ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

10. apr 2025

„Ohio Air National Guard“ delegacija posetila RV i PVO, saradnja u oblastima bezbednosti letenja i održavanju letelica

8. apr 2025

Filipinima ponovo odobrena kupovina borbenih aviona F-16, Kolumbija izabrala švedski Gripen

4. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

3. apr 2025

Prve fotografije: Bugarskoj isporučen prvi borbeni avion F-16

3. apr 2025

[ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

2. apr 2025

Slovenačka kompanija AFormX razvila VR i XR simulatore za PC-9 i AS532: Slovenačko ratno vazduhoplovstvo prvi korisnik

1. apr 2025

Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

29. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

28. mar 2025

Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

27. mar 2025

Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

26. mar 2025

Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

25. mar 2025

Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

24. mar 2025

[POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

21. mar 2025

Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

20. mar 2025

Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

19. mar 2025

Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

19. mar 2025

Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

18. mar 2025

[ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

17. mar 2025

Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

13. mar 2025
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa
Otvaranje SEAS-a 2018. godine / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Konferenciju će otvoriti neko od zvaničnika Srbije, zatim i ambasador SAD-a u Srbiji Kristofer Hil. Uvod u prvi dan, koji će dominantno biti posvećen komercijalnom vazdušnom saobraćaju, daće Ričard Maslen, analitičar jedne od najuticajnijih kompanija koje se bave analitikom ovog segementa CAPA. Njegova prezentacija pružiće uvid u trenutna kretanja komercijalnog vazdušnog saobraćaja u našem delu Evrope.

Ove godine planirano je devet sati panela i prezentacija tokom oba dana trajanja konferencije / Foto: SEAS

Kompanija Erbas održaće trodelnu prezentaciju svih svojih divizija koje trenutno posluju sa Srbijom i zemljama u regionu („Defence“, „Helicopters“ i „Commercial“). Zatim sledi intervju na bini sa direktorom srpske nacionalne avio-kompanije Jiržijem Marekom.

Prezentacija kompanije Emrbaer je sledeća, da bi onda održali još jedan 1 na 1 razgovor sa direktorom najprofitabilnijeg vazduhoplovnog poslovnog entitata, ne samo u Srbiji, Aleksandrom Miškovićem. Prvi deo programa završićemo sa prezentacijom jedne od najvećih „travel tech“ kompanija Sabre.

Nakon pauze održaće se panel gde će nastupiti direktori regionalnih avio-kompanija: Er Srbije i TAROM-a. Nakon ovog panela sledi prezentacija direktorke komercijalnih poslova Viz Era, praćena prezentacijom direktora aerodroma „Nikola Tesla“. Ova prezentacija biće praćena panelom koji će se takođe baviti razvojem najvećeg srpskog aerodroma nakon čega će se kompanija „Menzies Aviation“ takođe prvi put predstaviti industriji nakon ulaska na domaće tržište.

Ispred glavne sale i ove godine će kompanije iz industrije izložiti svoje proizvode i usluge u formi izložbenih štandova / Foto: SEAS

Kompanija „Cargo Partner“ prezentovaće trenutno stanje tržišta u prevozu tereta vazduhom. Sledi prezentacija Akcionarskog Društva Aerodrom Nikola Tesla o dosadašnjem toku koncesije beogradskog aerodroma ali i njihovim aktivnostima vezanim za novi zadatak koji su dobili – infrastrukturnom uređenju Muzeja vazduhoplovstva.

Zatim sleti prezentacija o „letećim taksijima“, nakon koje ćemo organizovati panel domaćih vazduhoplovnih inženjera koji su radili u kompanijama Boing i Erbas o problemima u američkom proizvođaču putničkih aviona, o načinima kako se projektuju i održavaju putnički avioni.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs