BEG airport status
LYBE 1900:00 Z 100°02KT CAVOK 08/07 Q1021 NOSIG=
Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik Vansi formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara / Foto: Gatwick Airport

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

Francuska kompanija Vansi juče je formalno zaključila sporazum o preuzimanju većinskog udela u londonskom aerodromu Getvik, prenosi Rojters.

Kako navodi, Vansi je tako formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara o kupovini 50,01% udela u aerodromu, koji je prvi put najavljen u decembru:

– Ova akvizicija Vansiju, koji već upravlja sa 45 aerodroma u 12 zemalja, omogućava pristup najvećem svetskom vazduhoplovnom tržištu. Ta kompanija trenutno je drugi najveći operator aerodroma u svetu, posle španske grupacje Aena, ali je prestigla francuskog konkurenta ADP (Aeroports de Paris).

Predsednik Vansija Nikolas Notbart istakao je da bi konkurencija mogla da spreči Vansi da investira u neki drugi londonski aerodrom, ali da kompanija svakako može da investira na drugim mestima u Velikoj Britaniji. –

Prema navodima tog medija, Vansi je trenutno i kandidat za privatizaciju francuskog ADP-a, međutim planirana privatizacija biće odložena, s obzirom na to da je Ustavni savet prethodne nedelje odobrio referendum po tom pitanju.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

PeDu Ako ne ulazes godinama lako je moguce. Doduse izgradjeni su i hangari i novi toranj pre ovoga. Polusrusenih objekata i dalje ima. Nadstresnice nisu ni postojale ali kaponiri jesu. A povrsina je u milionima kvadratnih metara. Recimo povrsina dimenzija 3 x 2,5 kilometara je 7,5 km2, tj 750 ha, tj 7.500.000 m2 a to…

18. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Zato sto Belorusiji ne sedi NATO u generalstabu, ni britanski "savetnici" u vladi. Da je srece, sami bi zaradili i kupili sve sto nam treba, samo ne mozes od korupcije i kriminala.

18. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

@SP Naravno da su negativni komentari kada ti lik koji je pocinio krivicno delo i ogresio se o instituciju kojoj sada predvodi dodje i kaze "mi ulazemo", a da pride jednog jedinog dinara u svome zivotu nije uplatio u poreski sistem koji to finansira i sve to treba da oprostimo jer se grade 2 hangara…

18. Nov 2019.Pogledaj

peruni na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

FTC-2000G moze uspesno zameniti istovremeno Orla i Galeba u ulozi trenera i dobiti borbenu platformu sposobnu za dejstva krstarecim raketama i raketama V-V izmedju ostaloga cime time se dobiti jedna unificirana platforma za letenje i pojeftinuje odrzavanje. FTC -2000G je upravljiv na malim brzinama, treba mu kratka PSS a ima maksimalnu brzinu preko 1 mach…

18. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend