BEG airport status
Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja? Detaljnije objašnjenje o dozvoljenim vrstama letova tokom vanrednog stanja i krize Korona virusa / Foto: DCV

Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja?

Do današnjeg „zatvaranja“ aerodroma „Nikola Tesla“ došlo je odlukom Vlade Srbije koju je regulatorno formalizovao Direktorat civilnog vazduhoplovstva hitnim NOTAM-om kojim se zabranjuje sletanje i poletanje na srpske aerodrome „svim vazduhoplovima koji vrše prevoz putnika u međunarodnom vazdušnom saobraćaju, u cilju zaštite od unošenja zaraznih bolesti na teritoriji Republike Srbije“:

– Ova zabrana se ne primenjuje na letove za prevoz robe i pošte, traganje i spasavanje, letove koji se obavljaju u humanitarne svrhe, hitan medicinski prevoz, tehničko sletanje i pozicioniranje vazduhoplova upisanih u Registar vazduhoplova Republike Srbije, sletanje vazduhoplova u slučaju nužde, državne vazduhoplove i letove posebne namene.

Odlukom ministra nadležnog za poslove saobraćaja, u zavisnosti od epidemiološke situacije, mogu se predvideti i drugi izuzeci.

Operateru koji je započeo let pre stupanja na snagu ove uredbe, a sleteo je pre ili posle stupanja na snagu ove uredbe na određeni aerodrom, omogućiće se povratak na matični, odnosno polazni aerodrom. – stoji u NOTAM-u DCV-a

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nele na: Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto

Za mene je osnova dobre analize fokus na svakom faktoru, zato mi je upalo u oko to što je avion, održavanje i ispravnost izostavljena. To je jedan od preduslova da se ovakve akcije rade bezbedno. Zanima me kako su ostali avioni nastavili akciju i da li je bilo neke inspekcijske kontrole pre nastavka akcije.

21. Jan 2021.Pogledaj

Slobodan AR na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Tako je. Znači da je već tu. Potreban je još jedan pregled, pošto prethodni, obavljen u Perpignanu, Francuska / interesantan odabir, slažem se/ ne uliva baš poverenje, zbog prethodnih nesrećnih slučajeva. Slažem se za An-26 kako kaže i sve što kaže 677.trae. Ako stignu, kao donacija u redu. A posle toga, novo i samo novo.…

21. Jan 2021.Pogledaj

Krunoslav na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Zašto se navodi da se slabo napreduje sa an-178? Koliko ja znam (iako sve rijeđe pratim tematiku) avion je završen, licenca prodana saudijskoj Arabiji. Slaba nabava je vjerojatno rezultat lošeg PRa.

21. Jan 2021.Pogledaj

Dejanera na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

YU-ANP ili ti ga Aviogenex Boing 737-200 pise da je parkiran na Surcinu od 2014-e

21. Jan 2021.Pogledaj

Amer na: Kako bi Srbija mogla da obnovi svoju vazduhoplovnu transportnu flotu?

Ljudi, samo na CASA. Pa An 26 je bolji, sposobniji, jeftiniji avion. CASA nema ni nosivost, ni dolet, ni brzinu kako deklarisu. Kad je vruce, sve joj padne na pola jos. Nije ni za CARGO jer nista u nju ne moze da stane. Nizak plafon. Mi imamo jednu u misiji i opste je ne koristimo…

21. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend