BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje Zatvaraju se granični prelazi na aerodromu "Nikola Tesla" / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Aerodrom „Nikola Tesla“ u potpunosti obustavlja međunarodni putnički saobraćaj – Letenje u Srbiji ne prestaje

Kako prenose mediji, Vlada Srbije obustaviće danas međunarodni putnički avio-sabraćaj ka i sa aerodroma „Nikola Tesla“ u cilju daljeg sprečavanja mogućnosti infekcija domaće populacije Korona virusom.

Kako se, uprkos apelima države, u poslednja četiri dana u Srbiju odjednom vratilo preko 70.000 državljana Srbije sa prebivalištem u inostranstvu, pribeglo se potpunom obustavljanju međunarodnog putničkog avio-saobraćaja. Mediji takođe prenose da će se verovatno zatvoriti i kopnene granice.

Tehnički gledano MUP na aerodromu „Nikola Tesla“ zatvara samo međunarodne granične prelaze koje kontroliše dok će se druge vrste nekomercijalnih domaćih letova i dalje obavljati.

Vazdušni prostor Srbije i dalje je otvoren, kako za domaći (nekomercijalni) avio-saobraćaj tako i za međunarodne prelete, potvrdilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Aerodrom „Konstantin Veliki“ juče je takođe zatvoren za međunarodni komercijalni vazdušni saobraćaj.

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović izjavio je  da će na „Teslu“ i dalje sletati avioni ali oni sa pošiljkama pomoći i ekspertima koji mogu da pomognu Srbiji u ovom trenutku:

– Svi ostali moraće da se strpe. – izjavio je Stefanović za TV Prva.

Letenje u Srbiji ne prestaje

„Tesla“ će i dalje opsluživati druge vrste nekomercijalnog vazdušnog saobraćaja / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Precizna i zvanična uputstva nakon odluke Vlade Srbije što se „Nikole Tesle“ izradiće Direktorat civilnog vazduhoplovstva ali već je sada poznato da letenje u Srbiji neće prestati.

Premijerka Ana Brnabić najavila je na sinoćnoj konferenciji za medije da će nacionalni avio-prevoznik poslati svoj avion u Kinu prema ranijim najavama predsednika Srbije vezanim za humanitarnu pomoć koja se očekuje iz ove zemlje. Er Srbija za ovu misiju može upotrebiti ili A320 ili A330. Manji Erbas je već prevozio predsednika države do Kine sa međusletanjem dok će za ovaj let najverovatnije biti iskorišćen A330.

Beogradski aerodrom neće biti u potpunosti zatvoren za sve letove. U narednim danima moguće je očekivati dodatne humanitarne letove i to ne samo Er Srbije. Ministar unutrašnji poslova izjavio je da će država pojedinačno odobravati ove „specijalne“ međunarodne letove bez komercijalnih putnika. Avio-služba Vlade Srbije takođe će nastaviti neometano (i međunarodno) letenje. Poslednja misija koju su imali bilo je prevoženje testova za Korona virus iz Kine koji su preuzeti u jednoj evropskoj zemlji uz pomoć Falkona 50.

RV i PVO Vojske Srbije i dalje nastavlja da leti kao i Helikopterska jedinica Ministarstva unutrašnjih poslova. Letenje takođe nije zabranjeno generalnoj avijaciji na teritoriji Srbije. Danas je SMATSA-in avion za kalibražu YU-BTC takođe leteo na svojoj redovnoj misiji iznad Slovenije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

U prevodu:
Mole se građani u dijaspori da buduće kontakte sa rodbinom ovabljaju isključivo preko Western Uniona…

Odgovori
M

Zvao sam i vladu i Ambasadu Srbije u Londonu. Dete treba da mi se iz Edinburga vrati . Već od ponedeljka je zaglavljena tamo . Niko ništa . Boli ih ku.. ac. Juče je vozom prešla u London . Trenutno na Hitrou . Gde ću i šta ću sa njom ? Da ostane tamo??? Ko će to da plati ? Ja nemam a državu boli za moje dete i mene .

Odgovori
V

Ona ima pravo po ustavu da udje u drzavu, ali ovi pokusavaju da onemoguce dolazak do drzavne granice.
Iskreno ja sam moju decu povukao cim su otkzanai prvi letovi u Evropi, jer je ovo ludilo bilo ocekivano.

B

na vlak dok franci ne zatvore tunel

B

Vojo,
nije problem uci u Srbiju, problem je doci do Srbije

C

Nastavi da zoveš ambasadu. Sigurno nisi jedini i nakon što se nagomila određeni broj poziva organizovaće neki čarter.

B

Dok se kamioni kotrljaju cestama, sve pod kontrolom

E kad kamioni stanu, kraj je nastupio

Odgovori
P

@beduin
100% ste u pravu. A posto ce pasti potrosnja…….kraj

j

Srbija treba da zabrani ulazak svima. Ti naši mozgovi otišli su od kuće za boljim pa neka se tamo lječe a ne na teret građana Srbije. A ovi turisti već duže vrjeme znaju kakva je situacija ali se njima uživa u trošenju para pa nek troše. Gdje zglavila nek tmo i sačekaju dok se situacija smiri a ne da zarazu kući nose.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend