BEG airport status
[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji Proizvodne lokacije Tempest Grupe locirane su u Sjedinjenim Američkim Državama / Foto: Tempest Aero

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata i više informacija možete pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će sa delegatimi održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kako je u razgovoru sa Tango Six portalom kazao Vins Behtel, direktor prodaje kompanije Tempest Aero, tržište Jugoistočne Evrope za njihovu kompaniju je interesantno već duže vreme i, kako kaže, svakako predstavlja rastuće tržište:

– Radujemo se prilici da učestvujemo na SEGA konferenciji i vremenu koje ćemo provesti, posebno tokom sastanaka jedan-na-jedan, sa trenutnim i budućim klijentima. Takve prilike su izuzetno vredne za nas i omogućavaju nam da izgradimo i osnažimo odnose, da razumemo tržište i perspektive naših mušterija kako bi razvili planove koji najbolje odgovaraju generalnoj avijaciji Jugoistočne Evrope. Činjenica da u kompaniji APS imamo pouzdanog partnera zajedno sa kojim ćemo nastaviti da podržavamo rast naše baze mušterija u ovom regionu. – kaže Behtel za Tango Six.

Pojedine kompanije u okviru grupacije postoje od 1900. godine / Foto: Tempest

Tempest Aero Group je, kako predstavnik kompanije naglašava, vodeća globalna kompanija u domenu generalne avijacije sa portfoliom etabliranih brendova: Tempest, Alcor, Marvel-Schebler, Precision Airmotive, Consolidated Fuel Systems i Stratus Tool Technologies. Grupacija proizvodi sisteme za paljenje, filtraciju i pneumatiku, kao i sisteme za gorivo kako za motore sa karburatorima tako i one sa direktnim ubrizgavanjem. Proizvodni program grupacije takođe uključuje i pumpe za gorivo, senzore i sonde, specijalizovani alat kako za proizvođače letelica tako i za njihove operatere. Tempest posluje od 1984. godine a pod sadašnjim brendingom od 2018. dok mnoge od njihovih povezanih kompanija posluju još od 1900. godine. Locirani su u Severnoj Karolini, Teksasu i državi Vašington.

– Naši korisnici se nalaze u segmentu generalne avijacije. Ciljamo vlasnike i operatere, servisere avionskih motora kao i operatere koji imaju flote klipnih letelica.

Trenutna klima u našoj industriji se može opisati po do sada neviđenoj potrebi za proizvodima i uslugama. Naši podaci govore da su ostvareni sati letenja na rekordnim brojkama. Međutim, uz povećanu tražnju dolazi potreba za više sirovih materijala i radnom snagom. Najveći uticaj za koji je kriva globalna pandemija je stoga poremećaj u lancima snabdevanja i nedostatak radne snage. Ovi izazovi su uzrokovali da mušterije sada imaju duže periode isporuke, odnosno više raspoloživog inventara nego u prošlosti. Tempest nastavlja da održava dnevnu proizvodnju svih naših proizvoda širom naših fabrika u Sjedinjenim Američkim Državama. Naš tim nastavlja da odgovara na potrebe tržišta u trenutku kada isporuke dostižu i često prelaze istorijske maksimume. – završava Behtel opis trenutniih aktivnosti kompanije Tempest za naš portal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Feline na: Nije nam promaklo: Srpski H145M primećen sa optoelektronskim sistemom MX-15

@ Stojko A čime se to dejstvuje po pešadiji kad zbog opasnosti MANPADS nije pametno da se koristi automatski top?

02. Feb 2023.Pogledaj

omniameamecumporto na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Kod nas je veći javašluk nego kod vas vi barem imate Vučića koji nešto gura, iako nisam njegov fan i ne slažem se sa njegovom politikom. Mi smo trebali na vrijeme odrediti i među prvima se pretplatiti za F16 Block 70/72. Rafale je skup sistem i ako ga ne mislimo inplementirati u cijelom njegovom spektru…

02. Feb 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: Američki pilot koji je dokrajčio Leteće Zvezde opisuje kako su po ciljevima u Jugoslaviji dejstvovale posade aviona F-15E i objašnjava kako je došlo do uništenja putničkog voza u Grdeličkoj klisuri

@Dax: Rusi su pokušavali i još uvek pokušavaju da sruše mostove preko Dnjepra, i ne samo preko Dnjepra. Međutim, zbog jako loše razvijenosti drumske infrastrukture u SSSR-u, većina važnih mostova prolaze kroz velike gradove, kao što su Kijev ili Dnjipro (Dnjepropetrovsk), koji su najbolje branjeni. Što su mogli da pogode, pogodili su, recimo 2. maja…

02. Feb 2023.Pogledaj

Srbofil na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

@Realni UAE, visedecenijski korisnik americke opreme i jedan od najvaznijih klijenata Lokida su odbijeni za F-35. Izracunajte sami gde se u tu pricu uklapa Srbija. Ali najverovatnije bi dobili odobrenje za F-16 ili F/A-18. Mada sa nasim budzetom, FA-50 bi mozda bio najrealniji izbor ili ako bi SAAB promenio misljenje pa da nam uvale onih…

02. Feb 2023.Pogledaj

Iceman na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Tako to rade ozbiljne drzave.Bravo za komsije i u miru da ih koristite!Mi cemo izgleda nabaviti neke avione tamo 2040.godine ako se nastavi ovim tempom tj.obzirom da vlada velika neozbiljnost u drzavnom vrhu Srbije umesto da se iskoriste uzlazni odnosi sa SAD i kupi od njih neki F-18 Super Hornet Block 3 ili F-16 Block…

02. Feb 2023.Pogledaj