„Dassault Aviation“ zapošljava menadžere za program „Rafal Srbija“

10. dec 2024

Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

5. dec 2024

Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

2. dec 2024

Bosna i Hercegovina nabavlja dodatne helikoptere za svoje oružane snage

29. nov 2024

Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

28. nov 2024

Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

26. nov 2024

Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

21. nov 2024

[ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

21. nov 2024

Erbas započeo sa sklapanjem prototipova besposadne letelice SIRTAP

20. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić najavio nabavku sistema „jačeg od HIMARS-a“ i dronova; dan ranije izraelski Elbit objavio da je prodao svoj konkurentski sistem PULS i dronove Hermes 900 „neimenovanoj evropskoj zemlji“

19. nov 2024

Svetska premijera ruskog borbenog aviona Su-57 u Kini, prvi izvozni ugovori i još jedna isporuka za rusko ratno vazduhoplovstvo

18. nov 2024

Hrvatska Vlada dala zeleno svetlo za nabavke Bajraktara, tenkova Leopard 2 i održavanje Rafala

15. nov 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

13. nov 2024

Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

13. nov 2024

EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

12. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Nastavak isporuke druge tranše: Srbiji počeli da stižu i naoružani helikopteri H145M

8. nov 2024

U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

7. nov 2024

Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

6. nov 2024

Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

5. nov 2024

Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

4. nov 2024
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa
Otvaranje SEAS-a 2018. godine / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Konferenciju će otvoriti neko od zvaničnika Srbije, zatim i ambasador SAD-a u Srbiji Kristofer Hil. Uvod u prvi dan, koji će dominantno biti posvećen komercijalnom vazdušnom saobraćaju, daće Ričard Maslen, analitičar jedne od najuticajnijih kompanija koje se bave analitikom ovog segementa CAPA. Njegova prezentacija pružiće uvid u trenutna kretanja komercijalnog vazdušnog saobraćaja u našem delu Evrope.

Ove godine planirano je devet sati panela i prezentacija tokom oba dana trajanja konferencije / Foto: SEAS

Kompanija Erbas održaće trodelnu prezentaciju svih svojih divizija koje trenutno posluju sa Srbijom i zemljama u regionu („Defence“, „Helicopters“ i „Commercial“). Zatim sledi intervju na bini sa direktorom srpske nacionalne avio-kompanije Jiržijem Marekom.

Prezentacija kompanije Emrbaer je sledeća, da bi onda održali još jedan 1 na 1 razgovor sa direktorom najprofitabilnijeg vazduhoplovnog poslovnog entitata, ne samo u Srbiji, Aleksandrom Miškovićem. Prvi deo programa završićemo sa prezentacijom jedne od najvećih „travel tech“ kompanija Sabre.

Nakon pauze održaće se panel gde će nastupiti direktori regionalnih avio-kompanija: Er Srbije i TAROM-a. Nakon ovog panela sledi prezentacija direktorke komercijalnih poslova Viz Era, praćena prezentacijom direktora aerodroma „Nikola Tesla“. Ova prezentacija biće praćena panelom koji će se takođe baviti razvojem najvećeg srpskog aerodroma nakon čega će se kompanija „Menzies Aviation“ takođe prvi put predstaviti industriji nakon ulaska na domaće tržište.

Ispred glavne sale i ove godine će kompanije iz industrije izložiti svoje proizvode i usluge u formi izložbenih štandova / Foto: SEAS

Kompanija „Cargo Partner“ prezentovaće trenutno stanje tržišta u prevozu tereta vazduhom. Sledi prezentacija Akcionarskog Društva Aerodrom Nikola Tesla o dosadašnjem toku koncesije beogradskog aerodroma ali i njihovim aktivnostima vezanim za novi zadatak koji su dobili – infrastrukturnom uređenju Muzeja vazduhoplovstva.

Zatim sleti prezentacija o „letećim taksijima“, nakon koje ćemo organizovati panel domaćih vazduhoplovnih inženjera koji su radili u kompanijama Boing i Erbas o problemima u američkom proizvođaču putničkih aviona, o načinima kako se projektuju i održavaju putnički avioni.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs