Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023
Direktorat civilnog vazduhoplovstva donirao Pajper Čejen Vazduhoplovnoj akademiji
BMM je pripadao Saveznoj Vladi (SFRJ), i Saveznom vazduhoplovnom inspektoratu, da bi zatim bio trajno prizemlјen 1996. godine / Foto: DCV

Direktorat civilnog vazduhoplovstva donirao Pajper Čejen Vazduhoplovnoj akademiji

Direktorat civilnog vazduhoplovstva potpisao je juče je u prostorijama Trening centra Vazduhoplovne akademije u Vršcu ugovor o donatorstvu sa ovom institucijom putem kojeg je donirao avion koji će se koristiti kao nastavno sredstvo novim generacijama studenata, saopšteno je iz DCV-a.

Donirana letelica je Pajper PA-31T Čejen registarske oznake YU-BMM, proizveden 1980. godine.

Prisutnim  predstavnicima delegacije Akademije na čelu sa direktorom Goranom Cvijovićem i pomoćnici ministra za dualno obrazovanje Gabrijeli Grujić, obratila se direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov i, kako se navodi u saopštenju DCV-a, tom prilikom je izrazila zadovolјstvo što je Direktorat u mogućnosti da pomogne razvoj Vazduhoplovne akademije, kao i rad njenih studenata:

– Imajući u vidu da avion nije korišćen poslednje 24 godine, kao i da nije u letnom stanju, stav Direktorata je bio, da bi kao takav, itekako mogao da posluži kao važno sredstvo sticanja praktičnog znanja mladih vazduhoplovaca, čime bi se značajno podigao kvalitet nastave vazduhoplovno-tehničkog osoblјa Akademije.

Ovom donacijom, Direktorat nastavlјa započetu saradnju sa Vazduhoplovnom akademijom, koja je ovog meseca rezultirala potpisivanjem Memoranduma o saradnji na razvoju dualnog modela obrazovanja u vazduhoplovstvu, sa cilјem promovisanja liderstva, inovacija i profesionalnih kompetencija u dualnom sistemu obrazovanja. – navodi se u saopštenju Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

С

Леп је чин поклона.
Ипак српски се каже поклонити или даривати а не ДОНИРАТИ.

Odgovori

Имајући увиду да се одговарајући закон који регулише донације зове „Закон о донацијама и хуманитарној помоћи“ рекао бих да је реч „донација“ исправно употребљена. У односима између правних лица мислим да не постоји појам “ поклон“.

Br

Jel se zna zasto je prizemljen nakon samo 16 godina?

Odgovori
Al

A sigurno se nije imalo para da se dovede u plovidbeno stanje i tako ostao ….godina po godina van upotrebe…Kao što se od 1991 do 2016. godine nije nabavio nijedan novi helikopter..Punih 25 godina prošlo a ostali nabavljali…

Pi

Zato sto se na poletanju desio over tork oba motora, drugim recima prebacili dozvoljenje obrtaje na poletanju i oba motora se pokvarila.Tada je DCV bio u losem stanju i nisu imali mogucnosti za popravku.
Stoji u hangaru na akademiji par decenija i sem za slikanje i ovako pompastican gest njegova svrha ne postoji jer ga je pojelo vreme.

Le

Hvale vredan gest! Ovakva statična učila su najbolja za mnoge profile koji se školuju u VA

Odgovori
Jo

lep avion šteta što ne leti

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs