BEG airport status
Kina naručila 300 novih Erbasovih aviona; Do kraja januara 2019. više od 1.700  letelica tog proizvođača u službi kineskih operatora Potpisivanju sporazuma prisustvovali i predsednici Kine i Francuske / Foto: Reuters

Kina naručila 300 novih Erbasovih aviona; Do kraja januara 2019. više od 1.700 letelica tog proizvođača u službi kineskih operatora

Proizvođač aviona Erbas i kompanija China Aviation Supplies Holding Company (CAS) potpisali su juče u Parizu sporazum (General Terms Agreement) o kupovini 300 novih Erbasovih aviona za potrebe kineskih avio-kompanija, saopštio je taj proizvođač.

Kako navode, ugovor koji podrazumeva nabavku 290 Erbasovih A320 i 10 aviona iz porodice A350 XWB, potpisali su predsednik Erbasove divizije za putničke avione i budući direktor kompanije Gijom Fori (Guillaume Faury) i direktor CAS-a Đia Bađin (Jia Baojun) u prisustvu predsednika dve zemlje Emanuela Makrona (Emmanuel Macron) i Si Đinpinga (Xi Jinping).

17 Erbasovih letelica familije A350 XWB u službi kineskih operatora / Foto: Erbas

Kako pokazuju Erbasove najnovije prognoze za Kinu, toj državi će u narednih 20 godina (od 2018. do 2037.) biti neophodno 7.400 novih putničkih i teretnih aviona što predstavlja više od 19% u ukupnoj svetskoj potražnji koja obuhvata oko 37.400 novih vazduhoplova:

– Do kraja januara 2019. godine Erbasova flota u službi kineskih operatora iznosila je oko 1.730 aviona, od kojih je 1.455 iz porodice A320, a 17 su A350 XWB modeli.

Sa više od 14.600 naručenih i više od 8.600 isporučenih Erbasovih A320 letelica, A320 je najuspešnija uskotrupna porodica aviona na svetu. Od toga, model A320 neo je najprodavaniji avion na svetu od početka njegove proizvodnje 2010. godine, sa više od 6.500 narudžbina od preko 100 kupaca. On je i prvi koji je inkorporirao najnovije tehnologije, poput nove generacije motora, postižući uštedu od 20% u troškovima goriva i smanjujući buku za skoro 50% u odnosu na avione prethodne generacije. –

A320 neo najprodavaniji avion od početka njegove proizvodnje / Foto: Erbas

Podsetimo, Erbas i ta kineska kompanija su još 2015. godine potpisali sporazum o nabavci 30 aviona iz A330 porodice i 100 A320 letelica, a tada je evropski proizvođač prognozirao da će u narednih 10 godina kineski avio-saobraćaj postati najveći na svetu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    BB

    Da li su ugovoreni neo ili ceo?

    Odgovori
    Br

    Isti dolazi kod nas ovog jula a Air Serbia ima potrebe za prosirenjem flote i dodatno opterecuje kapacitete prosirenjem ponude. Jeste da je ostatak grupe u problemima i lizing ili otkup bi bila najverovatnija opcija sad ali mozda se razmislja i o nekim CEO avionima

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miks na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Ameri '99-te nisu pojma imali da naprave distinkciju prave mete od makete. Na tom polju VJ je odradila najbolji posao ikada, tome najbolje svedoči šok u NATO komandi prilikom povlačenja VJ sa Kosova i kasnije saznanje brojnosti raznih sredstava nakon rata. Potrošili su gomilu sredstava na odlične makete, naročito tenkove i druga vozila. Sa avionima…

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Djuka na: Slovenija korak bliže do nabavke nemačkog raketnog sistema PVO IRIS-T SLM

    Hensoldt-ov radar koji ide uz Iris-T SLM, TRML-4D, prati 1500 ciljeva u opsegu 250 km. To je dakle AESA masina masivnih sposobnosti, na nivou stacionarnog radara za osmatranje VAP-a cele jedne pokrajine ili male drzave. Izvesno znatno iznad nivoa FK-3 senzora. Hensoldt ima veoma mnogo iskustva sa radarima, sve nemacke korvete i fregate opremljene su…

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Stojko na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    A sta su Rusi zauzeli za to isto vreme? Inace ,moje misljenje je da jedna moderna armija treba da ima mogucnost udara sa distance a ne da se toga sete posle dve godine rata.

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Zanimljivo je da su Amerikanci jos pre 25 godina lako mogli da uoce makete u napadu na SRJ 1999, dok Rusi i danas to ne mogu. Verovatno je vezano za kvalitet slika sa satelita i obavestajnim podatcima. O tome svedoci i americki pilot koji je ucestvovao u napadu na SRJ 1999 : https://tangosix.rs/2023/30/01/americki-pilot-koji-je-dokrajcio-letece-zvezde-opisuje-kako-su-po-ciljevima-u-jugoslaviji-destvovale-posade-aviona-f-15e-i-rekonstruise-dejstvo-na-putnicki-voz-u-grdelickoj-klisuri/

    08. Dec 2023.Pogledaj

    Sima na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

    Ништа ново ни на западу ни на истоку .Само пропаганда и маркетинг ....

    08. Dec 2023.Pogledaj