BEG airport status
Lufthanza Grupa i Amadeus potpisali sporazum o nastavku tehnološkog partnerstva; Proširenje saradnje i na druge oblasti Amadeus nastavlja da pruža IT sisteme za rezervacije, baze podataka i kontrolu odlazaka / Foto: Lufthansa

Lufthanza Grupa i Amadeus potpisali sporazum o nastavku tehnološkog partnerstva; Proširenje saradnje i na druge oblasti

Lufthanza Grupa i kompanija Amadeus potpisali su sporazum o nastavku dugogodišnjeg tehnološkog partnerstva, saopšteno je iz Amadeusa.

Kako navode, tim sporazumom Amadeus Altéa Passenger Service System (PSS) nastaviće da pruža Lufthanzi, Austrian erlajnsu, Brasels erlajnsu i Svis erlajnsu IT sisteme za rezervacije, baze podataka i kontrolu odlazaka:

– Kao dodatak tome, Lufthanza Grupa i Amadeus proširuju partnerstvo i u drugim oblastima. Tu se pre svega misli na podršku Lufthansinog operativnog poslovanja, upravljanje procesima kupovine i prodaje, kao i upravljanje u slučaju prekida saobraćaja.

Neke od oblasti saradnje izmedju Amadeusa i Lufthansa Grupe uključuju „Passenger Recovery“ soluciju, koja optimizuje i automatizuje proces transfera putnika slučaju prekida saobraćaja efikasno i brzo. Zatim opciju „Airport Pay“, koja omogućava putnicima da izvrše plaćanja za aerodromske usluge bez obzira na check-in infrastrukturu.

Reč je o prvoj vajrles soluciji za plaćanje u industriji, koja podržava plaćanje EMV čipovanim karticama i može se iskoristiti za više avio kompanija, kompanije koje pružaju usluge zemaljske operative i banke. Lufthansa trenutno primenjuje ovu soluciju, po prvi put, na preko 170 aerodroma širom sveta.

Takođe, tu je i solucija „Kupovina & Prodaja“, koja omogućava putnicima da plate putovanje prikupljenim miljama. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mateus na: Vojna parada u Moskvi: Detaljno o vojnoj tehnici i svim premijerama

Mayer Sta si ti ocekivao da ti svaki detalj dostave na tacni. Ja stvarno ne znam da li si ti bio uopste u vojsci sa ovakvim decijim konstatacijama. Jesi li cuo nekad za industrijsku ili vojnu tajnu? Znaci treba sve detalje izbaciti na videlo da bi tamo neki Mayer video i procitao svaki detalj na…

14. Jul 2020.Pogledaj

Stefan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Hvala Vam na još jednom zanimljivom članku. Na momente mi se učinilo da ste previše strogi u ocenama, a onda, kad sam došao do izgovara kompanije koje ste nabrajali, postalo mi je jasno da ste realni sasvim. Zemlja koja se oslanja na turizam poput Hrvatske ne bi smela da dozvoli da zavisi od drugih prevoznika.…

14. Jul 2020.Pogledaj

Predrag na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Max, Slazem se sa Vama da obe Vlade podrzavaju finansijski svoje avio kompanije medjutim svedoci smo toga da u vremenima krize toj vrsti pomoci nisu imuni ni daleko veci avio prevoznici. Srbija se svoje velicine kao ni broja stanovnika ne treba stideti. Svoju velicinu koja nije bas nesto velika cak ni u evropskim a kamoli…

14. Jul 2020.Pogledaj

max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Bilo bi idealno za obje tvrtke kad bi se putnici i linije ukinuli te da dobivaju redovno novac od države (kao npr sve one drzavne agencije). To bi bio dobitak za sve - putnicima bi bilo odlično jer bi tu uslugu pruzao netko drugi. Poreznim obveznicima bi bilo jeftinije. A upravi i zaposlenima bi bilo…

14. Jul 2020.Pogledaj

max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Predrag ta ideja da Srbiji nešto pripada jer ima vise stanovnika je vec krvavo zavrsila. Realno ni Croatia ni Air Serbia nisu tržišne kompanije vec političke koje plaćaju porezni obveznici. Nijedna od njih kao takva neće postati nikakav regionalni igrač vec ce i dalje letjeti gubitaske linije za koje drugi nisu zainteresirani. To sto je…

14. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend