BEG airport status
LYBE 2212:30 Z 340°03KT 290V030 CAVOK 05/M02 Q1030 NOSIG=
Embraer prikazao svoj novi E195-E2 Montenegru i Er Srbiji "Montenegro Airlines je sa avionima tipa Embraer prevezao 56% svojih putnika u posljednjih 11 godina ili 39% od osnivanja kompanije." / Foto: Montenegro Airlines

Embraer prikazao svoj novi E195-E2 Montenegru i Er Srbiji

Proizvođač aviona Embraer organizovao je prekjuče i juče turneju promocije svog unapređenog mlaznjaka E195. „E2“ u atraktivnoj „Profit hunter“ šemi prikazan je nacionalnim avio-kompanijama Crne Gore i Srbije.

U sklopu dvodnevne posete menadžmenta Embraera Montenegro Airlines organizovao je seminar Airline Business Day, saopšteno je iz te kompanije:

 – Crnogorska nacionalna avio-kompanija Montenegro Airlines bila je danas domaćin ekskluzivnog predstavljanja najnovijeg Embraer vazduhoplova, tipa E195-E2, na Aerodromu Podgorica.

Ovaj demo obilazak je jedna u nizu svjetskih premijera, a upriličen je u sklopu dvodnevne posjete menadžmenta velikog proizvođača upravo nacionalnoj avio-kompaniji, u okviru koje je dan ranije održan i seminar Airline Business Day.

„Odluka proizvođača da ovaj tip aviona predstavi nakon Francuske, Kine, Indonezije i u Crnoj Gori, dokaz je dugogodišnje kvalitetne saradnje i uzajamnog poštovanja i povjerenja koji su ostvareni zahvaljujući profesionalnim zalaganjima i rezultatima saradnje Montenegro Airlinesa  i Embraera.“ / Foto: Montenegro Airlines

Pored izvršnog direktora Montenegra Živka Banjevića, predstavnika Odbora direktora i mnogobrojnih zaposlenih iz nacionalne avio-kompanije, prezentaciji su prisustvovali i predstavnici Ministarstva turizma i održivog razvoja, na čelu sa državnim sekretarom Damirom Davidovićem i direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, Željka Radak Kukavičić.

– Izuzetno nam je zadovoljstvo što smo u ovoj godini jubileja u prilici da organizujemo  i ekskluzivan demo obilazak najnovijeg Embraer vazduhoplova i jednu kvalitetnu  konferenciju, na temu situacije i novina u vazduhoplovnoj industriji. Inače, naša saradnja traje 11 godina, na veoma visokom nivou, a posljedica toga je zvanični podatak i priznanje da su operativne preformanse Embraera u floti Montenegro Airlinesa među najboljima na svijetu.

To priznanje, demo obilazak i konferencija, podrazumijevaju da Montenegro Airlines zadovoljava najviše standarde u avio-industriji i posjeduje profesionalne kvalitete za borbu na jednom komplikovanom i zahtjevnom trištu. Inače, Montenegro Airlines je sa avionima tipa Embraer prevezao 56% svojih putnika u posljednjih 11 godina ili 39% od osnivanja kompanije. – istakao je Živko Banjević, izvršni direktor Montenegro Airlinesa.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Profit Hunter – u slobodnom prevodu – Lovac na novac

Odgovori
D

Realno trebao bi er srbiji novi avion kao ovaj samo da li imamo para to je problem

Odgovori
Z

Air Srbija ima dobar osnovni Mix sa ATR-om i A320/19. Za pocetak bi mozda trebalo zameniti ATR-ove. 737ice idu u penziju a 330 je politicka odluka. Embraer bi bilo svastarenje.

N

Ja bas mislim obrnuto. Da bi trebalo skroz izbaciti atr a uvesti neki manji embraer,tipa 175 i imati jos koji 195 uz. Onako kako lot to radi. Nazalost atr nema taj komfor kabine kao ovi mali mlaznjaci, pogotovo za rute za koje ga air serbija cesto koristi (one duze od 400nm).

D

Ne pita se AirSerbia nista, jer vecinski paket akcija poseduju Arapi. Sta oni odluce – to ima da se kupi. Obzirom da Etihad koristi Airbus modele, moguce je da ce AirSerbia umesto ATR-72 kupiti novi Airbus 220-100.

Odgovori
x

Naravno da A220 ne može da menja ATR, to nema nikakve logike.

D

Lep vazduhoplov, Air Serbia-i ne toliko interesantan. Obzirom da je ona bazirana na Airbus programu logičan izbor je A220 (odnosno Bombardier-ova C serija) i to neka kombinacija da ih deo bude A220-100 (CS 100) a deo A220-300 (CS 300)

Odgovori
V

Bilo bi ravno ludilu izbaciti ATR iz flote, zato sto je ovaj avion zila kucavica Air Serbia i jedini donosi profit. Klasična radna mazga.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mayer na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@Vlad Nemoguce je porediti Sputnjik, koji je u principu studio u podrumu ruske ambasade u BG gde rade i gostuju mahom neki obskurni likovi iz devedesetih + kvazi antiglobalisticka mladja generacija, sa BBC koji je najstariji javni servis na svetu i u mongom domenima de fakto standard! Mislim da ste tendenciozno promasili temu.

22. Jan 2020.Pogledaj

max na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

Ja se potpuno slazem da mi nemamo novca/resursa za air superiority fighter, ne samo za kupnju nego ako i kupimo necemo imati za vježbe, održavanje, opremu, oružje itd. Imat ćemo pilote bez iskustva i malo naleta. Osobno bih bio najsretniji kad bi prioritet kod nabave bio offset i cijena naleta, meni se svidjala ponuda Koreanaca…

22. Jan 2020.Pogledaj

Mayer na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

>> Ova vest nije samo kratka i površna već i veoma konfuzna i zbunjujuća. Informacija je najverovatnije dobijena iz ruske Federalne službe za vojno-tehničku saradnju Moja greska, odnosno nepotreban komentar, autor i sam navodi o cemu se tu radi. Kao i sve sto Sputnjik & "federalna sluzba" objavljuju: "kratko, povrsno, konfuzno, zbunjujuce"...

22. Jan 2020.Pogledaj

Štrumfgoda na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Hajde nemoj, molim te. GlobalResearch spada u kategoriju najvećeg smeća na internetu - antivaxxing, chemtrailsi, ljudi gušteri, negacija holokausta i globalnog zagrijavanja, i tako to. Čak su neko vrijeme gurali i teoriju Zemlje kao ravne ploče, pa je to kasnije sve uklonjeno.

22. Jan 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@MIlos77 Egipat dobija drasticne popuste pri kupovini naoruzanja, sto od SAD sto od Rusije zbog njihove strateske lokacije i kontrole kanala. Nekako svi gledaju da budu "dobri" s njima i gleda im se kroz prste za mnogo cega. Ne verujem da bi za nas bila ta cena. Verovatno za 2 milijarde ne bi dobili vise…

22. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend