BEG airport status
Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“ "Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina." / Foto: Tango Six

Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“

Sinoć su na svečanosti u Starom dvoru uručene  tadicionalne godišnje nagrade Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda „Beogradski pobednik“ za natprosečne rezultate u privređivanju, razvoju i doprinosu uspešnosti beogradske i srpske privrede.

Najznačajniju nagradu u kategoriji “poslovni lider godine” dobio je generalni direktor Akcionarskog društva aerodrom „Nikola Tesla“ Saša Vlaisavljević koji je tom prilikom izjavio:

– Želim da se zahvalim pre svega svom timu na profesionalnosti, stručnosti, posvećenosti i lojalnosti – i ovu nagradu posvećujem njima.

Za nas je 2018. godina samo jedna kockica u mozaiku koji slažemo jos od 2014. godine gde svaka od godina ima svoje performanse i određeno značenje. Taj mozaik slobodno možemo nazvati zlatnim godinama beogradskog aerodroma u kojima je profit povećan za više od 200 puta, broj avio-kompanija se udvostručio, broj putnika sa 3,5 miliona prešao 6 miliona a sama vrednost aerodroma podignuta sa 200 miliona evra na gotovo 1,5 milijardu evra što je koncesija i pokazala. Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina. –

Za više od trideset godina koliko se dodeljuje „Beogradski pobednik“ je ponelo oko 200 privrednih društava i 70 preduzetnika, pojedinaca i institucija.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

T

Jeste bila uspesna koncesija, dividenda 1600 din nije mala stvar.

Odgovori
A

Consequence a very bad commercial management, but we hope for a changes as workers and which will be also felt by travelers. The tree executive directors of the former management are protecting political employees and VINCI must find out that the true is not just what they say!

Odgovori
A

Slazem se da je odlican posao i da je dignuta vrednost aerodroma visestruko za par godina , uvek se postavlja pitanje da li smo mogli i sami bez obzira sto je Vinci jedan od tri najveca svetska operatora na svetu.

Odgovori

Зашто је то био одличан посао, и како сте ви дошли до закључка да је вредност аеродрома вишеструко увећана за пар година (уговор о концесији је потписан марта 2018, а преузимање прилично касније)? Колико су нама познати резултати рада аеродрома, они су били задовољавајући, чак одлични. 25 година је дугачак период времена, за који се држава одрекла прихода од рада аеродрома, зарад једнократног прихода, и провизије у нечијем џепу.

S

Slazem se da je odlican posao za drzavu i da je vrednost aerodroma rekordno podignuta ,samo je nezadovoljstvo aviokompanija operativom aerodroma eskaliralo na ovo leto i francuzi bi posebnu paznju trebali posvetiti upravo operativi u narednom periodu.

Odgovori
G

U poslednjih 6 svakako… A ja i dalje nisam siguran da je bio preterano dobar potez.

Odgovori
M

Iako sam pobornik koncesije moram priznati da za ovih godinu dana ništa konkretno vidio nisam, nadam se da imaju akcioni plan i da sve ide po svom toku, nadam se.

Odgovori
V

Trenutno se zavrsava taj prvi najtezi deo,dokumentacija,plan itd,od proleca treba da krenu veliki radovi.
Treba da uloze u infrastrukturu preko 700 miliona eura i to vecinom u narednih par godina.

A

Jeste odlican posao i mozda najuspesniji potez(poslovno govoreci). To vam sve govori kad je ova sica za nase birokrate vrhunac njihovih sposobnosti da nesto urade za drzavu.

Odgovori
S

Vinci je lider na svetskom nivou,mislim da smo imali retko transparentan tender kad je u pitanju aviobiznis u Evropi i posledica toga je dolazak francuza.Mislim i da je velika prednost sto smo kulturoloski bliski i da ce se nas i njihov mentalitet uklopiti brzo .

A

@Stanko
Ipak je premijerka izjavila vise puta „bice objavljen ugovor o koncesiji“ i na kraju nista. Toliko o transparentnosti.
Tako je bilo i za ugovor o javnoj nabavci vozila za MUP pa je „javna“ nabavka postala drzavna tajna.
Bilo je i onih spinova i lazi za Niski aerodrom, preneo je T6 sve, pametnom dosta.

U principu, ne ulivaju mi mnogo poverenja, niti bilo kome sa vise od 4 razreda osnovne skole, ali ovaj posao mozemo grubo okarakterisati kao „uspesan“, obzirom da nemamo sve informacije jelte.

B

Koliko vidim vlast je trampila aerodrom Beograd za mogućnost da upucavanjem dodatnog novca u AS pomogne razvoj aerodroma Niš, Moravu, samu Air Srbiju -nove linije nabavka novih aviona, a koristi će imati svakako i putnici. Vjerujem da je jedan dio tih para otišao i u nabavku oružja (H145, Mi 35, i ostalo), nešto i za puteve (Bektel Enka). I vučić sit i ovce na broju…

Odgovori
m

Ovce jesu na broju ali…

z

Pokazace vreme sta je uspesno i sa koje tacke gledista.Ako su svi ugovori drzavna tajna od Fijata,Etihada,PKBa,ANTa.Voleo bih da mi to neko od vrlih strucnjaka objasni i koji je razlog tome.Pomno Vas pratimo.Dve istine ne postoje.

Odgovori
d

Nakako mi je čudno da je g. Vlaisavljevića promašila Nobelova nagrada za ekonomiju. Ipak su ovo kolosalni rezultati kako ih je naveo, nekako mi najlepše zvuči „profit povećan za više od 200 puta“.

Mada moram priznati da nisam najbolje razumeo ali pretpostavljam da je mislio u odnosu na 2013. godinu kada je prihod bio 130.000 evra, ali ako je mislio na 2014. godinu (prihod 28 miliona evra) onda je to prihod od 5,6 milijardi evra.

Koji samoreklamer.

Odgovori
A

Ako je poslovna godina 2013 zavrsena sa neto dobiti od 120.000 eura a 2014 godina sa 28,1 milion eura sta je tu problem ?
Covek ima rezultat,kako je dosao do njega to je manje vazno.
Sad sam jos jednom proverio na sajtu aerodroma dobit .
Ja kao akcionar samo to gledam,svoj novac i dividendu.
Ako opet napravi rezultat opet cu mu skinuti kapu.

d

Poštovani,

i ja se slažem sa vama oko dividendi. Mislim da bi bilo izvrsno ako bi dobit ANT bila 5,6 milijardi EUR u 2019. godini (200 puta 28 miliona 2014. godine – prema dvosmislenoj izjavi dotičnog), a ne negde oko 30 miliona – koliko se očekuje.
Ovo je klasičan govor udavače – pretpostavljam da je gospodin počeo spinovati za neku novu poziciju.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mateus na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Hvala nasoj braci rusima! Veliko hvala i nasim prijateljima kinezima! An124 je izvanredan i sjajan transportni avion.

27. Mar 2020.Pogledaj

Dragan Dubonjac na: Avia Prime: Jat Tehnika posluje redovno uprkos krizi

@Alf mislim da grešite , ovo nije "Par Aviona" za ovih zadnjih pola godine "Air Serbia" je leasovala još dva A 319 i jedan CRJ600 kao i jedan ATR ! A vi , cenjeni Gospodine piśete o nekakvom jeftinijem prevozu , kada čujem kakva je navala na Respiratore kako se ne poštuje kupac mogu da…

27. Mar 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

Rusija nije u problemu kao Italija ili Srbija zbog pravovremenog reagovanja vlasti. Italijanska stampa nek ne lupeta, do guse zaglavinjalii zbog svoje gluposti, sve im znaci.

27. Mar 2020.Pogledaj

Paqe na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbija danas prevozi američke državljane iz Beograda do Los Anđelesa

@maxy Pa vlasnik malo vise od pola AS je Republika Srbija te makar taj procenat novca je placanje samom sebi.

27. Mar 2020.Pogledaj

Send this to a friend