BEG airport status
LYBE 2318:30 Z 330°05KT 9999 BKN040 16/11 Q1014 NOSIG=
Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik Vansi formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara / Foto: Gatwick Airport

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

Francuska kompanija Vansi juče je formalno zaključila sporazum o preuzimanju većinskog udela u londonskom aerodromu Getvik, prenosi Rojters.

Kako navodi, Vansi je tako formalno finalizovao sporazum vredan 3,8 milijardi dolara o kupovini 50,01% udela u aerodromu, koji je prvi put najavljen u decembru:

– Ova akvizicija Vansiju, koji već upravlja sa 45 aerodroma u 12 zemalja, omogućava pristup najvećem svetskom vazduhoplovnom tržištu. Ta kompanija trenutno je drugi najveći operator aerodroma u svetu, posle španske grupacje Aena, ali je prestigla francuskog konkurenta ADP (Aeroports de Paris).

Predsednik Vansija Nikolas Notbart istakao je da bi konkurencija mogla da spreči Vansi da investira u neki drugi londonski aerodrom, ali da kompanija svakako može da investira na drugim mestima u Velikoj Britaniji. –

Prema navodima tog medija, Vansi je trenutno i kandidat za privatizaciju francuskog ADP-a, međutim planirana privatizacija biće odložena, s obzirom na to da je Ustavni savet prethodne nedelje odobrio referendum po tom pitanju.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perimetar na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Petrovic Dusan "Sa NATO nema govora da ratuju, jer je onda u pitanju rizik nuklearne eskalacije." Ako si veš upućen trebao bi da znaš da sa Rusijom nema rizika od nuklearne eskalacije - postoji samo rizik od samoubistva eventualnog napadača. Ako se, nedaj bože desi biće verovatno gotovo i za sve nas.

23. May 2019.Pogledaj

Tedy na: Večernji list: Hrvatska ponovo pokrenula proces nabavke višenamenskih borbenih aviona

@Al-41F1 Yes, the standardisation is essential. Even more important than the firepower. I didn't know that you have 3 full power rifle calibers in active service and 3 medium power. By the way, the economy minister announced yesterday they had finished the negociations with Beretta. Arx 160 will be the new standard rifle in Ro…

23. May 2019.Pogledaj

VladimirM na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Air Serbia: Najveća ekspanzija u novijoj povijesti regije

Statističar i Predrag, Ne vredi Vam pisanje kad se ne želi videti šta stoji stvarno iza neke ideje. Bilo da je dobra ili da je loša. Unapred se ograđujem da ne pišem iz ugla hobija, nacionalnih osećanja ili interesa. Pišem isključivo iz ugla struke. Postoji Analiza opravdanosti Aerodroma Morava urađena od strane veoma stručnih ljudi.…

23. May 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: Prvi probni letovi grčkih borbenih aviona iznad Severne Makedonije

Mozda zato sto mi imamo jednu eskadrilu, a Grcka samo 10 puta toliko...

23. May 2019.Pogledaj

Golub na: Prvi probni letovi grčkih borbenih aviona iznad Severne Makedonije

Jednom davno, kada sam bio klinac, pitao sam - "dokle u visinu je nasa "teritorija" i dobio odgovor - "onoliko koliko mozes da kontrolises". Tako da, osim ako ne dodju do Vranja, verovatno necemo ni primetiti...

23. May 2019.Pogledaj

Send this to a friend