Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025
Direktorat civilnog vazduhoplovstva donirao Pajper Čejen Vazduhoplovnoj akademiji
BMM je pripadao Saveznoj Vladi (SFRJ), i Saveznom vazduhoplovnom inspektoratu, da bi zatim bio trajno prizemlјen 1996. godine / Foto: DCV

Direktorat civilnog vazduhoplovstva donirao Pajper Čejen Vazduhoplovnoj akademiji

Direktorat civilnog vazduhoplovstva potpisao je juče je u prostorijama Trening centra Vazduhoplovne akademije u Vršcu ugovor o donatorstvu sa ovom institucijom putem kojeg je donirao avion koji će se koristiti kao nastavno sredstvo novim generacijama studenata, saopšteno je iz DCV-a.

Donirana letelica je Pajper PA-31T Čejen registarske oznake YU-BMM, proizveden 1980. godine.

Prisutnim  predstavnicima delegacije Akademije na čelu sa direktorom Goranom Cvijovićem i pomoćnici ministra za dualno obrazovanje Gabrijeli Grujić, obratila se direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov i, kako se navodi u saopštenju DCV-a, tom prilikom je izrazila zadovolјstvo što je Direktorat u mogućnosti da pomogne razvoj Vazduhoplovne akademije, kao i rad njenih studenata:

– Imajući u vidu da avion nije korišćen poslednje 24 godine, kao i da nije u letnom stanju, stav Direktorata je bio, da bi kao takav, itekako mogao da posluži kao važno sredstvo sticanja praktičnog znanja mladih vazduhoplovaca, čime bi se značajno podigao kvalitet nastave vazduhoplovno-tehničkog osoblјa Akademije.

Ovom donacijom, Direktorat nastavlјa započetu saradnju sa Vazduhoplovnom akademijom, koja je ovog meseca rezultirala potpisivanjem Memoranduma o saradnji na razvoju dualnog modela obrazovanja u vazduhoplovstvu, sa cilјem promovisanja liderstva, inovacija i profesionalnih kompetencija u dualnom sistemu obrazovanja. – navodi se u saopštenju Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

С

Леп је чин поклона.
Ипак српски се каже поклонити или даривати а не ДОНИРАТИ.

Odgovori

Имајући увиду да се одговарајући закон који регулише донације зове „Закон о донацијама и хуманитарној помоћи“ рекао бих да је реч „донација“ исправно употребљена. У односима између правних лица мислим да не постоји појам “ поклон“.

Br

Jel se zna zasto je prizemljen nakon samo 16 godina?

Odgovori
Al

A sigurno se nije imalo para da se dovede u plovidbeno stanje i tako ostao ….godina po godina van upotrebe…Kao što se od 1991 do 2016. godine nije nabavio nijedan novi helikopter..Punih 25 godina prošlo a ostali nabavljali…

Pi

Zato sto se na poletanju desio over tork oba motora, drugim recima prebacili dozvoljenje obrtaje na poletanju i oba motora se pokvarila.Tada je DCV bio u losem stanju i nisu imali mogucnosti za popravku.
Stoji u hangaru na akademiji par decenija i sem za slikanje i ovako pompastican gest njegova svrha ne postoji jer ga je pojelo vreme.

Le

Hvale vredan gest! Ovakva statična učila su najbolja za mnoge profile koji se školuju u VA

Odgovori
Jo

lep avion šteta što ne leti

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs