BEG airport status
SMATSA Pilotska akademija Vršac objavila konkurs za upis oktobarske klase pilota

SMATSA Pilotska akademija Vršac objavila konkurs za upis oktobarske klase pilota

BEOGRAD – SMATSA Aviation academy (SAA) Vršac raspisala je danas konkurs za prijem nove samofinsnsirajuće oktobarske klase pilota.

 
1377581_431397700300365_2036379383_n
 
 
Kako je danas objavljeno na sajtu i društvenim mrežama SMATSA Pilotske akademije, otvoren je konkurs za prijem oktobarske samofinansirajuće klase budućih komercijalnih pilota. Kvalifikacioni ispiti obaviće se 9. septembra.

Na sajtu SAA navode se minimalni uslovi koji budući kadeti moraju ispuniti, primeri ulaznih testova i online prijavna forma.

SMATSA je 2. jula raspisala i konkurs za upis samofinansirajuće klase za obuku kontrolora letenja.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Cena ?

Odgovori
Mr

Marko, čim ti o ceni razmišljaš, nije to za tebe, sine!
Dvosoban stan u Beogradu, otprilike!

Odgovori
Dj

Trenutno najpovoljnije full skolovanje od 0 do ATPL IR je u Linxu, bivsem Pelikanu i jos su u Beogradu.

Odgovori
Hu

Najpovoljnije i najkvalitetnije skolovanje je u SAA,provereno,niko u Srbiji i regionu nema takve uslove kao SAA u Vrscu,lako proverljivo ……..

Ma

Tripoli lipya

Odgovori
Ne

Koji su uslovi upisa?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj