BEG airport status
Erbas otpušta: „Nalazimo se u najvećoj krizi koju je naša industrija ikada iskusila“ Planirano je otpuštanje oko 15000 radnika. Na fotografiji dva za sada uspešna izvozna proizvoda Erbasa, višenamenski transporter cisterna A330 MRTT i teški transportni avion A400M / Foto: Erbas

Erbas otpušta: „Nalazimo se u najvećoj krizi koju je naša industrija ikada iskusila“

Kompanija Erbas objavila je nove planove i mere za, kako su to opisali, „prilagođavanje“ svoje globalne radne snage i „promenu veličine svojih aktivnosti“ u oblasti komercijalne avijacije kao odgovor na krizu izazvanom virusom COVID-19 a u cilju osiguravanja budućnosti firme. Očekuje se da će pomenuto „prilagođavanje“ rezultirati smanjenjem za oko 15000 radnih mesta najkasnije do leta 2021. godine. Proces informisanja i konsultacija sa socijalnim partnerima je započeo s ciljem postizanja sporazuma koji bi se počeli primenjivati od jeseni ove godine, saopšteno je iz evropskog konzorcijuma.

Poslovna komercijalna aktivnost je u proteklim mesecima opala za 40 procenata jer se industrija suočava sa do sada neviđenom krizom. Stope proizvodnje komercijalnih vazduhoplova su stoga morale biti usklađene sa trenutnim stanjem, saopštavaju iz Erbasa i dodaju da su zahvalni za podršku vladama koje su kompaniji omogućile da ograniči ove neophodne mere prilagođavanja. Međutim, pošto se oporavak vazdušnog saobraćaja, prema Erbasu, na nivo pre pandemije COVID-19 ne očekuje pre 2023. a moguće i do 2025. godine, kompanija već sada skalira svoju neposrednu budućnost.

 
Nakon detaljne analize potražnje kupaca koja ja obavljena poslednjih meseci, Erbas predviđa potrebu za prilagođavanje globalne radne snage odnosno smanjenje usled COVID-a 19 za otprilike 5000 radnih mesta u Francuskoj, 5100 u Nemačkoj, 1700 u Ujedinjenom Kraljevstvu, 900 u Španiji i 1300 u Erbasovim pogonima širom sveta. Ovi podaci uključuju Erbasove podružnice Stelia u Francuskoj i Premium AEROTEC u Nemačkoj. Međutim, u smanjenje broja radnih mesta nije uključeno oko 900 radnih mesta koje su pre Kovida-19 prepoznata kao potreba za restrukturiranje podružnice Premium AEROTEC, što će se sada primeniti u okviru ovog sveopšteg plana prilagođavanja.

Detalje ovog „plana prilagođavanja“ je potrebno usaglasiti sa socijalnim partnerima. Iako se u ovoj fazi ne mogu isključiti prinudni postupci, iz Erbasa su saopštili da će sa svojim socijalnim partnerima raditi na ograničenju uticaja ovog plana oslanjajući se na sve dostupne socijalne mere, uključujući dobrovoljne odlaske, rano penzionisanje a tamo gde je moguće i na dugoročne delimične planove podrške nezaposlenima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BB

Kako A400 usjpješan projekt (komentar ispod slike). Zar nije Airbus-ov „Skadar na Bojani“ koga se svi odriču i koji je odveo u minus firmu u godini kada je imala najveći prihod ikad?

Odgovori
Ž

Тешко да би се могло рећи да је то неуспели пројекат ако знамо да је испоручено око половине уговорених авиона.

Sl

https://www.arabianaerospace.aero/airbus-reports-first-quarter-2020-results.html

Clanak opisuje stanje u prvom kvartalu 2020 airbus a ima posebna nota koja kaze da je u prvom kvartalu isporucen samo 1 a 400m.
Ceo program je imao dosta problema i promena, pa ne bi rekao da je uspeh ali nije ni problematican da bi napravio velik problem airbusu.

Ž

Slobodan

Многи програми развоја савремених ваздухоплова имају проблема. Мањих или већих.

Навешћу само примере америчке цистерне КС-46А, руског транспортног авиона Ил-112 и европског вишенаменског хеликоптера NH90.

Pe

Moje neko vidjenje je da bi Srbija bi u ovom politickom trenutku (ne mislim na unutar politicku situaciju) trebala da potpise ugovor za jos 10tak komada H145

Odgovori
Iv

Jadan Erbas, bas sam se sazalio. Treba ih pomoci. A sta cemo sa malim proizvodjacima, oni kao da nepostoje. Valjda su svi na gubitku. Samo koriste situaciju i da se oslobode viskova rande snage a uzmu pare od drzave

Odgovori
Am

Lepo vam Amater govorio, EU uvodi komumnizam.
Nema leba od velikih evropskih firmi, postaće Zastava, Svederevo, nastavite niz.

Grafici ne lažu, pogledajte na šta liče svi EU indexi i GDP-ovi…

Uostalom, Airbus, otprilike
– 70% civilni avioni
– 20% vojni
– 10% helići

Boeing, otprilike:

– 50% civilni avioni
– 20% vojni
– 15% svemir
– 15% usluge i čuda

Crkne aviosaobraćaj, AirBus, šta će?

Crkne aviosaobraćaj, USA isforsira neki space-force, X-37 ili nešto što ćemo da čujemo šta je za 20 godina, možda

Pa dodaju neki F15, F18, F22…
Pošto je F-22? Pošto hoćeš…

Pa dodaj Loyal wingman…

E zato je neki Amater vikao kupite ljudi akcije i lepo zaradite.

Odgovori
DW

Kovid-19 je samo lep izgovor za krizu koja bi svakako usledila i bez virusa. Da je pravi uzrok krize korona, oporavak bi se očekivao mnogo ranije, a kriva krize bi bila u obliku slova V. Ovako sve manjkavosti trenutnog ekonomskog modela pokriva korona.

Odgovori
Am

Nije V jer pro-komunisticki politicari nastavljaju sa uprapascavanjem ekonomije time sto zatvaraju Evropu.

I da ispravim, NASDAQ indeks je Prerastao.
Ne da je V, nego je bolje od V
Ukucaj NASDAQ 100, pa vid

Biotek je napravio V, ukucaj ABT Stock, V kao Vrata

Nafta i energija je napravila nesto sto lici na V,
ukucaj CVX Stock

Oni koji kasne, potpuno ocekivano, su „turistički nastrojeni“
kruzeri: NCLH, RCL, CCL
avioni: BA
i prevoznici: DAL, AAL i slični

Sve u svemu, DOW Index je napravio V:

15. Feb, 29.000 dolara
20. Mar, 19.000 dolara
17. Apr, 24.000 dolara
To je pola V…
—————
5. juni, 27.000 dolara
i sada je na 25.000

Evo još malo nafta, Chevron i Exxon, da porastu, Boeing i Rayethon i eto ti rekorda

Ekonomiji ne fali ama baš ništa, ma šta kominusti-nostalgičari pričali već 70 godina

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj