BEG airport status
Comtrade uspostavio samostalni ogranak sektora za transport i mobilnost „Voyego“; Glavna delatnost pomoć u unapređivanju poslovanja avio-kompanija i organizacija za kopneni saobraćaj "U Voyegu su tehnološke inovacije ključna strateška orijentacija i osnova svih projekata" / Foto: Comtrade

Comtrade uspostavio samostalni ogranak sektora za transport i mobilnost „Voyego“; Glavna delatnost pomoć u unapređivanju poslovanja avio-kompanija i organizacija za kopneni saobraćaj

Comtrade grupa objavila je 1. marta uspostavljanje samostalnog ogranka za svoj sektor transporta i mobilnosti (Travel and Mobility) pod nazivom Voyego, prenosi Telegraf.

Kako navodi, oko 250 zaposlenih Comtradea činiće novi Voyego tim, pri čemu će taj ogranak imati sedište u Dablinu, a deo posla obavljati iz kancelarije u Berlinu:

– Voyego je izrastao iz nekadašnje poslovne jedinice usmerene na sektor transporta i mobilnosti. Ova poslovna jedinica je u poslednjih 12 meseci imala rast prihoda od 40%, kroz partnerstva sa vodećim kompanijama u tom sektoru, uključujući Rajaner, Er Lingus i Daimler.

Njihova glavna delatnost biće usmerena na pomoć avio-kompanijama i raznim organizacijama iz domena kopnenog transporta kako bi unapredili korisnička iskustva u svom poslovanju. Bilo da je reč o unapređenju putničkih interfejsa, poboljšanju procesa plaćanja ili ubrzavanju izlaska na tržište, u Voyegu su tehnološke inovacije ključna strateška orijentacija i osnova svih projekata. –

Voyego predstavljen na ovogodišnjem „Aviation Festival Asia“ / Foto: Voyego

Tim povodom, šef operacija Voyega Vladan Atanasijević istakao je da su, kao interno odeljenje Comtradea za sektor transporta i mobilnosti, ostvarili veliki uspeh, naročito prethodne godine i dodao:

– Sad je vreme da to unapredimo kroz samostalni rad Voyega. Avio-kompanije i organizacije za kopneni saobraćaj predstavljaju industrije sa ogromnim potencijalom unutar savremene digitalne ekonomije. A Dablin je idealno polazište za avio stranu našeg poslovanja.

Mi ćemo u narednim mesecima, uz sadašnje naše radnike, tražiti i nove kadrove, ljude sposobne za kvantne skokove u karijeri. Neko ko danas programira u maloj firmi u nekom gradiću bilo gde u regionu jugoistočne Evrope, ko može da se uhvati u koštac sa izazovima najnaprednijih tehnologija, a istovremeno i da odgovori zahtevima poslovanja na svetskom nivou, može sutra da bude deo Voyegoa, da putuje i radi u Irskoj, Nemačkoj, Singapuru ili bilo gde u svetu gde su naši klijenti. –

Prema navodima Telegrafa, Voyego će se baviti razvojem mobilnih aplikacija, responsivnih vebsajtova za avio-industriju i inovativnim platnim rešenjima, koja bi omogućila avio-kompanijama da nove metode plaćanja uvode brzo i da smanje troškove obrade plaćanja:

– Originalna Voyegova rešenja otvaraju avio-kompanijama nove tokove ancilarnog (pomoćnog) prihoda. Na primer, onlajn platforma Adnexa olakšava avio kompanijama da podešavaju i usmeravaju oglase ka precizno određenim grupama putnika, kroz različite kanale u koje spadaju boarding karte, programi za razonodu tokom leta i slično.

Takođe, za tržište u domenu kopnenog transporta, Voyego pravi platforme za upravljanje voznim parkovima i inovativna prodajna rešenja, a nudi i konsultantske usluge i usluge brze izrade prototipova. Ogranak je pokrenuo i svoju Laboratoriju za digitalni transport, gde testira inovativne poslovne modele i tehnologije u nastajanju, uključujući veštačku inteligenciju, chatbot-ove i blockchain. –

Predstavljanje usluge / Foto: Voyego

U Voyegou planiraju da nastave sa uspesima iz faze internog razvoja i da udvostruče prihod do 2021. godine, piše Telegraf i dodaje:

– Kombinujući najsavremeniju tehnologiju sa detaljnim poznavanjem sektora transporta i mobilnosti, omogućavaće vodećim igračima u toj sferi da je inoviraju kroz jedinstvena ciljana rešenja. Očekuje se da će predviđeni rast stvoriti značajan obim novih radnih mesta, kako u Irskoj, tako i u drugim zemljama, tokom sledeće tri godine.

Iako ogranak tek zvanično počinje sa radom, neki od ključnih igrača u sektoru transporta i mobilnosti, koji opslužuju milione putnika širom sveta, već koriste Voyegova tehnološka rešenja. Istaknuti primeri su oglasna platforma Adnexa i Avan2Go, platforma za vozni park električnih vozila, koja je u upotrebi u pet gradova širom Slovenije. –

Kako je istakao Atanasijević, ovaj iskorak će im omogućiti „da nadrastu poziciju lidera u toj oblasti i da uspostave Voyego kao tim koji oblikuje svoj sektor i globalno zastupa tehnologiju koja pruža maksimalne benefite kompanijama i putnicima u sferi vazdušnog i kopnenog saobraćaja“.

Prema navodima Telegrafa, Voyego je provajder softverskih rešenja za avio-kompanije i organizacije u domenu kopnenog saobraćaja, a prisutan je na međunarodnom tržištu, uključujući Irsku, Kinu, Singapur, Nemačku, Sloveniju i Austriju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Du

Zasluga za uspeh u poslovanju u Dablinu ne pripada srpskim lokalcima iz Beograda, već direktoru Comtrade-a u Irskoj, gospodinu Dejanu Ćušiću, koji je Comtrade u Irskoj izgradio od nule.

Odgovori
Ro

U Australiji postoji trziste za Voyego. Iz Sidneja bih lako razvijali trziste Pacifika. Vreme ce pokazati da li sam pravilno predvideo.
Rodney & Assoc.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj