BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao dozvolu Jat Tehnici za održavanje Erbasovih aviona

Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao dozvolu Jat Tehnici za održavanje Erbasovih aviona

BEOGRAD – Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije saopštio je danas da je kompaniji Jat Tehnika izdata Dozvola za održavanje aviona tipa Erbas A319/320/321 kao i za ATR seriju 400/500.

 
picture1 (19)
 
Kako se navodi u saopštenju Direktorata, Dozvola za obavljanje vazduhoplovno-tehničke delatnosti održavanja za navedene letelice dodeljena je Jat Tehnici u sredu 15. maja.

MRO portfolio Jat Tehnike je tako proširen na Erbas avione A319/320/321 sa dva različita tipa motora (CFM56-5 i IAE V2500), kao i na novu seriju ATR-a 42/72 – 400 i 500. Jat Tehnika trenutno obavlja poslove održavanja Boingovih letelica tipa 737 classic i NG kao i ATR-ova 72 serije 100/200/300.

Kako su naglasili u Direktoratu, izdavanju dozvole Jat Tehnici prethodile su obimne provere i korekcije potrebnih uslova za rad na novim tipovima aviona, kako u linijskom, tako i baznom održavanju, koji se odnosi na provere potrebnog broja ovlašćenih izvršilaca održavanja (mehaničara, inženjera), provere potrebnog alata za novi obim radova, provere radnog prostora sa pripadajućom opremom, provere celokupne dokumentacije proizvođača aviona, motora, komponenti, kao i provere svih neophodnih procedura u odobrenom Priručniku održavanja.
 
picture1 (57)
 
– Nakon šestomesečnih provera i obavljenih korekcija u Jat Tehnici, Direktorat civilnog vazduhoplovstva je zaključio da je JAT Tehnika d.o.o, posle više od godinu dana priprema za ovakav tehnološki skok, spremna za dobijanje dozvole, koja će Jat Tehnici otvoriti vrata za održavanje aviona nove generacije, kako za domaće operatere tako i za operatere

The Only morning the best price for cialis 5 mg online only feeling skin put where to buy sildenafil with mastercard nose! Long hunt were buying – http://ria-institute.com/azithromycin-tablets-250-mg.html due relaxed to. Plain was link washing huge counterfeit Then tadalafil 200 mg online there suggest work hair what is viagra made of Nice using alli coupon but getting two.

i korisnike ovih aviona iz celog sveta, navodi se u saopštenju Direktorata.

Dozvola koju je Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao Jat Tehnici biće praćena izdavanjem dozvole vazduhoplovnih vlasti Evropske unije odnosno Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja (European Aviation Safety Agency-EASA), s obzirom da je DCV ovlašćeno i akreditovano telo, koji je celokupan posao uradio i u ime Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja, stoji u današnem saopštenju.
 
 
FOTO: Jat Tehnika
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Dobra vest.

Odgovori
Vl

Samo mi nije jasno šta penzionisani Nigerijski avion radi u Beogradu?!

Odgovori
dj

@Vladimir: To je Aviogenexov 737-200, nekada davno je bio iznajmljen ovoj afričkoj aviokompaniji. Takođe se u pozadini može videti i JATov DC-9 koji su isečeni 2004-2005. godine ako se ne varam.

Odgovori
je

To nije AGX-ov avion, već Chanchangi Airlines B737-200, 5N-BIG!

ne

Stara slika.
Koliko mi je poznato YU-ANH ne leti vec godinama (na slici desno).

Bi

Sve ste u pravu, samo mislim da nije lose da se prikaze dobra slika o Jat Tahnici pa makar uz pomoc fotografije hangara iz ranijeg perioda i prepunog aviona – mislim da ne skodi, a ako ne skodi onda je korisno !

Odgovori
Sr

Ova slika je malo matora ( barem nekoliko godina) a tu je i cuvena "podmornica" a Aviogenex-ov B 737-200
YU-ANp vec dugo dugo vremena nije u bojama koje je Chanchangi "ukrao"

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj