BEG airport status
Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik Vansi formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara / Foto: Gatwick Airport

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

Francuska kompanija Vansi juče je formalno zaključila sporazum o preuzimanju većinskog udela u londonskom aerodromu Getvik, prenosi Rojters.

Kako navodi, Vansi je tako formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara o kupovini 50,01% udela u aerodromu, koji je prvi put najavljen u decembru:

– Ova akvizicija Vansiju, koji već upravlja sa 45 aerodroma u 12 zemalja, omogućava pristup najvećem svetskom vazduhoplovnom tržištu. Ta kompanija trenutno je drugi najveći operator aerodroma u svetu, posle španske grupacje Aena, ali je prestigla francuskog konkurenta ADP (Aeroports de Paris).

Predsednik Vansija Nikolas Notbart istakao je da bi konkurencija mogla da spreči Vansi da investira u neki drugi londonski aerodrom, ali da kompanija svakako može da investira na drugim mestima u Velikoj Britaniji. –

Prema navodima tog medija, Vansi je trenutno i kandidat za privatizaciju francuskog ADP-a, međutim planirana privatizacija biće odložena, s obzirom na to da je Ustavni savet prethodne nedelje odobrio referendum po tom pitanju.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend