BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći Piloti Montenegra izigrali pravila o dozvoljenoj državnoj pomoći / Foto: Montenegro erlajnz

[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći

Vlada Crne Gore odlučila je da obustavi svako dalje ubrizgavanje novog kapitala u svoju nacionalnu avio-kompaniju prošle nedelje. Objašnjavajući ovaj potez navodno prethodno nezakonitim tranšama njime je indirektno i ugasila svoju kompaniju nakon 26 godina njenog postojanja.

Dok su se građani Crne Gore u petak probudili sa novim spoznajama pravila o dozvoljenim i nedozvoljenim načinima državne pomoći, realne posledice po nekoliko stotina zaposlenih u kompaniji, koji su preko noći ostali bez posla, postale su gorka stvarnost.

Mediji su u prethodnih nekoliko dana izveštavali o troškovima gašenja (dugovi) i troškovima formiranja novog poslovnog entiteta (koji će se zvati „To Montenegro“). Cifre od kojih se vrti u glavi, posebno u Korona okolnostima.

Onda se, iznenada, verovatno van očiju Agencije za zaštitu konkurencije Crne Gore, Evropske Komisije i drugih regulatornih tela, sinoć dogodilo najveće ulaganje u brend i imidž buduće nacionalne avio-kompanije.

Ovo ulaganje izveli su piloti kompanije koji su sada na ulici, cifra je 11.500 evra a vrednost ulaganja po reputaciju i CSR buduće kompanije – nešto do sada nezabeleženo u regionalnoj avio-industriji.

Ostaje da se nadamo da će ovi, indirektno najveći investitori u budućnost nove kompanije, bar dobiti posao u njoj.

Sindikalna organizacija linijskih pilota Montenegro erlajnza ugasila je danas svoj račun, a iznos koji je bio na računu, 11.500 evra, uplatili su na žiro račun Fondacije „Budi human“, namenjen lečenju dece.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

S

Naravno da će dobiti posao neko mora pilotirati avionima!

Odgovori
R

Zašto se ne bi zvala kompanija CG Airlines ili Crna Gora Air. Država nije Montenegro koliko mi je poznato većCrna Gora

Odgovori
N

Potpuno ste u pravu… Air Serbia, Croatia, Montenegro….WTF is going on here?

A

Gasenje MA znaci ili neznaci.To treba da pokaze Vreme. Umesto da uznu kredite sa dugim dugom otplate i saniraju MA.Doslo se do ideje osnovati novu MA .Neka im bude!!!

Odgovori
V

Najjeftiniji model za CG da ima avio prevoznika je spasavanje MA uz korijenito restruktuiranje kompanije.Ovako ce na zalost iz budzeta CG biti placeno debelo i gasenje MA i osnivanje nove kompanije.Neka ,ima se moze se , „eksperti“ iz CG Vlade „znaju“ najbolje.

М

Господине друже, до сада је у МА сасуто близу 200 милиона евра из џепова сиромашних грађана. Садашњи дугови су још око 150 милиона. Да смо УАЕ не би могли толико да исфинансирамо колико економски неодржива компанија може да попије, не улазећи сада у разлоге како и зашто.
Тако да нека је грађанима срећно гашење те рупе без дна а оснивање нове и надајмо се профитабилне компаније

S

Vlada gasi aviokompaniju pravdajuci da ne moze da je zakonski finansira,a po evropi se ulazu milijarde u spas nacuonalnih aviokompanija.Za gasenje MA treba po njihovoj procjeni oko 50 miliona eura,a za pravljenje nove predvidjaju 70 miliona.Samo ne znam kakva je to aviokompanija od 70 miliona.Ponudu jednog biznismena odbise glat pod izgovorom da ne mogu zakonski to izvesti,jos jedna laz.Juce mediji objavise da „strucnjak“ ministar za kapitalne investicije ipak trazi neko rjesenje za MA,a poslije dva sata izlazi tekst da je vlada vev dala i ime novoj kompaniji..Ja znam da ovo sve ima veze sa politikom jer tu zivim i da „EXPERTSKA VLADA“ nema prije svega dva pristojna covjeka(to su ministar mupa Sekulovivc i odbrane Injac,ostale ne vrijedi pominjati ).Da li su razmisljali o stecaju,restruktuiranju,privatizacijiotpisu dugova koje je moguce otpisati to samo ptice znaju.Znamo samo da zemlja koja ima skoro 30 % priliva u budzet od turizma ostaje bez nacionalne aviokompanije.Ja sam pravnik,pa eto malkice znam i kako bi to moglo ici da je bilo volje,ali to je sto je.Kakve ce posljesice ovo ostaviti na privredu Crne Gore i kako ce „experti“ uspjeti da formiraju movu do turisticke sezone i to tice na grani mozda znaju.Toliko za sada.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pavle na: Novosti: MiG-ovi 29 iz Belorusije uskoro u Srbiji

Te krajnje daljine dejstva...eventualno sa nemanevrisucim letelicama, nisu uopste mera za poredjenje. No r77 niti r77-1 nisu borbeno upottebljene, pa su jos nepoznanice. O amraamu se dosta pisalo I lose, a ovde se od istih ljudi glorifikuju do imbecilnosti.

17. Jan 2021.Pogledaj

ID na: Izrael formira novi grčki Centar za letačku obuku; Grčka postaje novi korisnik školsko-borbenog aviona M346

Grčka, prosto, nema izbora. Da nemaju vojsku kakvu imaju, da nisu na vreme ušli u NATO, prošli bi kao KIpar. To je bilo 1974, kasnije ide Sirija i Jermenija. Turska je zemlja koja čim ojača, napada svoje susede. Treba pogledati koliko su osvojili od 1974 i sada pod Erdoganom, što kopna što teritorijalnih voda oko…

17. Jan 2021.Pogledaj

Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

Draken je pun pogodak, još da se prefarbaju onom farbom za tunele barem 5-6 puta . Sigurno bi avioni od sramote postali nevidljivi.

17. Jan 2021.Pogledaj

Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

Baraci možda jesu najjeftiniji ali nikako nisu jeftini. Ameri su Izraelcima izbili adut iz ruku. Izraelski avioni više ne koštaju 500 miliona već duplo više, a tako nekako dođu Rafali. Baraci se sada prvo moraju dovesti u izvorno stanje u kakvom su ih Izraelci dobili, a onda bi se nadogradili u SAD-u na blok 50.…

17. Jan 2021.Pogledaj

Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

Upravo to, fa 50 premda nije VBA bi bio sasvim dovoljan. Nabaviti dobar protuzračni štit i jurišni helić tipa ah64 . Padaju mi na pamet i bespilotne letjelice. Hrvatska je pomorska zemlja i prema tome trebala bi razviti solidnu mornaricu. Gripen je ispao iz utrke.Švedi nisu ponudili najnoviju verziju svoga aviona i time su si…

17. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend