Promene u Pilotskoj akademiji u Vršcu: Integracija sa Višom pilotskom školom u Beogradu, uskoro kupovina novih dvomotornih aviona i jednog helikoptera

15. sep 2021

Saradnja DCV-a i Vazduhoplovne akademije

10. sep 2021

Počele prijave za prvu generaciju Više vazduhoplovne škole „Vazduhoplovna akademija“ – za četvoro najbolje rangiranih na prijemnom besplatan frozen ATPL

10. sep 2021

[EKSKLUZIVNO] Država prvi put posle 30 godina u potpunosti stipendira obuku za dozvolu saobraćajnog pilota: Vazduhoplovna akademija obučiće besplatno 4 kandidata u Vršcu od nule do frozen ATPL-a

6. sep 2021

[INTERVJU] Poslednji direktor Aviogenexa prvi je instruktor za Flajt Dispečere: Ako volite avijaciju, planiranje, mape, kompjutere i najdinamičnije moguće radno okruženje

20. avg 2021

[EKSKLUZIVNO] Država ulaže 65 miliona evra u Vazduhoplovnu akademiju: Kupuje full flight level D simulator za Erbas A319/320, nove avione i helikopter

5. avg 2021

[FOTO-REPORTAŽA] Kako se postaje PPL pilot: Prvo ide teorija

4. avg 2021

[VIDEO] „All right Steve, get your shit together“: Kako je iz Arizone do Zagreba isporučen peti Erbas A319 kompaniji Trade Air

2. avg 2021

EASA: Vratićemo odobrenja kad se otklone nedostaci; Avia Prime: Nije bilo prekida poslovanja, već smo uložili 1,7 miliona evra u Jat Tehniku, planiramo još

29. jul 2021

Jat Tehnici i GAS Aviationu suspendovani Part 145 sertifikati

27. jul 2021

[REPORTAŽA] Prve fotografije novog izgleda produženog C hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

7. jul 2021

MTU počeo sa izgradnjom postrojenja u Srbiji: Od projektne kancelarije do 500 zaposlenih, početak rada 2022. godine

6. jul 2021

SMATSA zbog Korone uzela još jedan kredit od Evropske investicione banke: 10,3 miliona evra za premošćavanje problema i nastavak investicija

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Intervju sa novim direktorom Air Montenegra: Avantura zvana formiranje nove nacionalne avio-kompanije

17. jun 2021

Er Srbija gejmifikovala uštede prilikom letačkih operacija i doprinos zaštiti životne sredine u jednoj aplikaciji

17. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je tekao proces koncesije aerodroma „Nikola Tesla“

15. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Erbas update: Konverzije putničkih u kargo avione

14. jun 2021

Goran Jandreoski je novi direktor Aerodroma Crne Gore

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Kako je Er Srbija prevozila teret vazduhom tokom Korone

11. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Air cargo izazovi u doba Korone

11. jun 2021
Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente
"Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

Kompanija Jat Tehnika dobila je juče novog klijenta za remont motora CFM-56. Neimenovana avio-kompanija iz Rusije će u prvom turnusu u Beograd poslati šest svojih CFM motora, rekli su iz kompanije eksluzivno za Tango Six.

Pjotr Kacor (Piotr Kaczor), direktor novog vlasnika Jat Tehnike kompanije Avia Prime, kazao je da je srpski MRO provajder počeo sa uslugama održavanja ovog tipa motora među prvima u regionu:

– Jat Tehnika je i dalje destinacija u centralnoj i jugoistočnoj Evropi za ovu vrstu posla. Tržište za održavanje motora CFM56 je trenutno veoma aktivno i naše analize tržišta pokazuju da postoji manjak ovog tipa pogonskih grupa i delova za njih. Nudimo rešenja za kompletno održavanje motora, remont, njihovo testiranje rada uz stok rezervnih delova. Serija 3 ovog tipa motora koristi se većinom na kargo avionima i malo MRO provajdera ima usluge održavanja za tu konkretnu seriju. – kaže Kacor i naglašava da je Jat Tehnika promenila i svoju poslovnu logiku kada su usluge održavanja motora u pitanju.

Od sada sve četiri linije za održavanje CFM motora isključivo za Jat Tehniku / Foto: Jat Tehnika

– Kada smo preuzeli Jat Tehniku primenili smo nekoliko unapređenja radi bolje efikasnosti dnevnih operacija kompanije. Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca. Povećali smo likvidnost i stabilizovali srpski MRO. Prvi koraci u sklopu ove strategije bili su da eliminišemo praksu da treća lica, drugi MRO provajderi, održavaju CFM motore u Jat Tehnici, da praktično iznajmljuju naše kapacitete za sebe. Tako su sve četiri linije za ove poslove ostale nama i otvorene za naš direktan rad sa postojećim i novim klijentima. Ruska kompanija je prvi klijent u ovom novom konceptu poslovanja a bila je klijent Jat Tehnike već dugo godina. 

Kapacitet Jat Tehnike je održavanje 14 letelica u isto vreme / Foto: Jat Tehnika

Zajednički kapaciteti koje delimo u naše tri kompanije u Evropi, Lajntek u Poljskoj, Jat Tehnika i Adria Tehnika u Sloveniji, nam omogućuju sinergije i razmene klijenata što je prednost unificirane grupe kompanija u ovom biznisu. To je rezultiralo povećanjem broja klijenata beogradskog MRO-a u poslednjih 18 meseci. Gotovo pola kapaciteta grupe se nalazi u Beogradu, sa mogućnošću održavanja 14 letelica u isto vreme.

Servisiramo letelice Lufthanza grupe, ASL grupe, Er Srbije, San Ekspresa, SAS-a, Finera, Izi džeta, Nordstara, UTera, Pobede i nekoliko lizing kompanija. Akvizicija Jat Tehnike bila je ključna u zaokruživanju našeg portfolia. – rekao je Kacor.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

M

Velika šteta što je država dozvolila ovim mutljavinama da preuzmu Jat Tehniku.

Odgovori
d

Otkud avion Er Srbije kod JAT tehnike

Odgovori
M

Svi veci poslovi i pregledi radi Tehnika za ASL

S

Od velikih najavljivanja u ulaganje za CFM-5 i CFM-7,ostalo je da se hvali poslovima koje je JatTehnika imala i pre nego sto je dosao. Nijednu novu musteriju nije doveo u JatTehniku, samo lazi, lazi, lazi… A racionalizacija je takva da je zaposlenima smanjio primanja u proseku za po 20.000 rsd, a primio novozaposlene sa platama od po vise hiljada evra. I jos mnogo toga…

Odgovori
M

Nisi ti kupijo firmu.. kapija ti je otvorena ako misliš da vrijediš više. Slično je bilo i u Adria tehniki kad su je preuzeli poljaci. Zna se ko kosi a ko vodu nosi.

M

Ova devojka sa slike je napustila JAT Tehniku i presla u MTU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend