[SEAS 2021 premijera] Kompanija MTU Srbija o zapošljavanju budućih kolega i planovima poslovanja u Srbiji

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

7. jun 2021

Suhoj Superdžet 100: Spreman da ponovo ne bude prodat Srbiji, uprkos podvalama domaćih medija

7. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Jiri Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije: Od Bejruta do Njujorka preko Beograda

4. jun 2021

[SEAS 2021 premijera] Direktor beogradskog aerodroma Fransoa Berizo – budući izgled „Nikole Tesle“

4. jun 2021

[POSLEDNJA VEST] SMATSA više nije vlasnik Vršca: Vazduhoplovna akademija preuzela pilotsku akademiju

21. maj 2021

[SEAS 2021] EKSKLUZIVNO: Novi izgled aerodroma „Nikola Tesla“

18. maj 2021

[PRAKSA] Direktorat civilnog vazduhoplovstva poziva studente na stručnu praksu

11. maj 2021

[POSAO] Aerodromi Crne Gore traže izvršnog direktora

7. maj 2021

Kako bi srpska poljoprivreda prodavala voće na udaljene destinacije bez avionskog prevoza? Odgovor je: Nikako

23. apr 2021

[POPUNITE ANKETU] Često putujete avionom? Saobraćajnom fakultetu iz Beograda treba vaša pomoć

14. apr 2021

Dok se u Dobanovcima pravi imaginarni aerodrom Ečka kod Zrenjanina već ima najavljen međunarodni saobraćaj i jedan nepremostiv problem

14. apr 2021

Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

7. apr 2021

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

20. mar 2021

Kako se voće ili burek prevoze avionom?

19. mar 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

3. mar 2021

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

24. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Type rating i MCC

22. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija povukla 737 iz upotrebe – kraj karijere duge 36 godina

17. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Multi engine instrument: Izazov letenja dvomotornog aviona uz sve te skraćenice

8. feb 2021
Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente
"Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

Kompanija Jat Tehnika dobila je juče novog klijenta za remont motora CFM-56. Neimenovana avio-kompanija iz Rusije će u prvom turnusu u Beograd poslati šest svojih CFM motora, rekli su iz kompanije eksluzivno za Tango Six.

Pjotr Kacor (Piotr Kaczor), direktor novog vlasnika Jat Tehnike kompanije Avia Prime, kazao je da je srpski MRO provajder počeo sa uslugama održavanja ovog tipa motora među prvima u regionu:

– Jat Tehnika je i dalje destinacija u centralnoj i jugoistočnoj Evropi za ovu vrstu posla. Tržište za održavanje motora CFM56 je trenutno veoma aktivno i naše analize tržišta pokazuju da postoji manjak ovog tipa pogonskih grupa i delova za njih. Nudimo rešenja za kompletno održavanje motora, remont, njihovo testiranje rada uz stok rezervnih delova. Serija 3 ovog tipa motora koristi se većinom na kargo avionima i malo MRO provajdera ima usluge održavanja za tu konkretnu seriju. – kaže Kacor i naglašava da je Jat Tehnika promenila i svoju poslovnu logiku kada su usluge održavanja motora u pitanju.

Od sada sve četiri linije za održavanje CFM motora isključivo za Jat Tehniku / Foto: Jat Tehnika

– Kada smo preuzeli Jat Tehniku primenili smo nekoliko unapređenja radi bolje efikasnosti dnevnih operacija kompanije. Korona kriza koja je razorila avio-kompanije i posledično MRO sektor bila nam je dodatna motivacija da uvedemo nova, efikasnija, rešenja u poslovanju i da usporimo gubitak novca. Povećali smo likvidnost i stabilizovali srpski MRO. Prvi koraci u sklopu ove strategije bili su da eliminišemo praksu da treća lica, drugi MRO provajderi, održavaju CFM motore u Jat Tehnici, da praktično iznajmljuju naše kapacitete za sebe. Tako su sve četiri linije za ove poslove ostale nama i otvorene za naš direktan rad sa postojećim i novim klijentima. Ruska kompanija je prvi klijent u ovom novom konceptu poslovanja a bila je klijent Jat Tehnike već dugo godina. 

Kapacitet Jat Tehnike je održavanje 14 letelica u isto vreme / Foto: Jat Tehnika

Zajednički kapaciteti koje delimo u naše tri kompanije u Evropi, Lajntek u Poljskoj, Jat Tehnika i Adria Tehnika u Sloveniji, nam omogućuju sinergije i razmene klijenata što je prednost unificirane grupe kompanija u ovom biznisu. To je rezultiralo povećanjem broja klijenata beogradskog MRO-a u poslednjih 18 meseci. Gotovo pola kapaciteta grupe se nalazi u Beogradu, sa mogućnošću održavanja 14 letelica u isto vreme.

Servisiramo letelice Lufthanza grupe, ASL grupe, Er Srbije, San Ekspresa, SAS-a, Finera, Izi džeta, Nordstara, UTera, Pobede i nekoliko lizing kompanija. Akvizicija Jat Tehnike bila je ključna u zaokruživanju našeg portfolia. – rekao je Kacor.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

M

Velika šteta što je država dozvolila ovim mutljavinama da preuzmu Jat Tehniku.

Odgovori
d

Otkud avion Er Srbije kod JAT tehnike

Odgovori
M

Svi veci poslovi i pregledi radi Tehnika za ASL

S

Od velikih najavljivanja u ulaganje za CFM-5 i CFM-7,ostalo je da se hvali poslovima koje je JatTehnika imala i pre nego sto je dosao. Nijednu novu musteriju nije doveo u JatTehniku, samo lazi, lazi, lazi… A racionalizacija je takva da je zaposlenima smanjio primanja u proseku za po 20.000 rsd, a primio novozaposlene sa platama od po vise hiljada evra. I jos mnogo toga…

Odgovori
M

Nisi ti kupijo firmu.. kapija ti je otvorena ako misliš da vrijediš više. Slično je bilo i u Adria tehniki kad su je preuzeli poljaci. Zna se ko kosi a ko vodu nosi.

M

Ova devojka sa slike je napustila JAT Tehniku i presla u MTU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend