Srbija ponovo globalno jedinstvena: Dok kupuje Rafale, hvali kineske sisteme PVO

18. jul 2025

Nove informacije o poslednjem indijsko-pakistanskom sukobu: Pakistanci sada tvrde da su oborili 4 Rafala, Francuzi optužuju Kineze za propagandu

17. jul 2025

Kompanija PR-DC po svemu sudeći uspešno prošla ispitivanja svog IKA-Bombardera u Tehničko opitnom centru

16. jul 2025

NATO mobilni tim iz Ramštajna u poseti RV i PVO: Upoznavanje sa konceptom združenih (vazduhoplovnih) operacija alijanse

15. jul 2025

Kanton Sarajevo uskoro dobija novi helikopter Subaru Bell 412EPX vredan 15,5 miliona evra

11. jul 2025

Albansko ratno vazduhoplovstvo počelo da koristi Bajraktar dronove ​​za praćenje šumskih požara

11. jul 2025

Nove verzije precizne municije AASM „Hammer“ u naoružanju Rafala

11. jul 2025

Anušić najavljuje premijeru Bajraktara na vojnoj paradi 31. jula, MORH objašnjava zbog čega su Rafali bučniji kad je oblačno

9. jul 2025

[TREĆI DEO] Izraelsko-iranski rat: Kakav je učinak imala protivraketna odbrane Izraela i savezničkih snaga?

8. jul 2025

Makedonski ministar odbrane otkrio ciljeve nacionalne odbrane do 2035. godine: Novine u problematičnoj nabavci helikoptera, Mistrali kasne – MBDA plaća penale

4. jul 2025

[DRUGI DEO] Iranska protivvazduhoplovna odbrana – od kopija do originalnih rešenja

2. jul 2025

[PRVI DEO] Izraelsko-iranski rat: Da li je Iran mogao bolje odgovoriti i da li je video američke stelt avione?

1. jul 2025

Na vojnoj vežbi “Platinasti vuk“ zajedno leteli najstariji i najmlađi helikopter RV i PVO Vojske Srbije, problemi sa brojnošću helikoptera i dalje prisutni

30. jun 2025

Borbenim avionima Rafal i Miraž 2000 izvršena uspešna prva raketiranja balona koji lete na veoma velikim visinama

27. jun 2025

Rumunija od Holandije dobija dodatnih 18 borbenih aviona F-16

27. jun 2025

Izvedeno prvo ispitno lansiranje rakete MiCA NG sa borbenog aviona Rafal, Srbija i Hrvatska nestrpljivo čekaju u redu za kupovinu

25. jun 2025

Operacija “Midnight Hammer‘‘: Prva operativna upotreba specijalnih bombi GBU-57A/B MOP za uništavanje bunkera

24. jun 2025

PR-DC predstavio novi dron koji se navodi optičkim kablom: „Spremni smo da proizvodimo novi FIBERTON“ u stotinama hiljada komada

24. jun 2025

[BURŽE 2025] Leonardo i Baykar formirali zajedničko preduzeće koje će se baviti tehnologijama i razvojem besposadnih letelica

20. jun 2025

[ANALIZA] Drugi deo: Koliko su i kako saveznici opremili i naoružali ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu Ukrajine

19. jun 2025
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa
Otvaranje SEAS-a 2018. godine / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Konferenciju će otvoriti neko od zvaničnika Srbije, zatim i ambasador SAD-a u Srbiji Kristofer Hil. Uvod u prvi dan, koji će dominantno biti posvećen komercijalnom vazdušnom saobraćaju, daće Ričard Maslen, analitičar jedne od najuticajnijih kompanija koje se bave analitikom ovog segementa CAPA. Njegova prezentacija pružiće uvid u trenutna kretanja komercijalnog vazdušnog saobraćaja u našem delu Evrope.

Ove godine planirano je devet sati panela i prezentacija tokom oba dana trajanja konferencije / Foto: SEAS

Kompanija Erbas održaće trodelnu prezentaciju svih svojih divizija koje trenutno posluju sa Srbijom i zemljama u regionu („Defence“, „Helicopters“ i „Commercial“). Zatim sledi intervju na bini sa direktorom srpske nacionalne avio-kompanije Jiržijem Marekom.

Prezentacija kompanije Emrbaer je sledeća, da bi onda održali još jedan 1 na 1 razgovor sa direktorom najprofitabilnijeg vazduhoplovnog poslovnog entitata, ne samo u Srbiji, Aleksandrom Miškovićem. Prvi deo programa završićemo sa prezentacijom jedne od najvećih „travel tech“ kompanija Sabre.

Nakon pauze održaće se panel gde će nastupiti direktori regionalnih avio-kompanija: Er Srbije i TAROM-a. Nakon ovog panela sledi prezentacija direktorke komercijalnih poslova Viz Era, praćena prezentacijom direktora aerodroma „Nikola Tesla“. Ova prezentacija biće praćena panelom koji će se takođe baviti razvojem najvećeg srpskog aerodroma nakon čega će se kompanija „Menzies Aviation“ takođe prvi put predstaviti industriji nakon ulaska na domaće tržište.

Ispred glavne sale i ove godine će kompanije iz industrije izložiti svoje proizvode i usluge u formi izložbenih štandova / Foto: SEAS

Kompanija „Cargo Partner“ prezentovaće trenutno stanje tržišta u prevozu tereta vazduhom. Sledi prezentacija Akcionarskog Društva Aerodrom Nikola Tesla o dosadašnjem toku koncesije beogradskog aerodroma ali i njihovim aktivnostima vezanim za novi zadatak koji su dobili – infrastrukturnom uređenju Muzeja vazduhoplovstva.

Zatim sleti prezentacija o „letećim taksijima“, nakon koje ćemo organizovati panel domaćih vazduhoplovnih inženjera koji su radili u kompanijama Boing i Erbas o problemima u američkom proizvođaču putničkih aviona, o načinima kako se projektuju i održavaju putnički avioni.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs