BEG airport status
Ministarstvo saobraćaja oživljava aerodrom „Konstantin Veliki“?

Ministarstvo saobraćaja oživljava aerodrom „Konstantin Veliki“?

U Ministarstvu saobraćaja se trenutno razmatra takozvani tehnički lizing kako bi Niš dobio nezavisan avio saobraćaj, kaže predsednik Okružnog odbora SPS Igor Novaković, a prenosi portal Južne vesti. Novaković kaže da

je razgovarao sa novim ministrom saobraćaja Aleksandrom Antićem o problemima niškog Aerodroma “Konstantin veliki” i da je Antić “voljan da pomogne”.

 
 
Aerodrom-Nis-251010
 
 
Od kada je 31. oktobra istekao ugovor sa Montenegro Airlinesom, sa niškog aerodroma ne leti više ni jedna aviokompanija. Od tog trenutka gradske vlasti još intenzivnije rade na rešavanju problema ekonomske održivosti aerodroma „Konstantin Veliki“. Kao što je Tango Six preneo, direktor Air Serbia već je pozvan u Niš na zvaničan razgovor, a u igri je i Wizz Air.

Novaković kaže da je razgovarao sa novim ministrom saobraćaja Aleksandrom Antićem o problemima niškog Aerodroma “Konstantin veliki” i da je Antić “voljan da pomogne”.

– Mi sada pokušavamo da nađemo način da omogućimo tehnički lizing, da ne objašnjavam tu problematiku, mnogo je široka. Ministar pokušava da obezbedi našem Aerodromu avio saobraćaj potpuno nezavisan od Wind džeta, Montenegra i raznih Emirata – rekao je Novaković.

Novaković dodaje da je avio saobraćaj neophodna komponenta koja jedan grad čini gradom, prenose Južne vesti.

Niški aerodrom, pored beogradskog, jedini je međunarodni aerodrom u Srbiji. Iako postoji 27 godina i ima status međunarodnog aerodroma, Konstantin Veliki u Nišu ne radi punim kapacitetom. I pored velikog interesovanja putnika mnoge linije nisu uspostavljene, pa Nišlije na željene destinacije moraju da putuju iz Beograda ili Sofije. Jedan od problema je i to što su mu konkurenti aerodromi u Sofiji, Prištini i Skoplju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    VO

    Upravo tako blizu su Skoplje i Sofija pa i delimično Priština koji su se na vreme razvijali, e sad Nis ne zna stace, zasto na Nis ne slecu ni linjiske ak Lufthansa, Swiss, Austrian ni lowkosteri, pa zato sto nece nemaju ekonomski interes.

    Odgovori
    go

    A jel bi ti iz pomoravlja leteo iz Pristine? Ili za Pristinu?
    Kada bi redovno putovao iz bilo koje zemlje Zpada znao bi da ima ekonomske koristi.

    at

    Ni stara drzava Jugoslavija , ni danasnja Srbija nisu imali politiku regionalnog razvoja kao neke druge normalne drzave,zato je i doslo do pustosenja juga Srbije dos se Beograd razvijao na njihov racun.Dok su sve strane investicije stizale u Beograd ( kao i sva sredstva iz Srbije ) , Beograd nije ulagao ni u sta drugo osim u Beograd.Jedino sto se desilo u zadnjih nekoliko godina je taj novi SKI-CENTER na Staroj Planini, rodom sam 50 km odatle.Ni to se nebi desilo da NEKI Beogradjani ( ili drugi lopovi) nisu imali interes za svoj dzep,otkupili su imanje na Staroj Planini pre nego se znalo za izgradnju a kad je sve krenulo onda prodali po ogromnim cenama i strpali lovu.Da je bar jedan deo tih para ulozen lokalno dosad bi odavno bili gotovi putevi do centra a ovako ljudi jos uvek lupaju automobile po udarnim rupama jer Beograd voli Kopaonik? Kad bi bio dobar put Nis-Babin Zub koliko bi stranaca doslo na skijanje u toku sezone od skoro 6 meseci ( naravno to podrazumeva otvaranje stalnih linija sa niskog aerodroma).
    Licno bih ( posle 25 godina putovanja JAT-om i sada WIZZ AIR-om iz Svedske) voleo da WIZZ zatvori liniju za Beograd a otvori liniju za Nis ( 4-5 puta nedeljno) pa da i oni iz Beograda osete kako je to putovati 10 ili 12 sati ako moze za 3-4 sata.
    Inicijativa je odlicna ali iskreno receno preveliki su interesi da bi Beorad to dozvolio ( NADAM SA DA GRESIM)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrav svima

    Vl

    Ne da gresis, nego lupas nebulozu za nebulozom. Ovo sto si napisao jedino prilici politickom matketingu u predizbornoj kampanji, ali i tada jeftinom marketingu.

    Napisao si puno, rekao si nista.

    Ajde ga demantuj nekim argumentom? Lako je nazvati nesto nebulozom.

    vo

    Pa zasto onda Lufthansa, Swiss, Austrian ili recimo Wizz ne lete za nis, da hoce niko ne bi mogao da ih spreci, ali oni nece.

    Možda bi bilo dobro da se u Nišu ponovo razvije industrija, kao što su nekada bili EI Niš i MIN, pa će se onda pojaviti i potreba za avio saobraćajem. Aerodrom u sred ekonomski devastiranog regiona mi deluje kao promašaj.

    Odgovori
    al

    Nisu i juznoj Srbiji jedino izgleda treba da proglasi nezavisnost da bi uspeo, jer neki prvo kazu da treba razraditi ekonomiju pa tek tada uvesti letove, a investitori pak kazu da investiraju upravo tamo gde ima aerodroma sa letovima.. ako je tako onda ni jedan grad sem Beograda u skorijoj buduncosti nema nikakve sanse za razvoj! A vi svi jadni eksperti za avio saobracaj i ekonosmska pitanja gubite vreme po forumia, i objasnjavate jedno te isto.. Mislim strasno…

    di

    Bravo Alex, bez razvoja saobracajne infrastrukture i stvaranje privrednih centara koji ukljucuje industrijske i poljoprivredne centre turisticke centre i mnoge druge centre. Za nepismene koji su preskocili casove istorije nisu prvo nastajali gradovi pa saobracajna infrastruktura, nego obrnuto. Pocelo se od pomorskog i recnog transporta a tek ukrstanjem puteva ka drugim gradovima doslo se do razvoja gradova malo izvan recnih i pomorskih mesta ali u naposrednoj blizini. Tako je i danas i za navek. BEZ JAKE SAOBRACAJNE INFRASTRUKTURE U KORIST PRIVREDE NECE BITI NI GRADOVA NI SELA PA NI STANOVNISTVA. I da dodam sto se tice mog Beograda, da vas sve podsetim upravo u taj grad su dosli vasi zemljaci, sa pricom da razvijaju BG a razvijali su sopstvenu imovinu i zaboravili da su juce izasli iz opanaka (u Beogrdu se gotovo ne prica Beogradski mi smo izumrla vrsta, a mnogi pravi Beogradjani su po belom svetu jer su upravo takvi vasi potisnuli nase). Tako da ja te novokomponovane Beogradjane zovem malogradjanima. A vidis za razliku od njih ja rodjen u BGu, govorim o razvoju citave Srbije pa i tvog JUGA, samo sto od vasih dodjosa mi ni ne mozemo nista vise da ucinimo. Licno sam bez posla u svojoj struci dipl. ing. vazdusnog saobracaja i transporta i imam ideju kako da se razvija Srbija na koji nacin da se stvaraju centri i gradski i seoski i to na ravne casti. Ali mi koji zelimo da stvaramo nismo podobni strucnjaci za ove "strucnjake". Pozdrav i ziv mi bio.

    ma

    Čuj: voljan da pomogne??! Sve po onoj Novakovićevoj: tebra, brate, mož ovo, mož ono…Neozbiljno, u najmanju ruku!

    Odgovori
    С

    Интересовање путника постоји, али их нема довољно да попуне авион. Сад Ниш неће више да субвенционише летове па тражи да то место њих ради неко други. Сад траже да то плаћа министарство. Луди су ако пристану.

    Odgovori
    Ju

    Interesovanje putnika itekako postoji.
    Za sve je potrebno vreme.
    Mnogo ljudi je odustaje da leti iz Nisa, zbog velikog cekanja u Podgorici.
    Stvaranje nove carter kompanije, treba iskoristiti na pravi nacin i ponuditi trzistu Srbije juzno od Beograda svoju regionalnu kompaniju koja ce obaljvati konacno diretne letove iz Nisa.
    Pribliziti Nis Evropi i dijasporu matici juzno od Beograda.
    Ne znam na osvovu cega tvrdis da ima putnika ali nedovljoljno, to nije istina.
    Letovi dok su bili za Cirih bili su prepuni.
    Letovi tokom ove letnje sezone su bili oko 60% popunjenosti.
    Nije valjda da samo lete gradjani oko Beograda.
    Sigurno da sa beogradskog aerodroma leti izmedju 35-50% gradjana juzno od Beograda.

    Vl

    Smesno je prepirati se ovde, ima putnika, nema putnika. Obadvojica ste u pravu i u isto vreme.

    -Putnika ima iz Nisa i okoline, ali nema ih tokom cele godine da opravdaju osnivanje regionalnog prevozioca, otvaranja linija i ocekivanja profita.
    -U radijusu od 200- 250 kilometara oko Nisa, postoje cetiri velika, dobro razradjena aerodroma. Aerodrom Nis mora da ponudi nesto novo ili znatno bolji dil od ostalih. Dok se to ne desi nema sanse da Aerodrom Nis privuce saobracaj, pa makar puskom terali aviokompanije da dodju u Nis.
    -A i ako Nis ponudi nesto novo ili bolje, ostali aerodromi ce odmah da uzvrate istom merom. I tu je kraj.
    -Aerodrom Nis je svoju sansu procerdao pocetkom 2000-ih. Sada je voz prosao, a novog nema na vidiku.

    To mu je to, kako god mi, zeleli da je drugacije.

    al

    Ne zaboravi da ni PRN ranije nije bio strateski od nikakvog znacaja i samo je JAT odrzavao 1 liniju red da radi.. Sada ispade od jednom svi loklaci pocese da lete.. Ma dajte molim vas, INI ima potencijala samo treba biti uporan i dati mu sansu..

    Vl

    PRN je iskoristila sansu zbog nemogucnosti Siptara sa Kosova da putuju u svet ni na koji drugi nacin sem avionom.

    Trziste Pristine je pred raspad SFRJ bilo drugo najusnosnije unutar zemlje za JAT.

    Nemas pojma ocigledno koliko letova dnevno je iz Pristine, JAT leteo za Cirih. Posto ne znas, ocigledno, nema sta da dodam.

    O Nisu ocigledno znas samo iz partijske stampe i lokalnih govora pred izbornu kampanju.

    sa

    .Juznjak, Negdje sam procitao (krajnje ozbiljan i kredibilan izvor, finansiski izvjestaji, analize ili tako nesto…) da da bi let bio rentabilan popunjenost treba da predje 75%.
    Licni i ni u cemu utemeljeno misljenje je da je (pa sam ga mozda mogao i zadrzati za sebe ali eto…) Srbijanski jug/jugoistok siromasan za redovne linije.

    Vl

    Tacan podatak. Prosecno godisnje punjenje, ne sezonsko, od 75% je minimum za profitabilnu liniju. Ili 60 % za dotiranu.

    Trenutno, zbog siromastva juga Srbije, ne postoji jedna jedina linija koja moze da ispuni bilo koji od ova dva kriterijuma.

    Jedino feeder linija za Beograd jednom dnevno moze sa mnogo muke da ispuni kriterijum dotiranog leta, a i tada ne tokom cele godine. I samo ako se leti ATR-om.

    Ix

    Sigurno je da Niš i jug Srbije imaju putnike ali okolnosti, na žalost, ne idu tim putnicima na ruku.

    Prva okolnost je da Air Serbia, ako uvede let za Cirih ili neki drugi hub (Beč), poklanja sve transferne putnike sa tog leta drugim kompanijama (sa kojima uzgred treba da se bori za svakog putnika kako bi bila profitabilna). Njima je u primarnom interesu da svi putnici presednu na njihove letove u Beogradu.

    Druga okolnost je da čak ni LCC kompanije ne vide trżišni potencijal letova iz Niša, inače bi već otvorili neku liniju do sada. Ovo je stoga što je Sofija veoma blizu a Skopje i Priština su em blizu em rastu kao ludi iz godine u godinu.

    Okružen konkurentskim aerodromima, i sa nacionalnom kompanijom čija je strategija da svakog transfernog putnika funeluje kroz BEG, INI teško da može da se nada bilo čemu osim jednom ATR-u koji će ujutro i uveče leteti BEG-INI. Pri tome se Air Serbia evidentno nećka oko uvodjenja ovakve linije. Da mogu lako da popune avion u Nišu, odmah bi uveli let za Beograd. To nas dovodi do još jednog faktora koji je čisto ekonomski – izgleda da je, na žalost, jug Srbije toliko ekonomski devastiran da tu više niko ne prepoznaje mogućnosti za komercijalne letove.

    go

    Pozdravljam odgovor. Na hiljade lljudi iz Juzne Srbije je u Diaspori i svi su zivo zainteresovani za letove sa Niskog aerodroma.

    Vl

    Jos jedan slogan za politicku predizbornu kampanju.

    Vl

    Voleo bih da cujem objasnjenje tehnickog liznga za Aerodrom Nis. Zaista bih voleo da cujem. Ali objasnjenje koje pije vodu, a ne neku gomilu nebuloza i gluposti.

    Odgovori
    mi

    upravo se potvrdjuje izreka ,,STO JUZNIJE TO TUZNIJE ''

    Odgovori
    je

    Aleksandar Antić…vazduhoplovstvo…pa ja ću stvarno da umrem od smeha…
    Nažalost vazduhoplovstvo u Srbiji GUBI delovanjem nestručnih kadrova, a samim tim i građani Srbije postaju gubitaši!

    Odgovori

    Koliko ja kontam problem je Aerodrom Nikola Tesla. Izgleda toliko "biju" sa taksama da se masa prevoznika preselila u Pristinu. Pogledajte samo spisak letova iz Pristine. Sve ono jeftino sto je iz BG islo sad ide odande. A Nis je gusen da ne bi odvlacio posao BG aerodromu.
    Mnogo mi je bilo krivo kad sam video da je recimo German Wings presao skroz u Pristinu. U Nis dodju po pasose, a onda lete iz Pristine gde hoce. Apsurd.

    Odgovori
    de

    Ko je to gusio Nis? Kakve su to gluposti!? Nis je ekonomski propao i dok se to ne resi mozete samo da sanjate putovanja? Ko "gusi" Kraljevo? Izgleda da i SPS-u treba jedno Kraljevo za izbore?

    Iz Nisa ima putnika tokom leta i za Bozic a van toga nista! Kakve budalastine o letu za Cirih. Pogledajte statistike aerodroma Cirih koliko ljudi godisnje doputuje preko drugih aerodroma iz Nisa. 4000 za celu godinu! I to je dovoljno? Ove zime je bilo cartera Nis-Cirih i koliko je bilo letova? Prodali su svega par oko Nove godine! Vi hocete da zbog tih par hiljada ljudi za nekoliko destinacija u dva perioda godisnje postoji avio kompanija?

    Vl

    Bravo Dex.

    Jos kada bi slepi progledali i prihvatili da zive u snu. Statistika Aerodroma Cirih je neumoljiva. Za tu brojku ni autobuska linija ne bi bila isplativa.

