovođenja koncesije i izvršavanja planiranih investicionih aktivnosti na beogradskom aerodromu, stoji na sajtu za zapošljavanje Infostud. Radni odnos biće zasnovan na neodređeno vreme uz probni rad od šest meseci, a rok za slanje prijava je 09. jun.

Kako navode u konkursu, opšti uslovi za zaposlenje su posedovanje državljanstva Republike Srbije, da je učesnik konkursa punoletan, da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

Konkurs je raspisan za sledeće pozicije:

– Specijalista inženjer za objekte visokogradnje – 1 izvršilac

– Vodeći inženjer za objekte visokogradnje – 1 izvršilac

– Vodeći inženjer za elektroinstalacije slabe struje – 1 izvršilac

– Specijalista inženjer za elektroinstalacije jake struje – 1 izvršilac

– Specijalista za informacione tehnologije – 1 izvršilac

– Specijalista inženjer za mašinske instalacije – 1 izvršilac

– Specijalista inženjer za objekte niskogradnje – 1 izvršilac

Rok za slanje prijava je 09. jun, a popunjena prijava i propratna dokumenta potrebno je poslati na adresu AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd, Sektor pravnih poslova, Beograd 59, 11180 Surčin, sa naznakom „Za konkurs za prijem na radno mesto _“ (navesti naziv radnog mesta za koji se kandidat prijavljuje).

Više detalja o pojedinačnim uslovima za svako od navedenih radnih mesta, dokumentima koja se prilažu uz prijavu i dodatnim napomenama mogu se naći na stranici sa konkursima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj