Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

20. mar 2021

Kako se voće ili burek prevoze avionom?

19. mar 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

3. mar 2021

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

24. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Type rating i MCC

22. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija povukla 737 iz upotrebe – kraj karijere duge 36 godina

17. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Multi engine instrument: Izazov letenja dvomotornog aviona uz sve te skraćenice

8. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Kako sam sakupljao sate letenja kupivši svoj avion

25. jan 2021

FACC nastavlja svoju kompozitnu priču u Hrvatskoj, Srbija sličnu priliku propustila 2014. godine

14. jan 2021

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

11. jan 2021

[PILOT SA ISTOKA] ATPL teorija i ispiti: Kako savladati najstresniji deo obuke za saobraćajnog pilota

11. jan 2021

„7500“ – najrealističniji film o otmici putničkog aviona koji ćete ikada pogledati

8. jan 2021

[FOTO] Nastavljeno sečenje Er Srbijinih Boinga, ostala još samo tri

8. jan 2021

EUROCONTROL čitulja globalnoj komercijalnoj avijaciji za 2020. godinu: Ukupni gubitak 56 milijarde dolara, otpušteno 191.000 ljudi

4. jan 2021

Bregzit poremećaj na granicama, kargo avio-kompanije prve profitiraju

30. dec 2020

[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći

30. dec 2020

[VIDEO REPORTAŽA] Delimo kalendar kompanije Princ Aviejšn za 2021. godinu i pričamo sa Dimitrijem Ostojićem i Igorom Salingerom

29. dec 2020

[PILOT SA ISTOKA] Kako postati pilot: Prvi koraci

28. dec 2020

Montenegro erlajnz za par dana prestaje da postoji: Kako je došlo do ovoga?

25. dec 2020

Crnoj Gori trebaju i Montenegro Airlines i Aerodromi Crne Gore

23. dec 2020
Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente
"Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

Kompanija Jat Tehnika dobila je juče novog klijenta za remont motora CFM-56. Neimenovana avio-kompanija iz Rusije će u prvom turnusu u Beograd poslati šest svojih CFM motora, rekli su iz kompanije eksluzivno za Tango Six.

Pjotr Kacor (Piotr Kaczor), direktor novog vlasnika Jat Tehnike kompanije Avia Prime, kazao je da je srpski MRO provajder počeo sa uslugama održavanja ovog tipa motora među prvima u regionu:

– Jat Tehnika je i dalje destinacija u centralnoj i jugoistočnoj Evropi za ovu vrstu posla. Tržište za održavanje motora CFM56 je trenutno veoma aktivno i naše analize tržišta pokazuju da postoji manjak ovog tipa pogonskih grupa i delova za njih. Nudimo rešenja za kompletno održavanje motora, remont, njihovo testiranje rada uz stok rezervnih delova. Serija 3 ovog tipa motora koristi se većinom na kargo avionima i malo MRO provajdera ima usluge održavanja za tu konkretnu seriju. – kaže Kacor i naglašava da je Jat Tehnika promenila i svoju poslovnu logiku kada su usluge održavanja motora u pitanju.

Od sada sve četiri linije za održavanje CFM motora isključivo za Jat Tehniku / Foto: Jat Tehnika

– Kada smo preuzeli Jat Tehniku primenili smo nekoliko unapređenja radi bolje efikasnosti dnevnih operacija kompanije. Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca. Povećali smo likvidnost i stabilizovali srpski MRO. Prvi koraci u sklopu ove strategije bili su da eliminišemo praksu da treća lica, drugi MRO provajderi, održavaju CFM motore u Jat Tehnici, da praktično iznajmljuju naše kapacitete za sebe. Tako su sve četiri linije za ove poslove ostale nama i otvorene za naš direktan rad sa postojećim i novim klijentima. Ruska kompanija je prvi klijent u ovom novom konceptu poslovanja a bila je klijent Jat Tehnike već dugo godina. 

Kapacitet Jat Tehnike je održavanje 14 letelica u isto vreme / Foto: Jat Tehnika

Zajednički kapaciteti koje delimo u naše tri kompanije u Evropi, Lajntek u Poljskoj, Jat Tehnika i Adria Tehnika u Sloveniji, nam omogućuju sinergije i razmene klijenata što je prednost unificirane grupe kompanija u ovom biznisu. To je rezultiralo povećanjem broja klijenata beogradskog MRO-a u poslednjih 18 meseci. Gotovo pola kapaciteta grupe se nalazi u Beogradu, sa mogućnošću održavanja 14 letelica u isto vreme.

Servisiramo letelice Lufthanza grupe, ASL grupe, Er Srbije, San Ekspresa, SAS-a, Finera, Izi džeta, Nordstara, UTera, Pobede i nekoliko lizing kompanija. Akvizicija Jat Tehnike bila je ključna u zaokruživanju našeg portfolia. – rekao je Kacor.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

M

Velika šteta što je država dozvolila ovim mutljavinama da preuzmu Jat Tehniku.

Odgovori
d

Otkud avion Er Srbije kod JAT tehnike

Odgovori
M

Svi veci poslovi i pregledi radi Tehnika za ASL

S

Od velikih najavljivanja u ulaganje za CFM-5 i CFM-7,ostalo je da se hvali poslovima koje je JatTehnika imala i pre nego sto je dosao. Nijednu novu musteriju nije doveo u JatTehniku, samo lazi, lazi, lazi… A racionalizacija je takva da je zaposlenima smanjio primanja u proseku za po 20.000 rsd, a primio novozaposlene sa platama od po vise hiljada evra. I jos mnogo toga…

Odgovori
M

Nisi ti kupijo firmu.. kapija ti je otvorena ako misliš da vrijediš više. Slično je bilo i u Adria tehniki kad su je preuzeli poljaci. Zna se ko kosi a ko vodu nosi.

M

Ova devojka sa slike je napustila JAT Tehniku i presla u MTU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend