Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente
"Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

Kompanija Jat Tehnika dobila je juče novog klijenta za remont motora CFM-56. Neimenovana avio-kompanija iz Rusije će u prvom turnusu u Beograd poslati šest svojih CFM motora, rekli su iz kompanije eksluzivno za Tango Six.

Pjotr Kacor (Piotr Kaczor), direktor novog vlasnika Jat Tehnike kompanije Avia Prime, kazao je da je srpski MRO provajder počeo sa uslugama održavanja ovog tipa motora među prvima u regionu:

– Jat Tehnika je i dalje destinacija u centralnoj i jugoistočnoj Evropi za ovu vrstu posla. Tržište za održavanje motora CFM56 je trenutno veoma aktivno i naše analize tržišta pokazuju da postoji manjak ovog tipa pogonskih grupa i delova za njih. Nudimo rešenja za kompletno održavanje motora, remont, njihovo testiranje rada uz stok rezervnih delova. Serija 3 ovog tipa motora koristi se većinom na kargo avionima i malo MRO provajdera ima usluge održavanja za tu konkretnu seriju. – kaže Kacor i naglašava da je Jat Tehnika promenila i svoju poslovnu logiku kada su usluge održavanja motora u pitanju.

Od sada sve četiri linije za održavanje CFM motora isključivo za Jat Tehniku / Foto: Jat Tehnika

– Kada smo preuzeli Jat Tehniku primenili smo nekoliko unapređenja radi bolje efikasnosti dnevnih operacija kompanije. Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca. Povećali smo likvidnost i stabilizovali srpski MRO. Prvi koraci u sklopu ove strategije bili su da eliminišemo praksu da treća lica, drugi MRO provajderi, održavaju CFM motore u Jat Tehnici, da praktično iznajmljuju naše kapacitete za sebe. Tako su sve četiri linije za ove poslove ostale nama i otvorene za naš direktan rad sa postojećim i novim klijentima. Ruska kompanija je prvi klijent u ovom novom konceptu poslovanja a bila je klijent Jat Tehnike već dugo godina. 

Kapacitet Jat Tehnike je održavanje 14 letelica u isto vreme / Foto: Jat Tehnika

Zajednički kapaciteti koje delimo u naše tri kompanije u Evropi, Lajntek u Poljskoj, Jat Tehnika i Adria Tehnika u Sloveniji, nam omogućuju sinergije i razmene klijenata što je prednost unificirane grupe kompanija u ovom biznisu. To je rezultiralo povećanjem broja klijenata beogradskog MRO-a u poslednjih 18 meseci. Gotovo pola kapaciteta grupe se nalazi u Beogradu, sa mogućnošću održavanja 14 letelica u isto vreme.

Servisiramo letelice Lufthanza grupe, ASL grupe, Er Srbije, San Ekspresa, SAS-a, Finera, Izi džeta, Nordstara, UTera, Pobede i nekoliko lizing kompanija. Akvizicija Jat Tehnike bila je ključna u zaokruživanju našeg portfolia. – rekao je Kacor.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Me

Velika šteta što je država dozvolila ovim mutljavinama da preuzmu Jat Tehniku.

Odgovori
de

Otkud avion Er Srbije kod JAT tehnike

Odgovori
Ma

Svi veci poslovi i pregledi radi Tehnika za ASL

Sa

Od velikih najavljivanja u ulaganje za CFM-5 i CFM-7,ostalo je da se hvali poslovima koje je JatTehnika imala i pre nego sto je dosao. Nijednu novu musteriju nije doveo u JatTehniku, samo lazi, lazi, lazi… A racionalizacija je takva da je zaposlenima smanjio primanja u proseku za po 20.000 rsd, a primio novozaposlene sa platama od po vise hiljada evra. I jos mnogo toga…

Odgovori
Mr

Nisi ti kupijo firmu.. kapija ti je otvorena ako misliš da vrijediš više. Slično je bilo i u Adria tehniki kad su je preuzeli poljaci. Zna se ko kosi a ko vodu nosi.

Mu

Ova devojka sa slike je napustila JAT Tehniku i presla u MTU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs