[RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

17. maj 2024

[GLEDALI SMO I OCENJUJEMO] „Masters of the air“ – očekivano i veličanstveno!

16. maj 2024

Grčka u skorije vreme naručuje dodatne Rafale, na prodaju nudi 108 borbenih aviona

15. maj 2024

Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

15. maj 2024

Aero-klub Otočac restaurirao spoljni izgled svog C-47B nakon što je 47 godina bio izložen elementima

14. maj 2024

[REPORTAŽA] AIRVG 2024: Petokrake, premijera i oproštaj pred penziju

13. maj 2024

[RAT U UKRAJINI] Ukrajinci koriste besposadne čamce naoružane improvizovanim lanserima raketa vazduh-vazduh, raketne sisteme PVO Patriot Ukrajini želi da pošalje i Rumunija

10. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] RV i PVO Vojske Srbije prvi put na aeromitingu RIAT, prvi put u inostranstvu sa novim vazduhoplovom

10. maj 2024

Srpsko RV i PVO javno prikazalo novi sistem za elektronsko ratovanje u okviru modernizacije aviona MiG-29SM+

7. maj 2024

Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

1. maj 2024

Tokom vežbe “Vihor 2024“ RV i PVO baziralo svoje letelice i na aerodromu Dubinje kod Sjenice

30. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Tajna isporuka američkih raketa ATACMS, teška situacija ukrajinskih snaga na frontu

27. apr 2024

Delegacija Nacionalne garde Ohaja sa RV i PVO Vojske Srbije ponovo o bezbednosti letenja

26. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučeno prvih 6 višenamenskih borbenih aviona Rafal

25. apr 2024

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

25. apr 2024

[REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

20. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Na Krimu najverovatnije pogođena još jedna ruska vazduhoplovna baza, hoće li Ukrajina napokon dobiti značajniju američku vojnu pomoć?

20. apr 2024

Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

19. apr 2024

Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

16. apr 2024

Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

16. apr 2024
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa
Otvaranje SEAS-a 2018. godine / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Konferenciju će otvoriti neko od zvaničnika Srbije, zatim i ambasador SAD-a u Srbiji Kristofer Hil. Uvod u prvi dan, koji će dominantno biti posvećen komercijalnom vazdušnom saobraćaju, daće Ričard Maslen, analitičar jedne od najuticajnijih kompanija koje se bave analitikom ovog segementa CAPA. Njegova prezentacija pružiće uvid u trenutna kretanja komercijalnog vazdušnog saobraćaja u našem delu Evrope.

Ove godine planirano je devet sati panela i prezentacija tokom oba dana trajanja konferencije / Foto: SEAS

Kompanija Erbas održaće trodelnu prezentaciju svih svojih divizija koje trenutno posluju sa Srbijom i zemljama u regionu („Defence“, „Helicopters“ i „Commercial“). Zatim sledi intervju na bini sa direktorom srpske nacionalne avio-kompanije Jiržijem Marekom.

Prezentacija kompanije Emrbaer je sledeća, da bi onda održali još jedan 1 na 1 razgovor sa direktorom najprofitabilnijeg vazduhoplovnog poslovnog entitata, ne samo u Srbiji, Aleksandrom Miškovićem. Prvi deo programa završićemo sa prezentacijom jedne od najvećih „travel tech“ kompanija Sabre.

Nakon pauze održaće se panel gde će nastupiti direktori regionalnih avio-kompanija: Er Srbije i TAROM-a. Nakon ovog panela sledi prezentacija direktorke komercijalnih poslova Viz Era, praćena prezentacijom direktora aerodroma „Nikola Tesla“. Ova prezentacija biće praćena panelom koji će se takođe baviti razvojem najvećeg srpskog aerodroma nakon čega će se kompanija „Menzies Aviation“ takođe prvi put predstaviti industriji nakon ulaska na domaće tržište.

Ispred glavne sale i ove godine će kompanije iz industrije izložiti svoje proizvode i usluge u formi izložbenih štandova / Foto: SEAS

Kompanija „Cargo Partner“ prezentovaće trenutno stanje tržišta u prevozu tereta vazduhom. Sledi prezentacija Akcionarskog Društva Aerodrom Nikola Tesla o dosadašnjem toku koncesije beogradskog aerodroma ali i njihovim aktivnostima vezanim za novi zadatak koji su dobili – infrastrukturnom uređenju Muzeja vazduhoplovstva.

Zatim sleti prezentacija o „letećim taksijima“, nakon koje ćemo organizovati panel domaćih vazduhoplovnih inženjera koji su radili u kompanijama Boing i Erbas o problemima u američkom proizvođaču putničkih aviona, o načinima kako se projektuju i održavaju putnički avioni.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs