BEG airport status
Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava Tehnički kvar kao uzrok udesa gotovo nepostojeći i u statistikama za 2020. godinu

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

Globalni komercijalni vazdušni saobraćaj zabeležio je 8 fatalnih nesreća koje su rezultovale sa 314 žrtava. Statistika koja predstavlja znatno manje cifre od petogodišnjeg proseka industrije u ovoj kategoriji, objavio je Aviation Safety Network.

Svojevrsni rekord za 2020. godinu, ako se izuzme COVID kataklizma, čine i dva obaranja putničkih aviona pri čemu je poginulo 182 putnika i članova posade. Prvi incident je dobro poznato obaranje ukrajinskog putničkog aviona od strane Irana, drugi je dobio manje medijske pažnje budući da se dogodio iznad Somalije.

Prošle godine zabeleženo je najmanje gubitaka letelica kada se posmatra cela kalendarska godina. Najbezbednija do sada, 2017. godina, imala je 10 fatalnih nesreća ali sa najmanje izgubljenih života – 44.

Kako smo već javili, aktivnost evropske i globalne avio-industrije prepolovljena kada se posmatra kroz ukupan broj letova u odnosu na 2019. godinu. Obavljeno je oko 19 miliona letova što je sličan broj ukupnom broju letova 1999. godine. Te godine bilo je 43 fatalne nesreće sa 689 izgubljenih života.

Najveći gubici života su obaranje iznad Irana i pilotska greška u Pakistanu

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

A51 na: “Senke“ na obuci za letenje noću na helikopterima Mi-35M

Da li i helikopteri iz porodice Mi-8 imaju ovakva svetla na krajelima elisa? I da li repni rotor ima tu opciju? Hvala

08. Mar 2021.Pogledaj

Andjelino na: USAF razmatra razvoj novog borbenog aviona koji bi zamenio F-16; da li je time potvrđen neuspeh projekta F-35?

Da je to tako trećina stanovništva bi umirala na ulicama. Na sreću nije tako kako vi mislite

08. Mar 2021.Pogledaj

ID na: [EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

A, od 2020. razvaljuje? Od početka je bila minus i ostala.Kao i poslovanje AS od starta.

07. Mar 2021.Pogledaj

Dax na: USAF razmatra razvoj novog borbenog aviona koji bi zamenio F-16; da li je time potvrđen neuspeh projekta F-35?

@Bob Ни ја у мојим колима не прихватам да морам у сред вожње по екрану нешто типкам, тако да ми звучи логично да и пилоти воле аналогне контроле. Претпостављам и да није пријатно враћати се избушен после мисије авионом у ком само што није нестала струја. @Srbofil Па то Вам кажем. Змај је добар само…

07. Mar 2021.Pogledaj

Ikar na: USAF razmatra razvoj novog borbenog aviona koji bi zamenio F-16; da li je time potvrđen neuspeh projekta F-35?

Zadnjih godina jedina trka oko naoruzanja je medju Americkim kompanijama (Lockheed Martin i Boeing, Northrop-Grumman), Jedina besmislenost oko projekta F-35 ce postati kad USAF uvede u naoruzanje eskadrile nadzvucnih stealth dronova (u ovom polju USA daleko ispred svih) sto ce biti za par godina.

07. Mar 2021.Pogledaj

Send this to a friend