BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći Piloti Montenegra izigrali pravila o dozvoljenoj državnoj pomoći / Foto: Montenegro erlajnz

[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći

Vlada Crne Gore odlučila je da obustavi svako dalje ubrizgavanje novog kapitala u svoju nacionalnu avio-kompaniju prošle nedelje. Objašnjavajući ovaj potez navodno prethodno nezakonitim tranšama njime je indirektno i ugasila svoju kompaniju nakon 26 godina njenog postojanja.

Dok su se građani Crne Gore u petak probudili sa novim spoznajama pravila o dozvoljenim i nedozvoljenim načinima državne pomoći, realne posledice po nekoliko stotina zaposlenih u kompaniji, koji su preko noći ostali bez posla, postale su gorka stvarnost.

Mediji su u prethodnih nekoliko dana izveštavali o troškovima gašenja (dugovi) i troškovima formiranja novog poslovnog entiteta (koji će se zvati „To Montenegro“). Cifre od kojih se vrti u glavi, posebno u Korona okolnostima.

Onda se, iznenada, verovatno van očiju Agencije za zaštitu konkurencije Crne Gore, Evropske Komisije i drugih regulatornih tela, sinoć dogodilo najveće ulaganje u brend i imidž buduće nacionalne avio-kompanije.

Ovo ulaganje izveli su piloti kompanije koji su sada na ulici, cifra je 11.500 evra a vrednost ulaganja po reputaciju i CSR buduće kompanije – nešto do sada nezabeleženo u regionalnoj avio-industriji.

Ostaje da se nadamo da će ovi, indirektno najveći investitori u budućnost nove kompanije, bar dobiti posao u njoj.

Sindikalna organizacija linijskih pilota Montenegro erlajnza ugasila je danas svoj račun, a iznos koji je bio na računu, 11.500 evra, uplatili su na žiro račun Fondacije „Budi human“, namenjen lečenju dece.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sm

Naravno da će dobiti posao neko mora pilotirati avionima!

Odgovori
Ra

Zašto se ne bi zvala kompanija CG Airlines ili Crna Gora Air. Država nije Montenegro koliko mi je poznato većCrna Gora

Odgovori
Ne

Potpuno ste u pravu… Air Serbia, Croatia, Montenegro….WTF is going on here?

An

Gasenje MA znaci ili neznaci.To treba da pokaze Vreme. Umesto da uznu kredite sa dugim dugom otplate i saniraju MA.Doslo se do ideje osnovati novu MA .Neka im bude!!!

Odgovori
Ve

Najjeftiniji model za CG da ima avio prevoznika je spasavanje MA uz korijenito restruktuiranje kompanije.Ovako ce na zalost iz budzeta CG biti placeno debelo i gasenje MA i osnivanje nove kompanije.Neka ,ima se moze se , „eksperti“ iz CG Vlade „znaju“ najbolje.

М

Господине друже, до сада је у МА сасуто близу 200 милиона евра из џепова сиромашних грађана. Садашњи дугови су још око 150 милиона. Да смо УАЕ не би могли толико да исфинансирамо колико економски неодржива компанија може да попије, не улазећи сада у разлоге како и зашто.
Тако да нека је грађанима срећно гашење те рупе без дна а оснивање нове и надајмо се профитабилне компаније

Se

Vlada gasi aviokompaniju pravdajuci da ne moze da je zakonski finansira,a po evropi se ulazu milijarde u spas nacuonalnih aviokompanija.Za gasenje MA treba po njihovoj procjeni oko 50 miliona eura,a za pravljenje nove predvidjaju 70 miliona.Samo ne znam kakva je to aviokompanija od 70 miliona.Ponudu jednog biznismena odbise glat pod izgovorom da ne mogu zakonski to izvesti,jos jedna laz.Juce mediji objavise da „strucnjak“ ministar za kapitalne investicije ipak trazi neko rjesenje za MA,a poslije dva sata izlazi tekst da je vlada vev dala i ime novoj kompaniji..Ja znam da ovo sve ima veze sa politikom jer tu zivim i da „EXPERTSKA VLADA“ nema prije svega dva pristojna covjeka(to su ministar mupa Sekulovivc i odbrane Injac,ostale ne vrijedi pominjati ).Da li su razmisljali o stecaju,restruktuiranju,privatizacijiotpisu dugova koje je moguce otpisati to samo ptice znaju.Znamo samo da zemlja koja ima skoro 30 % priliva u budzet od turizma ostaje bez nacionalne aviokompanije.Ja sam pravnik,pa eto malkice znam i kako bi to moglo ici da je bilo volje,ali to je sto je.Kakve ce posljesice ovo ostaviti na privredu Crne Gore i kako ce „experti“ uspjeti da formiraju movu do turisticke sezone i to tice na grani mozda znaju.Toliko za sada.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj