BEG airport status
Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava Tehnički kvar kao uzrok udesa gotovo nepostojeći i u statistikama za 2020. godinu

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

Globalni komercijalni vazdušni saobraćaj zabeležio je 8 fatalnih nesreća koje su rezultovale sa 314 žrtava. Statistika koja predstavlja znatno manje cifre od petogodišnjeg proseka industrije u ovoj kategoriji, objavio je Aviation Safety Network.

Svojevrsni rekord za 2020. godinu, ako se izuzme COVID kataklizma, čine i dva obaranja putničkih aviona pri čemu je poginulo 182 putnika i članova posade. Prvi incident je dobro poznato obaranje ukrajinskog putničkog aviona od strane Irana, drugi je dobio manje medijske pažnje budući da se dogodio iznad Somalije.

Prošle godine zabeleženo je najmanje gubitaka letelica kada se posmatra cela kalendarska godina. Najbezbednija do sada, 2017. godina, imala je 10 fatalnih nesreća ali sa najmanje izgubljenih života – 44.

Kako smo već javili, aktivnost evropske i globalne avio-industrije prepolovljena kada se posmatra kroz ukupan broj letova u odnosu na 2019. godinu. Obavljeno je oko 19 miliona letova što je sličan broj ukupnom broju letova 1999. godine. Te godine bilo je 43 fatalne nesreće sa 689 izgubljenih života.

Najveći gubici života su obaranje iznad Irana i pilotska greška u Pakistanu
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Zaista mi je neverovatno da VKS uspevaju da obore sopstveni avion. I to još ovakav avion. Elektromagnetni svetionik na nebu, u bog zna kolikom EM spektru. Ako su oni, sami... Lakše mi se poverovati da je to nekako uradila UK. Ako nema višeslojnu odbranu oko sebe, vrlo je lako pogoditi toliku grdosiju.

24. Feb 2024.Pogledaj

Vlado na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Ukrajinci su Untermensh, ne znaju koristiti pvo sisteme bilo sovjetske ili zapadne. Bitno da po pricama prorusa Zapad smatra Slovene nizom rasom. Bice da ipak Rusi smatraju svoje komsije.

24. Feb 2024.Pogledaj

Advokat na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Teza da je u pitanju kratkotrajna SVO koja se eto produžila na dve godine uz istovremeno kreveljenje o kompetenciji ruske vojske predstavlja klasičnu budalastinu. Obe strane su se spremale za dugotrajni rat. Ratna sreća je bila promenljiva, medjutim po svojoj prilici Avdejevka predstavlja prekretnicu u ratu. Ukrajina ce na kraju ovog rata postati kontinentalna zemlja…

24. Feb 2024.Pogledaj

mile na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

To je gore nego da su ga ukrainci obnorili....a 90% sigurno jesu. Jer je A50 leteci komandni centar,koji komanduje i sa PVO ,tako da je potpuna glupost da je sopstveni PVO pucao na njih. A50 na videu ocigledno ispaljuje IC mamce,sto znaci da su ukapirali da su u opanosti....i to od neprijatelja.

24. Feb 2024.Pogledaj

Pajo na: Mađarska nabavlja još četiri švedska višenamenska borbena aviona Gripen

@Djuka, taj otkup aviona su platili upravo kroz izmjenu ugovora o leasingu 2012 godine. Ali ne dobivaju za ovu cijenu od 1.1 milijarde. Taj iznos je bio za najam u trajanju od 10 godina. Platili su dodatno taj otkup kao što su platili i ona dva dodatna aviona koji su imali nesreću (spominjalo se svojevremeno…

24. Feb 2024.Pogledaj