BEG airport status
Viz Er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na „Nikoli Tesli“ Baza u Beogradu stvorila oko 70 radnih mesta / Foto: Viz er

Viz Er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na „Nikoli Tesli“

Kompanija Viz er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na Aerodromu Nikola Tesla, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, prve letove iz Srbije Viz er je obavio u junu 2010. prema Dortmundu i Londonu, dva meseca kasnije najavio je uspostavljanje baze, a u decembru iste godine pokrenuo linije ka Rimu i Malmeu:

– Tehnička baza uspostavljena je 27. marta 2011. godine kada je jedan od aviona iz Viz erove flote bio stacioniran na beogradskom aerodromu odakle je ubrzo krenuo sa letovima ka Stokholmu, Minhenu i Ajndhovenu. Baza u Beogradu stvorila je vrlo brzo, direktno ili posredno, oko 70 radnih mesta.

Mi kao kompanija posvećeni smo Beogradu, ali i celoj zemlji, a do sada nam je poverenje ukazalo preko 4,2 miliona putnika. U 2019. prevozićemo putnike iz Srbije na 20 destinacija u 8 zemalja, računajući oba aerodroma u Beogradu i Nišu. –

Viz er je u ovoj godini proširio svoje poslovanje u Srbiji uvođenjem rute Beograd – Lion, kao i ponovnim uspostavljanjem linije na relaciji Niš – Malme, ističu iz kompanije i dodaju da će se sa tim linijama, uz već postojeće rute, kapacitet povećati i do gotovo milion putnika godišnje, što je za 13% više nego u prethodnoj godini.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ni

    Zna li iko zasto su nakon samo nekoliko meseci 2017 ukinuti letovi za Nirnberg? Drugi po velicini grad u Bajernu, mnogo nasih ljudi, avioni su bili uvek puni do poslednjeg mesta a karte za pojmove WizzAira cak skuplje nego za ostale destinacije? Ima li nade za ponovno uspostavljanje linije…i zasto ne? POZDRAV

    Odgovori
    Pe

    Da, ukinut je i let iz Tuzle za Nürnberg, ista prica – avioni puni, karte skuplje. Bice da je do aerodroma – Wizz leti uglavnom na manje aerodrome, a Albrecht Dürer nije bas takav.

    Mi

    Ne dopada mi se novo vreme iz Londona za Bg, ranije su leteli kasno uveče, sada rano ujutru. Uglavnom , bilo bi lepo da i sa Morave krenu da osvajaju Evropu. Samo napred!

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

    Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

    15. Mar 2025.Pogledaj

    goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

    Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    @Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    @ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

    14. Mar 2025.Pogledaj