BEG airport status
Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik Vansi formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara / Foto: Gatwick Airport

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

Francuska kompanija Vansi juče je formalno zaključila sporazum o preuzimanju većinskog udela u londonskom aerodromu Getvik, prenosi Rojters.

Kako navodi, Vansi je tako formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara o kupovini 50,01% udela u aerodromu, koji je prvi put najavljen u decembru:

– Ova akvizicija Vansiju, koji već upravlja sa 45 aerodroma u 12 zemalja, omogućava pristup najvećem svetskom vazduhoplovnom tržištu. Ta kompanija trenutno je drugi najveći operator aerodroma u svetu, posle španske grupacje Aena, ali je prestigla francuskog konkurenta ADP (Aeroports de Paris).

Predsednik Vansija Nikolas Notbart istakao je da bi konkurencija mogla da spreči Vansi da investira u neki drugi londonski aerodrom, ali da kompanija svakako može da investira na drugim mestima u Velikoj Britaniji. –

Prema navodima tog medija, Vansi je trenutno i kandidat za privatizaciju francuskog ADP-a, međutim planirana privatizacija biće odložena, s obzirom na to da je Ustavni savet prethodne nedelje odobrio referendum po tom pitanju.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksa Radojičić na: Rusija obnovila letna ispitivanja novog transportnog aviona Il-112V

@Aleksandar Sa obzirom, da se kod nas 63. koristi za vertikalni manevar i avionom i helikopterom, ločično je navesti, pogotovo pošto se padobranski skokovi mogu izvesti i iz helikoptera. Ili npr. tačno je da su u Rodeziji padobranci primarno koristili helikoptere, ali je u operacijama učestovala i transportna avijacija. Drugo, da korišćene su jedrilice, ali…

03. Apr 2021.Pogledaj

Aleksandar na: Rusija obnovila letna ispitivanja novog transportnog aviona Il-112V

@duka 1) to što nosi ime brigada je komedija jer ih brojčano nema ni za bataljon. 2) avion još nije prošao ni testiranja, čak ni Rusi nisu sigurni da li ga žele dok ne završe sva testiranja 3) za ove ostale pametnjakoviće, većina borbenih skokova koje ste nabrojali a desili se nakon WW2 su helikopterski…

03. Apr 2021.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Rusija obnovila letna ispitivanja novog transportnog aviona Il-112V

@Vortex Racionalna stvar je da država ima kakve takve transportne sposobnosti u vidu transportnih aviona i helikoptera, jer je vazdušni transport najosnovniji zadatak svakog RV danas.

03. Apr 2021.Pogledaj

Nebojsa na: Rumunija dobila svoj 17-ti F-16 i kompletirala 53. lovačku eskadrilu

Aleksa Radojicic Aha,ok Mada i ta prodaja je vezana za sam kraj 70tih i pocetak 80tih i nije bila bas neko omasovljavanje s obzirom na brojke aviona koje su navedene zemlje imale do dolaska F16

03. Apr 2021.Pogledaj

Srbofil na: Rusija obnovila letna ispitivanja novog transportnog aviona Il-112V

@Nemanja 1. performanse su nista posebno, niti su ispitane do kraja i navedeno da je da je letelica pretrpela velike izmene, proizvod je totalno neproveren. 2. "obucenost" ne znaci nista, jer je sasvim novi tip letelice, usvaja se sve od nule. 3. Ni jedna kupovina nije bez politicki ucena, manje ili vece vrste. 4. Istocna…

03. Apr 2021.Pogledaj

Send this to a friend