    Mada kafanske price i dan danas ponavljaju milione nepostojecih putnika iz i ka Srbiji. Da otvorimo virtualnu avio kompaniju za ove virtualne putnike?

    Sl

    I sam kazes da tokom leta i nove godine ima putnika. Pa sto onda ne uvedu neku sezonsku liniju? Zasto se onda uvode linije poput GOT-BEG a ne ZRH-INI?

    Molim te objasni mi tu statistiku o 4000 putnika godisnje. I u vezi toga, mislis da bi ta brojka bila ista i kada bi postajala direktna linija? Mislis da bi Srbi koji trenutno lete preko BEG ili SKP i dalje leteli tamo ako bi imali direktnu liniju za INI? A mozda bi se i po neki Albanac iz okoline Preseva odlucio za INI a ne za SKP ili PRN zbog velikog cekanja na granicama (pogotovo leti).

    I jos jedno pitanje za kraj, dex. Kako je to MGX mogao da leti do 2006. godine direktno INI-ZRH, ako nije bilo putnika? Koliko sam cuo, na zalost nemam statistiku (ali cu se potruditi da je nabavim), ti letovi su bili popunjeni sa 60%+ u proseku.

    Hvala na odgovoru i srdacan pozdrav!

    PS: Jel bi mogao da mi das link te statistike od 4000 putnika iz Ciriha? Hvala unapred!

    Vl

    Izadji na web stranicu Aerodroma Cirih.

    Za MGX vazi varijanta dva. Dotacijama se moze postici profitabilnost i sa manje od 75%, ali sada vise nema para za dotacije. A u medjuvremenu trziste nije razvijeno, vec naprotiv unisteno.

    Pr

    Hahah ovo je dobro, idi na website. A tamo šta ima? Posebna stavka o tome koliko putnika ide iz Niša za Cirih a? Nemojte da se zanosite, sve destinacije koje su "tražene" ste imali preko MGX pa opet nisu uspeli da se napune avioni.

    Al vi biste da se prikačite na hub poput ZRH ili VIE, samo što ne razumete na šta ćete posle da se kačite, a ako mislite da će airSerbia puniti avione Star Alijanse, grdno se varate. Linija za BEG je jedina koju možete da imate, rano ujutro, i to jedino kao PSO (što znači da je država dotira).

    Sl

    Postoji tabela zvana 'Airline Opportunities', ali Nis tu nije naveden. To znaci da nije bilo ni 3500 putnika godisnje koji su leteli preko Podgorice do Ciriha. A sto se 'trazenih" destinacija preko MGX tice – jel bi ti leteo preko Podgorice ako bi tamo morao da cekas po 3-4h (a ponekad i duze) na svoj let do Nisa?

    I da, od kad to AirSERBIA ima codeshare sa Swiss-om iz Ciriha? Hoces ozbiljno da mi kazes da bi neko leteo do Ciriha sa JU i onda nastavio sa Swiss-om i pri tome platio dve karte koje bi bile mozda i duplo skuplje nego da leti iz Beograda sa Star Alliance oba lega? Daj, molim te. Linija za Cirih bi bila iskljucivo za putnike kojima je final destination Cirih i koji ocigledno postoje. Da li je dovoljno da se uradi sezonska ili godisnja linija, to je drugo pitanje.

    Sl

    Hvala Vlado, ali ja kod 'Airline Opportunities' ne vidim Nis. Ako mislis na tu tabelu, tu su samo indirect services, tako da bi na toj listi bili samo oni putnici iz Nisa koji su leteli preko Podgorice. A ako zelite da koristite tu brojku kao potencijal, onda stvarno ne znam sta da vam kazem.

