BEG airport status
[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji Proizvodne lokacije Tempest Grupe locirane su u Sjedinjenim Američkim Državama / Foto: Tempest Aero

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata i više informacija možete pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će sa delegatimi održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kako je u razgovoru sa Tango Six portalom kazao Vins Behtel, direktor prodaje kompanije Tempest Aero, tržište Jugoistočne Evrope za njihovu kompaniju je interesantno već duže vreme i, kako kaže, svakako predstavlja rastuće tržište:

– Radujemo se prilici da učestvujemo na SEGA konferenciji i vremenu koje ćemo provesti, posebno tokom sastanaka jedan-na-jedan, sa trenutnim i budućim klijentima. Takve prilike su izuzetno vredne za nas i omogućavaju nam da izgradimo i osnažimo odnose, da razumemo tržište i perspektive naših mušterija kako bi razvili planove koji najbolje odgovaraju generalnoj avijaciji Jugoistočne Evrope. Činjenica da u kompaniji APS imamo pouzdanog partnera zajedno sa kojim ćemo nastaviti da podržavamo rast naše baze mušterija u ovom regionu. – kaže Behtel za Tango Six.

Pojedine kompanije u okviru grupacije postoje od 1900. godine / Foto: Tempest

Tempest Aero Group je, kako predstavnik kompanije naglašava, vodeća globalna kompanija u domenu generalne avijacije sa portfoliom etabliranih brendova: Tempest, Alcor, Marvel-Schebler, Precision Airmotive, Consolidated Fuel Systems i Stratus Tool Technologies. Grupacija proizvodi sisteme za paljenje, filtraciju i pneumatiku, kao i sisteme za gorivo kako za motore sa karburatorima tako i one sa direktnim ubrizgavanjem. Proizvodni program grupacije takođe uključuje i pumpe za gorivo, senzore i sonde, specijalizovani alat kako za proizvođače letelica tako i za njihove operatere. Tempest posluje od 1984. godine a pod sadašnjim brendingom od 2018. dok mnoge od njihovih povezanih kompanija posluju još od 1900. godine. Locirani su u Severnoj Karolini, Teksasu i državi Vašington.

– Naši korisnici se nalaze u segmentu generalne avijacije. Ciljamo vlasnike i operatere, servisere avionskih motora kao i operatere koji imaju flote klipnih letelica.

Trenutna klima u našoj industriji se može opisati po do sada neviđenoj potrebi za proizvodima i uslugama. Naši podaci govore da su ostvareni sati letenja na rekordnim brojkama. Međutim, uz povećanu tražnju dolazi potreba za više sirovih materijala i radnom snagom. Najveći uticaj za koji je kriva globalna pandemija je stoga poremećaj u lancima snabdevanja i nedostatak radne snage. Ovi izazovi su uzrokovali da mušterije sada imaju duže periode isporuke, odnosno više raspoloživog inventara nego u prošlosti. Tempest nastavlja da održava dnevnu proizvodnju svih naših proizvoda širom naših fabrika u Sjedinjenim Američkim Državama. Naš tim nastavlja da odgovara na potrebe tržišta u trenutku kada isporuke dostižu i često prelaze istorijske maksimume. – završava Behtel opis trenutniih aktivnosti kompanije Tempest za naš portal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Prolaznik Ne znamo tačno šta se desilo naravno. Ako uzmemo timeline koji su objavili pakistanci, ispadne da je Rafal pogodio svoj cilj u Pakistanu i nakon toga je oboren pri povratku. Moje mišljenje je da je nemoguće postići zanemarljive ili nikakve gubitke kada je protivničko RViPVO opremljeno i obučeno kao pakistansko.

15. May 2025.Pogledaj

Ja na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

Odose svi u Wiz, cak su sprmni i da plate prethodnoj firmi, jer ce razliku nadomestiti u manje od godinu dana, da ne pominjem napredovanje.

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj