BEG airport status
Kompanija ‘’Ruski helikopteri’’ predstavila nove opcije opreme za helikopter Ansat Ansat sada može biti opremljen dizalicom nosivosti do 272 kg i sistemom za nošenje spoljašnjeg tereta mase do 1000 kg / Foto: Ruski helikopteri

Kompanija ‘’Ruski helikopteri’’ predstavila nove opcije opreme za helikopter Ansat

Holding ‘’Ruski helikopteri’’ (deo Državne Korporacije Rosteh) saopšto je da je na ovogodišnoj izložbi „HeliRussia-2020“, koja se održava od 15. do 17. septembra, predstavio dodatne opcije opremanja višenamenskog helikoptera Ansat koje uključuju dodatni unutrašnji rezervoar za gorivo i balone na naduvavanje za sletanje na vodu.

– Projekat helikoptera Ansat se razvija kako bi zadovoljio potrebe naših kupaca. Mi aktivno odgovaramo na zahteve naših partnera, čineći naše proizvode konkurentnijim i udobnijim za upotrebu. Do kraja godine planiramo da predamo na testiranje prototip koji predstavlja novu generaciju Ansata. Pored širokog spektra opcione opreme, helikopter će dobiti nadograđeni gorivni sistem povećanog kapaciteta, najnoviju avioniku za instrumentalno letenje i laganu strukturu zmaja sa više kompozitnih materijala – izjavio je generalni direktor holding kompanije ‘’Ruski helikopteri’’ Andrej Boginski.

Sa dodatnim modifikacijama maksimalna poletna masa Ansata biće 3900 kg / Foto: Ruski helikopteri

Sistem za plutanje na vodi je konstruisan da održi helikopter na površini vode u slučaju prinudnog sletanja, tu su naduvavajući baloni koji mogu da omoguće plutanje na vodi 30 minuta. Sistem se sastoji od naduvavajućih komora odnosno balona, dva čamca za spasavanje, paketa za održavanje života u hitnim slučajevima a uključuje i radiofar koji spasiocima signalizira lokaciju mesta sletanja. Ansati opremljeni ovim sistemom biće sposobni za letove do postrojenja naftnih kompanija koja su prilično udaljena od obale, kao i da učestvuju u operacijama traganja i spasavanja iznad vodenih površina. Federalna agencija za vazdušni saobraćaj (Rosavijacija) je ove godine sertifikovala sistem za hitno sletanje na vodu za helikopter Ansat.

Dodatni rezervoar za gorivo dizajniran je da poveća maksimalni dolet helikoptera. Ova opcija će biti tražena prilikom obavljanja letova na velikim daljinama, na primer prilikom isporuke helikoptera do njegovog stalnog mesta baziranja. Dodatni rezervoar za gorivo od 192 litre povećaće maksimalni dolet Ansata za 140 do 150 km, na do 650 km. Pored toga, dorada Ansata sa uvećanim glavnim rezervoarima za gorivo, biće dostupna kupcima 2021. godine. Kapacitet glavnog gorivnog sistema biće uvećana za 20 procenata, povećavajući maksimalni dolet za 135 km. Kada je dodatni rezervoar za gorivo u upotrebi u kombinaciji sa nadograđenim Ansatom, maksimalni dolet premašiće 750 km.

U budućnosti, Ansat će takođe biti opremljen vitlom i kukom za nošenje spoljašnjeg tereta. Ova modifikacija se trenutno testira u ispitnom postrojenju fabrike ‘’Kazanjski helikopteri’’. Vitlo povećava efikasnost helikoptera u operacijama traganja i spasavanja i omogućuje izvođenje operacija utovara i istovara dok helikopter lebdi. Uređaj obezbeđuje podizanje i pomeranje ljudi i tereta ukupne mase do 272 kg. Spoljna kuka je konstruisana za transport tereta mase do 1000 kg. Maksimalna poletna masa Ansata sa sistemom za nošenje spoljašnjeg tereta će biti povećana na 3900 kg. Sistem se isporučuje sa mogućnostima merenja težine tereta i odbacivanja.

Operativna dokumentacija će od sada biti dostupna i u elektronskom obliku / Foto: Ruski helikopteri

Istog dana ‘’Ruski helikopteri’’ izdali su saopštenje da je od ‘’Rosavijacije’’ dobijeno odobrenje da se izvrši glavna promena sertifikata za tip helikoptera Ansat, što će  omogućiti korisnicima da sa helikopterima koriste elektronsku dokumentaciju u punom obimu. Odobrenje se, kako je navedeno odnosi na pretvaranje operativne dokumentacije u interaktivni elektronski oblik.

– Ovo je jedinstveni projekat u Rusiji. Sada možemo zameniti set štampane dokumentacije interaktivnim. Ovaj korak će značajno ubrzati ažuriranje dizajna Ansata, što je posebno važno u svetlu naših planova za nadogradnju helikoptera u novu generaciju. Elektronska dokumentacija će takođe značajno pojednostaviti održavanje i popravku helikoptera Ansat – rekao je generalni direktor holding kompanije ‘’Ruski helikopteri’’ Andrej Boginski.

Ansat je laki višenamenski dvomotorni helikopter a njegova serijska proizvodnja odvija se u fabrici ‘’Kazanj helikopteri’’. Prema sertifikatu ovog helikoptera, konstrukcija omogućava njegovu brzu konverziju u transportnu varijantu ili u putničku letelicu koja može prevoziti do 8 ljudi. U maju 2015. sertifikovana je dorada helikoptera sa medicinski modulom a Ansat je sertifikovan za upotrebu u temperaturnom opsegu od -45 i +50ºC kao i na visokim planinama. Prošle godine Federalna agencija za vazdušni saobraćaj potvrdila je povećanje plovidbenosti zmaja Ansata na 16000 sati naleta.

Komentari

S

Da je zapadni bio bi jaka konkurencija H-145.

Odgovori
J

Nije bas u klasi H-145 ali je sigurno u H-135,mala zamerka zato sto nema zadnja vrata ali je sigurno dobar helikopter.

P

@Jale
Pogledajte u komentarima ovog teksta…
https://tangosix.rs/2020/20/05/ministarstvu-za-vanredne-situacije-rusije-isporucen-prvi-helikopter-ansat/
Živojin Banković Vam je odgovorio na istu zamerku i okačio linkove za fotografije.
Nema na čemu ; )

S

Nasli smo mu jednu prednost u odnosu na H145m. Moze vise vode da ponese u vedru(barem teoretski).

Odgovori
L

Надам се да их видимо ускоро у Републици Српској.
Лепа и корисна машина, са новом додатном опремом биће добар избор за све купце.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Trupna PVO ruske vojske dobija artiljerijsko-raketne sisteme Pancir-SM-SV

Meni ovo izgleda kao marketinski anti-krizisni pokusaj re-brandinga posle ocajnih rezultata sistema "Pancir-C" u Siriji i u Libiji, gde je neuporedivo jeftinija bespilotna letelica desetkovala ovaj, navodno, dobar sistem, i sve to bilo snimljeno na desetine videa, koje je nemoguce poreci. Pa sad, kao, "modernizovali su" i sad je bolji. Odakle Rusiji strucnjaci da modernizuju…

22. Sep 2020.Pogledaj

Brale na: Još jedan snimak kokpita vojnog aviona RV i PVO Vojske Srbije: Jutjuber detaljno snimio do sada u javnosti retko viđen kokpit aviona T-71

U srpskom vojnom vazduhoplovstvu stalno zaposlen je jedan (1) farbar star oko 55 godina.Po ugovoru o delu zaposlena su dva (2) farbara i obojica imaju oko 70 godina,vojni penzioneri.Farbara ne postoji jer je srusena 1999.godine i nikada vise nije bila osposobljena za rad.Umesto nje je sklepana limena supa velicine 10x3x3 metra i to je to.…

22. Sep 2020.Pogledaj

Jel bitno na: Još jedan snimak kokpita vojnog aviona RV i PVO Vojske Srbije: Jutjuber detaljno snimio do sada u javnosti retko viđen kokpit aviona T-71

Autor članka, glavni i odgovorni urednik portala, u potpisu "senzacionalne" fotografije kaže da je cockpit pun natpisa koji "VEROVATNO nešto znače". Ja bih rekao da VEROVATNO danas svatko može biti glavni urednik.

22. Sep 2020.Pogledaj

Jordan na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

@Peruni Na temu S-60: "One ZSU-57-2 was delivered to Czechoslovakia in the 1960s, but due to the production of 30 mm self-propelled anti-aircraft guns "Jesterka", the performance of which largely coincided with the capabilities of the ZSU-57-2 and due to the great ambitions of the Czechs to Home-made equipment was introduced into the armament, no…

22. Sep 2020.Pogledaj

Dejan Milinković na: [PILOT SA ISTOKA] Avioni su sve puniji, strah od putovanja i letenja avionom polako jenjava – najveći problem je Evropska Unija

Ljudi su umirali i umiraće i ubuduće. Ali život zbog toga ne može i ne treba da stane ma kakva cena bila. A vidimo iz primera Švedske ili Belorusije da cena nije onakva kakvom je predstavljaju. I da je zapravo mnogo manja nego u zemljama u kojima se rigorozne mere primenjuju već mesecima. Kakva je…

22. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend