BEG airport status
LYBE 2412:30 Z 210°06KT 180V240 CAVOK 05/M05 Q1027 NOSIG=
Mirjana Čizmarov: „Jedna od najuspešnijih godina u istoriji civilnog vazduhoplovstva Srbije“ "Navedeni rezultati čine me neizmerno ponosnom na uspehe koje je Direktorat postigao u poslednjih pet godina." / Foto: DCV

Mirjana Čizmarov: „Jedna od najuspešnijih godina u istoriji civilnog vazduhoplovstva Srbije“

U novogodišnjem intervjuu za Srpski Telegraf, reizabrana direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov osvrnula se na rad ove institucije u prethodnih godinu dana.

– Godina koja je na izmaku, bez sumnje je bila jedna od najuspešnijih u istoriji civilnog vazduhoplovstva Srbije. O neverovatnom uspehu koji smo postigli ove godine govore rezultati izvršene provere rada DCV-a od strane Međunarodne organizacije civilnog vazduhoplovstva (ICAO) u proceni sistema bezbednosti civilnog vazduhoplovstva.

Tom prilikom, ICAO je utvrdila stepen usaglašenosti sistema od 93,33 procenta, a takav rezultat predstavlja poboljšanje od čitavih 27,31 posto u odnosu na proveru iz 2009. godine.

Ovakav uspeh svrstava našu zemlju među deset najboljih na svetu. Pomenuti rezultati, verifikovani od ICAO-a dodatno su potvrđeni jesenjim uspesima na temu traganja i spasavanja u civilnom vazduhoplovstvu. Direktorat je zajedno sa ICAO-om organizovao najveću međunarodnu radionicu u Evropi u toku 2019. godine, na temu traganja i spasavanja i regionalnu vežbu traganja i spasavanja „SAREX 38-19“ na aerodromima u Beogradu i Vršcu, na kojoj su predstavnici preko 35 zemalja sveta imali priliku da vide kako funkcioniše sistem traganja i spasavanja u Srbiji. Tokom trodnevnih aktivnosti okupili smo preko 150 profesionalaca iz celog sveta i u kompleksnim i zahtevnim uslovima, predstavljen je integrisan sistem traganja za vazduhoplovom i spasavanja lica u civilnom vazduhoplovstvu.

Dodela ICAO plakete / Foto: DCV

Nema sumnje da će aerodrom „Morava“ u Lađevcima značajno unaprediti život u centralnom delu Srbije jer omogućava nove investicije, brži razvoj i kvalitetniji život. Direktorat je zajedno sa Predsednikom Republike i Ministarstvom građevine, saobraćaja i infrastrukture  učinio sve da ovakav infrastrukturni projekat što pre bude na usluzi građanima i privredi Republike Srbije.

Navedeni rezultati čine me neizmerno ponosnom na uspehe koje je Direktorat postigao u poslednjih pet godina. Strateški gledano, period pred nama otvara nove izazove za dodatno unapređenje i razvoj vazduhoplovne industrije u Srbiji, povećanje kvaliteta usluga u civilnom vazduhoplovstvu od čega će najviše benefita imati privreda i građani Republike Srbije. – istakla je Čizmarov.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Uspeh???
80% mehanicara ima dozvole EASA PART66 izdate u Bugarskoj,Sloveniji,Madjarskoj,uskoro nece imati kome da izdaju Srpske dozvole,pa ni da ih poklone,slicno je i sa pulotima,Estonija ,Irska..
Pravi uspeh…

Odgovori
N

Tako je. Kad bi objavili sve statistike shvatili bi koliko je zapravo ova zemlja u gubitku. Ali ovde je sve samo pr i marketing.

S

U 2019, najveći uspeh zaposlenih u civilnom vazduhoplovstu i države je prodaja Aerodroma Nikola Tesla.
Srećna Nova Godina i puno uspeha u Novoj 2020.
Da prodamo sve što je preostalo i da se potom odselimo u zemlje naših novih vlasnika.

Odgovori
z

Da nije tragicno bilo bi komicno.Od ugledne istitucije napravili su udruzenje ribolovaca.

Odgovori
M

Sve to uz novo radno vreme aerodroma Morava, od 3 sata nedeljno : https://novaekonomija.rs/vesti/vesti-iz-zemlje/aerodrom-morava-ima-novo-radno-vreme

Odgovori
M

Smatrate da nas Vazduhoplovni Direktorat nije uspesan Pa on nije da poklanja licence i da trazi posao za pilote i mehanicare on je regulaciono telo Koji sprovodi zacrtane propise EASA a sve u skladu ICAO i tu je napravljen veliki uspeh jer smo nase propise skoro sve usaglasili /93%/ Sada je na Vazduhoplovnoj privredi i Biznismenima da razvijaju posao Znam licno da po belosvetskim konpanijama radimo za znatno vecea primanja ali bez ikakvi prava Nazalost nasi ljudi nikad nisu sagledavali konpaniju kao svoju vec iskljucivo po primanjima sto i razumem Pa onda drage kolege ko nije zadovoljan svet vas ceka Svi bi da imamo svetske plate i jos da samoupravljamo To vise nigde nepostoji

Odgovori
I

Mogao bih direktorat malo iz toplih kancelarija da izadje na teren.
Pa da se uvere sa kolikim brojem mehanicara se odrzavaju avioni domace avio kompanije.
Situacija je kriticna, i ukoliko nedaj Boze dodje do….
Hoce li se i to smatrati uspehom?

Odgovori
M

Upravo to sam rekao Direktorat je dao zakonske okvire kojih moramo da se pridrzavamo Na konpanijama je odgovornost za sprovodjenje datih zakonskih okvira Oni moraju da stimulisu svoje radnike i da ih uslovima i platama privuku Znaci privrednici i biznismeni su na potezu Direktorat trepa samo da vrsi inspekciski nadzor dali se postuje zakon ili ne Samim tim da ih sankcionise do najgore zakonske mere da im zabrani rad

Odgovori
S

Ajd malo poradi na gramatici…

M

Mozda Skzmasteru neodgovara moje neznanje gramatike On je verovatno covek za znanjem vise jezika zna Hrvatski Bosanski Crnogorski Ja te jezike neznam samo znam moj Srpski U ovom portalu treba da iznosimo vazduhoplovne cinjenice a ne gramaticke greske Tu se vidi ko koliko zna

Odgovori
M

Srbislave, pod broj jedan naucite gramatiku, gde ide tacka a gde zarez u recenici posto mi treba pola sata da skapiram vase komentare. Pod broj dva, ja radim u jednoj od najvecih i najboljih MRO kompanija na svetu, imam veca prava nego u Srbiji, a plata, radni uslovi i mogucnost napredovanja ne mogu da se porede, tako da ne lupajte molim vas. Pod tri, DCV obecava izjednacavanje srpskih i EU dozvola i licenci za mehanicare i pilote vec 15 godina i nista od toga nisu uradili. Zato svi mladji mehanicari idu u Sloveniju, Bugarsku, Madjarsku ili Poljsku da vade licence i tamo placaju takse umesto u Srbiji.
Pod cetiri, kakvi privrednici i biznismeni kad su dve najvece kompanije u Srbiji u sektoru avijacije drzavne? A uslovi su katastrofalni.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Вирџил na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@ Petrovic Dusan Кажете измеђуосталог и: "... i uhapsili smo i predali sve osudjene za ratne zlocine..." Значи ли то да су људи били осуђени и прије самог хапшења, унапријед? Сама по себи изјава осликава природу Хашког трибунала. Можда да се и сагласи човјек са вама што се тиче CNN под условом да је је…

24. Jan 2020.Pogledaj

BB na: Bugarska raspisala tender vredan 12,66 miliona evra za nabavku 12 mini i dva mala bespilotna sistema

Vodoinstalater, Kakve veze ima položaj krila sa definicijom BPL ili aviona? Recimo pronađi Piagio P180 pa vidi gdje su krila, i milion drugih primjera...

24. Jan 2020.Pogledaj

Goran na: Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

Cena zavisi naravno od broja poručenih, roka isporuke i naravno kome je prodata, ali se uglavnom pominje cifra nešto veća od milion evra.

24. Jan 2020.Pogledaj

NikolaD na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

N011M1 je upgrade a ne modifikacija. Nema to veze sa kompatibilnoscu. Jednostavno od starog radara ostaje samo antena i transmiter, sve ostalo se menja. N011M1 ima iste karakteristike i i sti nacin rada kao Zhuk-M. Razlika je u softveru i sto Zhuk-M ima zahvat od 170 stepeni po azimutu, a N011M1 140 stepeni. Domet, nacin…

24. Jan 2020.Pogledaj

mateus na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Pojavila se još jedna verzija ove tragedije. Bivši oficir CIA Filip Dzeraldi kaže da su za obaranje aviona najodgovornije USA jer su sajber napadom iranske PVO poslali lažnu sliku irancima o oborenom avionu. Ameri su svojim sistemima za PeD potpuno izmenili podatke, koordinate o avionu a da su transpoderi na avionu pre lansiranja raketa bili…

24. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend