BEG airport status
[BURŽE 2023] POSLEDNJA VEST: De Havilland u Parizu uvrstio Croatiu Airlines u svoj program održavanja za flotu aviona Dash 8-400 De Havilandov sistem održavanja za Croatijinu flotu od 6 aviona Dash 8-400 / Foto: De Havilland

[BURŽE 2023] POSLEDNJA VEST: De Havilland u Parizu uvrstio Croatiu Airlines u svoj program održavanja za flotu aviona Dash 8-400

De Haviland je danas u Parizu potpisao još jedan ugovor koji se tiče održavanja vazduhoplova u Hrvatskoj. Nakon produžetka programa održavanja za flotu Kanadera Hrvatskog Ratnog Zrakoplovstva, kako je Tango Six danas izvestio, kanadska kompanija uvrstila je hrvatsku nacionalnu avio-kompaniju u svoj „Component Solutions Program – DCS“.

Prema ovom ugovoru, De Haviland će upravljati sa održavanjem komponenti, popravkama i remontom za kompanijinu flotu od šest aviona Dash 8-400. Ugovor omogućava Croatiiji pristup pulu delova, komponenti i usluga na „strateškim lokacijama“, kako navodi De Haviland.

Direktor Croatia Airlinesa Jasmin Bajić izjavio je ovom prilikom da DCS program nudi mogućnost predviđanja troškova, što je, kako je kazao, jako bitno u upravljanju avio-kompanijama.

– Radujemo se benefitima koje će nam omogućiti De Havilandova ekspertiza u upravljanju garantnim rokovima, planiranju i menadžmentu dobavljanja kako bi sve to unapredilo raspoloživost naših Dash 8-400. – rekao je Bajić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ivan na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Drugo svi zaboravljaju da uz novu verziju rafala da se razvija Mica NG dometa 200km.

27. Mar 2025.Pogledaj

Zadar - Ponikve na: Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

NATO avijacija je letela van dometa naše PVO. Dejsvovali smo sam u prvim danima rata. (bofors , 40mm) Svaki dan su vrlo precizno dejstvovali po nasem aerodromu. Magacini. Rezervoari. Kaponiri. pista. Zgrade... Nas , vojsku, naše položaje, nisu gađali. Ono što je tema ovoga Zoranovig teksta, a čega sam ja svedok , je rešenje MIG…

27. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

I moze da ih dobije u najbrzem roku, bukvalno za dva tri dana ako dodje do nekog zakuvavanja, za razliku od Srbije koja i d moze mora da ceka n odobravanje vise zemalja ukljucujuci i USA. U nestabilnom regionu imati bilo šta na.stanju ipak pravi veliku razliku. Hrvatska nije u takvom regionu gde joj preti…

27. Mar 2025.Pogledaj