BEG airport status
Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava Tehnički kvar kao uzrok udesa gotovo nepostojeći i u statistikama za 2020. godinu

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

Globalni komercijalni vazdušni saobraćaj zabeležio je 8 fatalnih nesreća koje su rezultovale sa 314 žrtava. Statistika koja predstavlja znatno manje cifre od petogodišnjeg proseka industrije u ovoj kategoriji, objavio je Aviation Safety Network.

Svojevrsni rekord za 2020. godinu, ako se izuzme COVID kataklizma, čine i dva obaranja putničkih aviona pri čemu je poginulo 182 putnika i članova posade. Prvi incident je dobro poznato obaranje ukrajinskog putničkog aviona od strane Irana, drugi je dobio manje medijske pažnje budući da se dogodio iznad Somalije.

Prošle godine zabeleženo je najmanje gubitaka letelica kada se posmatra cela kalendarska godina. Najbezbednija do sada, 2017. godina, imala je 10 fatalnih nesreća ali sa najmanje izgubljenih života – 44.

Kako smo već javili, aktivnost evropske i globalne avio-industrije prepolovljena kada se posmatra kroz ukupan broj letova u odnosu na 2019. godinu. Obavljeno je oko 19 miliona letova što je sličan broj ukupnom broju letova 1999. godine. Te godine bilo je 43 fatalne nesreće sa 689 izgubljenih života.

Najveći gubici života su obaranje iznad Irana i pilotska greška u Pakistanu

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vazduhoplovac na: Novosti: MiG-ovi 29 iz Belorusije uskoro u Srbiji

Nisam bukvalno mislio 1 na 11 ali jedno odeljenje F16 B70 ili Rafal F3R je dovoljno da nas pocisti. R77-1 110km protiv AIM-120C7 120km i nekako, ali Meteor sa svojih 200 km nam je najveca pretnja. Mogu van nasih granica da je ispaljuju. Nama je jedini spas PVO i to S-350 ili S-400 sa Nebo-M…

17. Jan 2021.Pogledaj

Pero na: FACC nastavlja svoju kompozitnu priču u Hrvatskoj, Srbija sličnu priliku propustila 2014. godine

@Strela tvrdnje o postizanju prosječnih plaća je igrokaz za maloumne, a takvih nažalost ima popriličan broj u svim zemljama svijeta. Jedino komunistički i diktatorski sustavi mogu određivati prosječne plaće, dok u demokratskim sustavima plaće određuje tržište (privatni sektor), država može jedino utjecati na minimalnu plaću, a dobar dio zapadnih sustava ni nema zakonski utvrđenu minimalnu…

17. Jan 2021.Pogledaj

677.trae na: [ANALIZA] Kakva je budućnost transportne avijacije RV i PVO Vojske Srbije: Da li je vreme za nabavku nove tehnike?

Srbofil Niko ne spori da treba novo u nekom buducem trenutku ali trenutno jos ne treba pored resursa i iskustva koji imamo sa An-om. Mislim da se sada razumemo. I kada sam leteo isao sam na to da potrosim sto manje goriva, u proseku relacija Batajnica - Podgorica sam stedeo oko 500 litara goriva u…

17. Jan 2021.Pogledaj

Srbofil na: Novosti: MiG-ovi 29 iz Belorusije uskoro u Srbiji

@Bob Ipak je razlika. Radari za pocetak su totalno drugacije konstrukcije i rade na drugacijem principu, kao sto sam rekao u klasi Zuka. Rumunski avioni su takodje data-linkovani sa najnovnijim standardom Link-16 i svi ce biti modernizovani na nivo tape 6.5, takodje tu su i nisanski kontejneri i mogucnost nosenja AIM-120C-7 koja daleko prevazilazi R-77.…

17. Jan 2021.Pogledaj

Tata Brada na: FACC nastavlja svoju kompozitnu priču u Hrvatskoj, Srbija sličnu priliku propustila 2014. godine

Odgovor se odnosio na tvrdnju da je prosecna plata 1500 EUR. I dobili smo pojasnjnje da je to fiktivna plata stotinak menadzera, spervizora i prvih operatera koji su te godine boravili u Nemackoj na par meseci obuke i za koju su placeni u proseku 1100 EUR. Na kraju 2019 je zaposlen ostatak do 300 radnika…

17. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend