BEG airport status
Poziv za srpske studente: Erbasovo takmičenje „Fly your ideas“, po četvrti put

Poziv za srpske studente: Erbasovo takmičenje „Fly your ideas“, po četvrti put

Kompanija Erbas već četvrti put zaredom organizuje takmičenje za studente širom sveta, a prijave su otvorene i za zainteresovane iz Srbije. Nagrada za prvoplasirani tim je, kao i prethodnih godina 30.000 evra.

 
 
15008056438_2518132206_k
 
 
Gigant iz Tuluza svake dve godine organizuje takmičenje pod nazivom „Fly your ideas“. Takmičenje predstavlja svojevrsni izazov otvoren studentima skoro svih nauka, ne samo budućim vazduhoplovnim inženjerima. Od studenata ekonomije do onih koji se bave prirodnim naukama, od informatičara do dizajnera – bilo koje nacionalnosti. Cilj takmičenja je odgovor u formi naučnog projekta na nekoliko izazova vazduhoplovstva u budućnosti. Izazovi su grupisani po temema: energija, efikasnost, održivi rast, putničko iskustvo i dobri odnosi sa zajednicom (rešenja za probleme širenja aerodroma i ekologije).

Takmičenje se odvija u tri runde u kojima će se takmičiti stotine timova, a samo pet ulazi u finalnu treću rundu gde se bore za titulu pobednika koji će biti proglašen u leto 2015. godine sa šansom za osvajanje nagrade u iznosu od 30.000 evra, dok drugoplasirani tim dobija 15.000 evra. Svi timovi biće podržani od strane Erbas mentora tokom razvoja njihovog projekta a od ove sezone i drugi Erbas eksperti u pojedinim poljima nudiće timovima ključne savete u raznim etapama njihovih projekata.

Za sada postoje dva prijavljena tima iz Srbije, i oba su sa Beogradskog univerziteta. Na prethodnom takmičenju učestvovalo je čak 618 timova iz celog sveta a neki svetski univerziteti imali su čak po 5 i više timova.

Pobednički tim na prošlom takmičenju bio je tim Levar sa Univeziteta Sao Paolo iz Brazila. Oni su se bavili krajnje interesentnim konceptom „hendlinga“ prtljaga i smanjenjem obima rada ljudima koji se bave ovim fizičkim poslom na aerodromima, a ceo koncept zasnovan je na sistemu lakog transporta kofera po površinama sličnim onima na stolovima za „air hockey“ gde nema puno trenja sa podlogom pa koferi na sloju vazduha naprosto „lete“ po tim površinama i znatno olakšavaju rad zaposlenima koji istovaraju i utovaraju prtljag.

Više detalja i uputstvo za prijavljivanje možete naći na sajtu takmičenja. Prijave su otvorene od 19. juna do 30. novembra.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    С

    Они хоће да добију разне идеје и решења за сићу, а за која би иначе морали да уложе огромни новац. Тако функционишу сва та такмичења.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    "Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj