BEG airport status
Burže 2013: danas počinje najveći vazduhoplovni sajam na planeti

Burže 2013: danas počinje najveći vazduhoplovni sajam na planeti

BURŽE, FRANCUSKA – Pedeseti jubilarni vazduhoplovni sajam La Burže 2013 počinje danas. Iako je prvi dan počeo jakom olujnom kišom sve je spremno za najbitniji događaj u kalendaru globalne civilne i vojne vazduhoplovne industrije.

 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 
Do subote 23. juna stručnoj javnosti, poslovnim posetiocima i delegacijama kao i predstavnicima oružanih snaga širom sveta predstaviće se 2.215 izlagača dok će sve to pokrivati 3.200 akreditovanih predstavnika medija. Organizatori očekuju oko 351.000 poslovnih posetilaca kao i širu javnost koja će na trećem pariskom aeorodromu pristup imati tek poslednja tri dana.

Olujni početak

 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 
Iznad Buržea trenutno se nalazi uporna olujna oblačnost koja je izručila veću količinu kiše a u sledećih dva sata najavljena je i mogućnost grada. Promenljivo vreme neće nas sprečiti da vam tokom trajanja pariske vazduhoplovne estravagance donesemo poslednje vesti koje pre svega imaju veze sa Srbijom i regijom ali i globalnim dešavanjima.

Svakog dana redovno ćemo postovati poslednje vesti, izveštaje, fotografije i najzanimljiviji video materijal uz komentare i analize. Pored naše Facebook fan stranice, poslednje vesti emitovaćemo i preko twittera.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj