BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“: Manja nezgoda kod gejta A10 Aerodrom: "Nije bilo neredovnosti u saobraćaju." / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Aerodrom „Nikola Tesla“: Manja nezgoda kod gejta A10

Povodom netačnih informacija koje su se pojavile u nekim medijima, Aerodrom „Nikola Tesla“ izdao je saopštenje o manjem incidentu koji se dogodio van piste na beogradskom aerodromu i, kako naglašavaju, nije uticao na redovnosti saobraćaja:

– Oko 11.25 časova, prilikom opsluge aviona, na parking poziciji A10 na beogradskom aerodromu došlo je do kontakta vozila koje opslužuje avione keteringom i cisterne koja opslužuje avione gorivom.

 Napominjemo da je reč o manjoj nezgodi, na lokaciji udaljenoj od piste, tzv. platformi, koja služi za parkiranje i pripremu aviona za let. Događaj nije uticao i ne utiče na bezbednost i redovnost aktivnosti na aerodromu. Aerodromske službe reagovale su pravovremeno i u skladu sa procedurama. – stoji u saopštenju aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sa

Drugi incident u, ako se ne varam, 10-15 dana, a prvi put su sluzbeno i namjerno objavili neistinite informacije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Robert na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Plitki komentari, na razini osnovne škole. Malo ozbiljniji pristup bi ovako rekao - prije 4 godine kad su se ugovarali polovnjaci, nitko U HR nije planirao povećanje vojnog budžeta na 3.5%. Nakon Ukrajine i posebno nakon Trumpa, ako moraš spalit neku kintu jer si dio neke šire asocijacije, možda je prilika da se ukrcaš na…

26. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

I posle komsije pricaju da Srbija u svemu kopira Hrvatsku, a oni zure sa nadogradnjom dok Srbija jos nije ni dobila svoje avione. Ludilo mozga...

26. Mar 2025.Pogledaj

Pravednik na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

1. mislim da smo se previše raspisali oko nekih želja. Kod objave oko nabavke Rafala za HR jedno nisu slagali, a to da je kupljen osnovni paket, ali izgleda ne samo naoružanja nego i Rafala gdje je i bilo rečeno da će biti mogućnost nadogradnje. E sad što se tiče ove modernizacije i nadogradnje o…

26. Mar 2025.Pogledaj

Robert na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Uspješna prodaja Rafala je nastupila zbog 3 glavna razloga: pitaju se samo Francuzi, avioni će služiti i nekoj budućoj Srbiji s većim ugledom u FR/EU nego što je sada, ekstraprofit Dassaultu zbog zahtjeva za isporukom preko reda. S Meteorom je malo drugačija priča, kolo vode Englezi a uglavnom ih prate Nijemci. NIje nemoguće, ali krajnje…

26. Mar 2025.Pogledaj

Robert na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

@Perko Razlika u maksimalnom dometu detekcije i/ili praćenja AESA i PESA na RBE2 ima manji uticaj na 'smisao' Meteora. Meteor se od konkurencije razlikuje po najvećoj 'never escape' zoni koja je ista za PESA ili AESA radar i nalazi se daleko ispod zona uništenja za ciljeve u dolasku i odlasku, bez obzira da li manevriraju…

26. Mar 2025.Pogledaj