    A sto se MGX-a tice, pokusacu da nabavim statistiku i vidim kolika je bila popunjenost leti i oko novogodisnjih/bozicnih praznika. Ne sumnjam u tvoju konstataciju da trziste u medjuvremenu nije razvijeno, ali kada se hoce sve se moze…

    Vl

    Tacno. Kad se hoce sve se moze.
    Sam si odgovorio na svoje pitanje. Ako nekog aerodorma nema u opportunities, to znaci da je broj putnika iz tog pravca ili regije, ispod brojke koja je postavljena kao reperna.

    Drugim recima, ako laze Srbin, ne laze Svajcarac. Njemu je ama bas svejedno sa kog aerodroma putnik dolazi na Aerodrom Cirih. Samo mu je vazno da dolazi i ostavlja pare.

    go

    Niski aerodrom kao prvo mora tehnicki da se popravi: mora da uvede ILS prilaz, da bi mogli avioni da slecu po losem vremenu; da unapredi zemaljske sluzbe (odledjivanje i ciscenje) da bi avioni mogli da polecu zimi. Niko nece da pravi liniju ako ce avion da mu ostane u Nisu ili ako mora da sleti negde drugde, ili ako nemoze ni da poleti za Nis zbog relativno loseg vremena.Tek onda moze da razmislja o zahtevima. Putnika ima leti za cartere i neke redovne linije, a zimi ih ima jako slabo osim mozda oko Nove Godine.

    Odgovori
    Vl

    Tacno gost.

    Se

    Ne treba previse filozofije da bi se shvatilo da Niski aerodrom treba da bude ne putnicki nego trgovacki aerodrom sa bescarinskom zonom i trgovackim skladistima za to prostora dovoljno ima pa da vidis razvoj regiona i sire ali se izgleda nekom gore bogom dano ne svidja pa se ta ideja od pre neku godinu gura pod tepih.

    Odgovori
    Pe

    INI nema kapacitet za vece avione, u to smo se uverili vise puta u proteklih deset godina a budzet grada Nisa olaksan za vise milona evra. Avio saobracaj nije socijalna kategorija. Kada komercijalne avio kompanije pronadju interes da lete iz INI to ce se i desiti. Do tada, se treba okrenuti generalnoj avijaciji i lokalnom saobracaju (avionima kapaciteta 20 do 40 sedista) u koliko ima ekonomske logike. Isto vazi i za druge lokalne aerodrome Banja Luka, Krusevac, Ponikve.

    Odgovori
    Ma

    e koliko smo jadna zemlja,u italiji samo jedan region veneto koji ima 10 gradova ima nekih 4,5 aerodroma sa redovnim letovima za svet.u srbiji postoji samo BG,a gde je tu ostatak srbije ? aerodrome treba da finansira region ,ne grad ili bilo ko drugi ! normalno da za razvoj regiona treba vazdusni prevoz,nece niko posle toga da dolazi busom iz bga za nis basom da obidje svoju fabriku !

    Odgovori
    go

    Ovi sto su protiv verovatno ne putuju dalje od svog sela ili radnog mesta!
    Jer da putuju znali bi kako je kad se za put od BG-a do juga utrosi tri puta vise vremena nego od bilo kog grada zapadne Evrope.
    Na stranu to da se u BG ora otici navece i prenociti ako avion krece u rano jutro, a isto je i kad avion stize navece kasno i nema buseva. Na stranu pljackanja taksista za koje smo vezani jer nema vise buseva do grada.
    Putnika ima i vise nego dovoljno, pogledajte koliko punih autobusa vozi svakodnevno na, i sa Zapada.
    Problem je verovatno da bi tada BG aerodrom bio u minusu.
    Nasi "vladari" lupetaju o nekom moravskom kanalu a ne mogu/ne zele da srede najobicniji aerodrom.
    A da je i beogradski sredjen takodje nije tacno,manji je i neopremljeni nego jedan terminal na nekom zapadnom aerodromu.

    Odgovori
    Vl

    Oni sto su protiv, nasuprot tvojoj tvrdnji, putuju vise nego svi zajedno koji su za. Ali sta vredi slepom opisivati nijanse plavoga, gluvom neznost cvrkuta ptica, a neposmenom lepotu pisane reci?

    pe

    Najsmešnije je što se i aerodrom Morava osposobljava za civilni saobraćaj.
    A sve analize i studije pokazuju da nije isplativo ulaganje.
    Jedino će biti srećan Miroslav Ilić, pevač narodne muzike. Ima kuću u blizini………………………

    Odgovori
    ma

    Ti ocigledno nisi bas dobro informisan jer aerodrom Morava je na tromedji Kraljeva,Kragujevca I Cacka I na manje od sata voznje od Krusevca I drugih gradova ,tako da u sustini taj aerodrom pokriva populaciju od oko 2 miliona ljudi.Mozes li nam ti reci koje su to sve studije I analize kojima si ti imao pristup,tako da I mi neupuceni mozemo to procitati.Pozdrav iz Engleske.

    Mi

    Ovde ocigledno komentarise samo gomila iskompleksiranih blejogradjana koji su i sami polutani, pa se boje da im "glavni grad" ne izgubi prestiz ako se smanji broj letova sa blejogradskog aerodroma. Gospodo- i u Nisu i na CELOM JUGU zive ljudi, a ne stoka koja mora da se maltretira preko staza i bogaza da bi negde otputovala! Aerodrom u Nisu postoji- prestanite da ga sprecavate da radi!!!

    Odgovori
    MO

    Sramota za ovakve komentare!!
    Letova iz Nisa bice kad tad (sto pre to bolje).
    Nis pokriva ceo jug a i sire. Putnici koji kupuju karte gledaju gde im je najjeftinije, pa onda najbize gradu gde putuju!
    Ja i moja (cetvoroclana) porodica putujemo cesto Wizzair-om i on je postao dosta skuplji, sto znaci da je postigao svoj maskimum.
    Skoplje i Sofija su cak skuplji od Air Serbia!!
    Nis tvoje vreme tek dolazi!!! Samo napred!!
    Pozdrav iz Londona :)

    Odgovori
    Vl

    Opa Bato, jel to pocela predizborna kampanja??!!

    Da preskocim ove godine dolazak kuci za Novu Godinu i Bozic?

    Mozda da se nadjem sa MOD na kafi u Londonu? Treba mi samo metro, a ne avion.

    di

    Uz duzno postovanje svima. Moram da istaknem jednu prednost koju niski aerodrom ima u odnosu na beogradski, a to je razvoj ogromnog kargo centra i za transport robe. Sansu Konsantina Velikog se ogleda u tome a ne u putnickom saobracaju. Putnicki treba da postoji ali najvise u interesu turizma i poslovne delatnosti ili ti biznis avijacija. Zato sto sam Aerodrom Konstantin Veliki ukoliko se razvije na pravi nacin nece imati uticaj samo na razvoj Juga Srbije vvec i Istocne Srbije

    Odgovori
    Vl

    Tacno. Samo jos da se nadju pare i finansijeri.

    di

    Vlado pare ko hoce naci naci ce, ako je u interesu drzave Nisa i citavog Jugo-Istocnog kraja naci ce se. Pogotovo sto se aerodrom nalazi u neporednoj blizini koridora 10 i drumskog i zeleznickog. Oni koji samo kukaju da nema para, beze od borbe i za bolju buducnost i za stvaranje, ali zato zive ili kao kukavice ili kao lesinari.

    Vl

    Inzinjer, sta bih dao da si u pravu!!!

    Nazalost, nema para. Srbija je dekintirana. Gola kao crkveni mis.

    Kredite koji bi se eventulano mogli uzeti moraju da traze kod komercijalnih banaka, pod trzisnim uslovima. Zestoka kamata, uslovi otplate i jos gori uslovi odobravanja. A bilo koji kredit koji bi mozda Srbija mogla da trazi na investicionom trzistu dolazi sa toliko uslova da nema ovde mesta samo da ih nabrojim.

    Najvise bih voleo da Nis pocne sa normalnim operacijama, ali kako sada stoje stvari nema sanse.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    "Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj