BEG airport status
LYBE 2111:30 Z 210°03KT 150V290 CAVOK 26/11 Q1022 NOSIG=
[NAJAVA] Gazprom neft takmičenj u punjenju aviona gorivom od 1. do 4. oktobra Iz "šta sve neće smisliti" edicije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[NAJAVA] Gazprom neft takmičenj u punjenju aviona gorivom od 1. do 4. oktobra

Takmičenje profesionalaca koji pune avione gorivom „Aviation Fueling Challenge“ u organizaciji kompanije Gazprom neft Aero (Gazprom je vlasnih 56% Naftne industrija Srbije) održaće se od 1. do 4. oktobra ove godine u Beogradu.

Pored takmičarskog karaktera, događaj ima za cilj razmenu iskustava i uvida u najbolje međunarodne prakse procesa i procedura punjenja putničkih aviona gorivom kao i unapređenje bezbednosti letenja:

– „Aviation Fueling Challenge“ zamišljen je da unapredi veštine profesionalaca koji se bave ovim zanimanjem. Učesnici se nagrađuju u kategorijama: najbolji vozač cisterne za gorivo, najbolji supervizor smene ali i za najbolji tim. Pored takmičenja biće organizovana master class predavanja i radionice.

U Beogradu će se takmičiti Total, CNAF, China Aviation Oil, OMV Petrom, Petrolimex Aviation uz prisustvo kompanije China Southern Airlines, Lufthanze, Air Francea, Emirates Airlinesa, airbaltica, Petrola i COSMO OILa. – saopšteno je iz Gazproma.

Ekipa iz Srbije učestvovala je na prethodnom takmičenju 2018. godine u Novosibirsku.

 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Jedino ako dovedu neke posebno obucene jer ovi sto trenutno rade mogu da se takmice u kategorijama „Kako najbolje ostetiti avion“ „Zasto da 1 cisterna puni avion kada mogu 2“ „Najopasnije manevrisanje pored aviona“ „Nemojte se mucite, izguracu ja ovu prikolicu kad krenem u rikverc“

Odgovori
a

razmenu iskustava i uvida u najbolje međunarodne prakse procesa i procedura punjenja putničkih aviona gorivom

međunarodne prakse su davno savladale taj problem
imaju pune rezervoare na areodromima i ne dešava im se da zbog dvodnevnog problema u proizvodnji areodrom ostane bez goriva
hint tangosixu…
napišite članak i pitajte zasto i kako je bilo moguće da na areodromu nema goriva

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

SINGAPURCANAC na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako LOT može, a kompanije regije ne mogu?

@alen, Ne znanje- je kada me duolingo pita za konstrukciju u nemačkom "...obwohl...." a ja ne znam. A ovo što oni rade je narudžba. I rade tačno po njoj.

21. Oct 2019.Pogledaj

Samo se pitam na: Država donela odluku o proglašenju linija Kraljevo-Beč i Kraljevo-Solun za linije u javnom interesu u vazdušnom saobraćaju

@JU240, Deksi Evo do nedavno nisam znao da ima aerodroma na po par stotina kilometara jedan od drugog ! Hvala vam što ste me prosvetlili jer sam zaboravio da sam davnih dana leteo par puta na relaciji Zurich-Basel na rastojanju od nepunih 100 km! Ali da ne budem više maliciozan , hoćete li Vi draga…

21. Oct 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako LOT može, a kompanije regije ne mogu?

Singpurcanac, da, na žalost niste u krivu. Upravo sam u prije dva dana ostao šokiran nad načinom donošenja bitnih zrakoplovnih odluka u regiji. Flagrantno neznanje!

21. Oct 2019.Pogledaj

VladimirM na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako LOT može, a kompanije regije ne mogu?

MJ, Ostavili ste me bez teksta. Dubok naklon i kapa dole. Od reči do reči tačno opisan razvoj jedne nove destinacije. Da ovde češće pišete i da Vas se češće čita manje bi bilo zabluda i neznanja. Nemojte stati na ovome. Ima ovde, na T6 stručnih ljudi, ipak ima. Vi ste jedan od njih. Ja…

21. Oct 2019.Pogledaj

SINGAPURCANAC na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako LOT može, a kompanije regije ne mogu?

@mj, hvala na lepom pojašnjenju. Reklo bi se da znate posao a nikad niste radili u firmama pod kontrolom NKPJ ( uljanikariways, vatikanskimasoni i ostale).. Tada biste znali, da postoji sistem upravo kao što ste napisali, od reči do reči uz jednu manju opasku. Svi u Firmi su ili članovi NKPJ ili bliski, ili im…

21. Oct 2019.Pogledaj

Send this to a friend